@soepkiepe wrote:tsja ja kan ook de angel eyes bedoelen, die staat namelijk in het topic titel

nja, misschien dat ik soms wat te lomp ben met dit soort dingen
ik heb gewoon 4 schroeven me tunnel ingeschroefd :angel
achter zitten ze ook bijna achteraan, om de voorste 2 er in te draaien moest ik de stoelen er uit halen.
stelt ook geen reet voor, 4 bouten met dop 13 los draaien e je heb je stoel los.
kwam mij gelijk mooi uit, gelijk de bestuurdersstoel in huis gezet om de instap schade ff te laten naaien door me vriendin.
ook dat is weg nu dus
ontopic!!!!
vandaag de astra achterthuis gezet.
wat gedaan?
* het "zwarte" van de bumpers ook weer echt zwart gemaakt, wat volgens mij blijvend is, hoe? verfbrander er overheen gehouden :jerry
*dashboard met dashboard doekjes van de lidl schoon gemaakt, werkt goed, weet nog niet als het ooklang mooi blijft.
* achterwiel er af gehaald en de remtrommel rood geverf met wat verf wat ik al meer dan 5 jaar heb staan

niks geen speciale rommel, gewoon gamma eigen merkt, is me op meer autos goed bevallen.
* kapje van kenteken verlicht omgezet, had er nog 1 liggen, deze opgeschuurd tot korrel 1000, lijkt beter dan de ouwe maar niet nieuw natuurlijk
* kleppendeksel gepolijst
*paar dingen onder de kap ff schoongemaakt met cockpit spray :jerry
ach allemaal kleine dingen dus eigenlijk
Maar dat die niet opklap die armsteun zal het wel moeilijk gaan vanwege de handrem en gordel aan doen?