• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

update : MatZwart_astraGSi_Rieger..c20xe

timmy_Loco

Post weinig

dit gaat er precies gebeuren met de Astra2.oLGsi16v

interieur :

2 zwart leren sportstoelen

4 punt gordels

nieuw hemeltje

rolbeugel van wiechers

veerpootbruggen van wiechers

geheel nieuw interieur voor

achter is helemaal leeg en opnieuw bekleed

exterieur :

de auto word mat zwart gespoten incl. spiegelkapjes enz.

geheel roest en deukvrij maken

rieger infinity 1 bumperkit

embleemloze originele grill

velgen : enzo cup 16" gepolijste rand wit hart

handgrepen worden weggewerkt deuren gaan open dmv knopje onder de spiegel, in combinatie met een nieuw alarm systeem (vervangen voor afstandbediening)

antenne eraf en dicht maken

achter ruitenwisser eraf, en glad maken.

logo vrij maken

I.C.E

nog niet helemaal over uit

performance :

bilstein b12 btk set

het is de bedoeling om een c20let aan te schaffen, nu zijn we nog volop bezig dus hier horen jullie later meer over.

alles zal hier te volgen zijn, maar ikzelf niet:hmmz

dit weekend : achterruitenwisser gedemonteerd samen met de antenne op het dak en de handgrepen, de handgrepen worden weggewerkt, auto gaat open dmv een knopje onder de spiegel.

uhm, dat is neite zo slim om overal rond te gaan bazuinen denk ik.

dat moet je gewoon voor jezelf houden:sleeping

hoezo?? omdat het knopje onder de spiegel zit hoet de deur nog niet open te gaan??

ik heb ook ergens een knopje maar zonder mijn alarm kastje krijg je mijn wagen niet open met dat knopje!

je moet wel een beetje slim zijn tgenwoordig want je weet als je aleen een knopje onder je spiegel hebt en je deur gaat al open tja dan is het aftellen voordathij weg is...

je ontgrendeld de auto met de sleutel op afstand,

maar in plaats dat je hem open doet met de handgreep zit er een knopje onder je spiegel die je portier opent.

auto is dit weekend helemaal gestript,

we hadden nu het plan om achterin 1 sportstoel te monteren met 5 puntgordels, naast deze stoel 2 subwoofers plaatsen en netjes afwerken.

kom ik door de keuring met deze achterstoel? of eruit halen op het moment dattie gekeurd moet worden ?

okee dankjewel:thumbup, zitten er geen eisen aan de bevestiging van de stoel?

er komt wel gewoon een goede rails onder van sparco...

heb het ondertussen opgezocht, met gekeurde onderrails en gordels is het mogelijk door de apk te komen. word de auto erop afgekeurd kun je gewoon de stoel eruit halen voor de keuring en daarna weer terug monteren.

nu nog een vraag over een katvervanger : heb iets gelezen over astra modellen tot '93 die met zo'n katvervanger door de apk komen omdat ze niet zoveel uitstoten.

fabeltje of echt waar? iemand ervaring? het gaat hier nog om een c20xe blok natuurlijk

Volgens mij maakt het niet uit hoe je hem vast maakt, als je hem maar degelijk monteerd...

Dus ff netjes zelf een rails maken. Kan niet moeilijk zijn en dan zou het gewoon mogen.

he wordt zeker een mooie en nette auto,ook leuk idee om drie stoelen er in te doen.ben erg benieuwd hoe het wordt. succes verder en ik blijf je topic volgen.

grt sylvester

weer idee erbij : Rolkooi

nog niet bekend welk merk hierin gaat, ben nog op zoek...

welk merk rolkooi is betaalbaar en betrouwbaar?

wil je een volledige kooi of alleen een rolbeugel.

mocht je alleen een beugel willen dan moet je me ff u2uen :vertag

greetz

Terug
Naar boven