• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

update : MatZwart_astraGSi_Rieger..c20xe

big problem : me 16v blok heeft het loodje gelegt.... nu weet ik dat iedereen het knap irri vind om elke keer weer prijzen te moeten geven en te vertellen hoeveel jullie ervoor hebben betaald, maar de prijzen van verschillende tuners lopen zo uiteen dat ik toch jullie advies vraag...

klopt mijn berekening zo?

goed lopend turboblok met 6-bak excl inleg. 2500

turbo remmen rondom. excl montage ????

schroefset 500

uitlaat systeem 500

help me please:wors

heb meerdere blokken aangeboden gekregen hou ze allemaal in me achterhoofd... januari februari hoor je van me, als je dat blok dan nog hebt natuurlijk.. eerst me spaarrekening maar eens aanvullen haha

vandaag naar de spuiter gebracht... vliegt me achterspoiler er met 150 km/u af!!:o

vraagje...

waar is deze grille te bestellen? schade hersteller vertelde me dat dit resultaat niet te halen was met de originele grille...

klik op afbeelding voor vergroting

hij lijkt op de orginele astra gsi grill waarvan het logo is weggehaald.

dit hebben wel meer mensen gedaan en is tot nog toe altijd goed gegaan (ik heb er ook in liggen trouwens, logo is er al uit)

nog steeds geen spoiler, iemand ?? :o

dan kan me waggie eindelijk gespoten worden.... alles is klaar moet alleen de grill nog binnen krijgen, en een spoiler regelen

wat voor kleur heb je erop? Originele gsi e266 erop ofwat?

Had zelf de binnenkant dan ook eventjes mee gepakt als je toch voor een compleet andere kleur gaat.

Groeten Twan

Idd had ik ook gedaan.

En vooral de motorruimte voor als je strax je dikke turbo wil showen.

ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes

auto vandaag opgehaald, staat strak in zn lakkie:thumbup

de motorruimte word indd meegespoten, maar dit pas als de motor eruit ligt...

lak is mat zwart, zal hier nog mooie foto's van plaatsen als de auto is opgebouwt, best apart lakje al zeg ik het zelf. :D

even de spaarrekening aanvullen en dan gaan we voor een c20let:wors

Terug
Naar boven