• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Updaten navigatie systeem

FF vraagje, is dit dus hetzelfde systeem als renault gebruikt in zn cabasse DVD systeem LOL. V30 daarvan neeft ook navtec met een extra cd-update er nu bij......

De renault heeft een specifieke update gehad voor het systeem, de update werkt alleen met het carbasse systeem.

ervaringsdeskundige ;) had zelf een laguna met het systeem

De renault heeft een specifieke update gehad voor het systeem, de update werkt alleen met het carbasse systeem.

ervaringsdeskundige ;) had zelf een laguna met het systeem

ik heb ook de link gedownload van jan.

kan je dit dan branden op een gewone cd-r of moet dit op een dvd-disk?

mvg

ik heb ook de link gedownload van jan.

kan je dit dan branden op een gewone cd-r of moet dit op een dvd-disk?

mvg

[rquote=1849288&tid=140804&author=mike hammer]klopt pegasusjan.

ik heb benelux 2010-2011 van the pirate bay gehaald.

Ook europa 2009-2010 heb ik daar vandaan gehaald.

Heb je ook europa 2010-2011 toevallig?????:P:P

Die zoek ik nog.

En nog bedankt dat je het op the pirate bay hebt gezet.[/rquote]

Nee die van Europa 2010-2011 heb ik niet.

[rquote=1849288&tid=140804&author=mike hammer]klopt pegasusjan.

ik heb benelux 2010-2011 van the pirate bay gehaald.

Ook europa 2009-2010 heb ik daar vandaan gehaald.

Heb je ook europa 2010-2011 toevallig?????:P:P

Die zoek ik nog.

En nog bedankt dat je het op the pirate bay hebt gezet.[/rquote]

Nee die van Europa 2010-2011 heb ik niet.

Ik heb 2010-2011 van de week op schijf gezet voor iemand met een ncdc2013 , werkt perfect.

Ook meteen de nieuwe benelux van 2011 voor CD70 voor mijzelf gedaan.

Let wel op dat er genoeg versies te DL-en zijn die niet origineel voor de CD70 zijn. Ze werken wel , maar missen een hoop funkties en zijn geen +mappen , dus geen hoofdwegen van Europa ( daar hebben ze weer een aparte cd voor ! )

Ik heb 2010-2011 van de week op schijf gezet voor iemand met een ncdc2013 , werkt perfect.

Let wel op dat er genoeg versies te DL-en zijn die niet origineel voor de CD70 zijn. Ze werken wel , maar missen een hoop funkties en zijn geen +mappen , dus geen hoofdwegen van Europa ( daar hebben ze weer een aparte cd voor ! )

[rquote=1853145&tid=140804&author=speaker]Ik heb 2010-2011 van de week op schijf gezet voor iemand met een ncdc2013 , werkt perfect.

[/rquote]

wanneer is die uitgekomen peet?

ik heb nog een setje van een jaar oud

maar als die nieuwer is, moeten wij eens even bellen :angel

[rquote=1853145&tid=140804&author=speaker]Ik heb 2010-2011 van de week op schijf gezet voor iemand met een ncdc2013 , werkt perfect.

[/rquote]

maar als die nieuwer is, moeten wij eens even bellen :angel

[rquote=1853704&tid=140804&author=sw_reijnders][rquote=1853145&tid=140804&author=speaker]Ik heb 2010-2011 van de week op schijf gezet voor iemand met een ncdc2013 , werkt perfect.

[/rquote]

maar als die nieuwer is, moeten wij eens even bellen :angel[/rquote]

is van 2010 Bas, dus waarschijnlijk dezelfde als jij hebt.

[rquote=1853704&tid=140804&author=sw_reijnders][rquote=1853145&tid=140804&author=speaker]Ik heb 2010-2011 van de week op schijf gezet voor iemand met een ncdc2013 , werkt perfect.

[/rquote]

maar als die nieuwer is, moeten wij eens even bellen :angel[/rquote]

is van 2010 Bas, dus waarschijnlijk dezelfde als jij hebt.

Terug
Naar boven