• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Updaten navigatie systeem

Bij m'n vader eens gedaan. DVD90, dacht dat het de nieuwste versie was:D Bleek helaas dezelfde te zijn als dat ie had, maar het werkte wel :thumbup

Bij m'n vader eens gedaan. DVD90, dacht dat het de nieuwste versie was:D Bleek helaas dezelfde te zijn als dat ie had, maar het werkte wel :thumbup

Ik heb dit nog op de Navteq site gevonden:

Waarschuwing!!!

Dit product werkt niet in uw navigatiesysteem totdat u het systeem geupdated hebt met de bijgevoegde software CD.

U dient ervoor te zorgen dat de software update volledig uitgevoerd is voordat u probeert een van de kaart CD’s uit dit pakket in het systeem te steken. Door het niet volgen van deze instructie kan er ernstige schade ontstaan aan het navigatiesysteem, waarbij een geautoriseerde Opel dealer ingeschakeld zal moeten worden.

Wanneer de update volledig is uitgevoerd, kunt u geen gebruik meer maken van vorige (oudere) kaartversies van NCDR/NCDC.

Alleen slordig dat ze er niet bijzetten wanneer die update dan volledig is uitgevoerd... :cry

Ik heb dit nog op de Navteq site gevonden:

Waarschuwing!!!

Dit product werkt niet in uw navigatiesysteem totdat u het systeem geupdated hebt met de bijgevoegde software CD.

U dient ervoor te zorgen dat de software update volledig uitgevoerd is voordat u probeert een van de kaart CD’s uit dit pakket in het systeem te steken. Door het niet volgen van deze instructie kan er ernstige schade ontstaan aan het navigatiesysteem, waarbij een geautoriseerde Opel dealer ingeschakeld zal moeten worden.

Wanneer de update volledig is uitgevoerd, kunt u geen gebruik meer maken van vorige (oudere) kaartversies van NCDR/NCDC.

Alleen slordig dat ze er niet bijzetten wanneer die update dan volledig is uitgevoerd... :cry

Wat die update dan precies doet, geen idee. Ik heb het hier over de NCDC2013. Kennelijk moet die voorzien worden van een update.

Wat die update dan precies doet, geen idee. Ik heb het hier over de NCDC2013. Kennelijk moet die voorzien worden van een update.

Hallo allemaal,

belangrijk is met het downloaden, en het branden daarna, dat je het op lage snelheid doet, ik doe het op 2x brandsnelheid en meestal gaat dat goed, gebruik ook img burn om de een of andere reden gaat dat het beste,

grtjes arius

Hallo allemaal,

belangrijk is met het downloaden, en het branden daarna, dat je het op lage snelheid doet, ik doe het op 2x brandsnelheid en meestal gaat dat goed, gebruik ook img burn om de een of andere reden gaat dat het beste,

grtjes arius

[rquote=1847660&tid=140804&author=mike hammer]Ik heb een versie van 2010-2011 benelux gedownload voor de cd 70 en alles werkt perfect.

cd erin en draaien maar.

Maar wat doet die update voor je cd 70 dan precies????[/rquote]

Die je gedownload hebt is zeer waarschijnlijk van mij.

Heb er deze vorig jaar op gezet :

Service voor de Opel-rijders

[rquote=1847660&tid=140804&author=mike hammer]Ik heb een versie van 2010-2011 benelux gedownload voor de cd 70 en alles werkt perfect.

cd erin en draaien maar.

Maar wat doet die update voor je cd 70 dan precies????[/rquote]

Die je gedownload hebt is zeer waarschijnlijk van mij.

Heb er deze vorig jaar op gezet :

Service voor de Opel-rijders

Ik heb overigens van Navteq dit antwoord ontvangen:

"Indien de update-cd niet goed "opgenomen" zou zijn, zou het nieuwe kaartmateriaal niet werken.

Hoe de opgeslagen bestemmingen verloren zijn gegaan is ons niet bekend, dit is een functie, die bij de werking van het apparaat zelf hoort en niet bij het kaartmateriaal. (wordt nl. intern in het apparaat opgeslagen). Hiervoor hebben wij geen oplossing voor u helaas."

Dus mijn update is goed gegaan. :thumbup

Ik heb overigens van Navteq dit antwoord ontvangen:

"Indien de update-cd niet goed "opgenomen" zou zijn, zou het nieuwe kaartmateriaal niet werken.

Hoe de opgeslagen bestemmingen verloren zijn gegaan is ons niet bekend, dit is een functie, die bij de werking van het apparaat zelf hoort en niet bij het kaartmateriaal. (wordt nl. intern in het apparaat opgeslagen). Hiervoor hebben wij geen oplossing voor u helaas."

Dus mijn update is goed gegaan. :thumbup

niet iedereen koopt die navi cd's voor 200 euro ;)

je kunt die ook gewoon gratis (en iets minder legaal) downloaden en branden op een cd'tje :angel

niet iedereen koopt die navi cd's voor 200 euro ;)

je kunt die ook gewoon gratis (en iets minder legaal) downloaden en branden op een cd'tje :angel

FF vraagje, is dit dus hetzelfde systeem als renault gebruikt in zn cabasse DVD systeem LOL. V30 daarvan neeft ook navtec met een extra cd-update er nu bij......

Terug
Naar boven