• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

wat bedoel je nou rik :P

die armsteun moet je de stoelen er voor uit hebben.

o heb ik nog niet eens gemeld hier, toen de stoel er uit was heb ik die ff in huis gezet en me vriendin ff gevraagd als ze de instap schade ff dicht wou maken.

dus ze is ff met naald en draad aan het wek gegaan, ook niks meer van te zien nu. :P

k moest ff denken wat je bedoelde, ma de station ;)

thnx voor aanbod, maar is niet nodig.

is trouwens wel een heel net astratje nog

k moest ff denken wat je bedoelde, ma de station ;)

thnx voor aanbod, maar is niet nodig.

is trouwens wel een heel net astratje nog

Denk dat Rik bedoeld om bouwen, om die armsteun te bevestigen.

Ja kosten allemaal rond de 100,- maar wel opklapbaar en past in een F.

Maar om nu 100,- uit gegeven. :hmmz Maar lijkt me wel super relax :jerry

Denk dat Rik bedoeld om bouwen, om die armsteun te bevestigen.

@astraTD wrote:Denk dat Rik bedoeld om bouwen, om die armsteun te bevestigen.

Percies, dat bedoelde ik :thumbup

Rik :)

@astraTD wrote:Denk dat Rik bedoeld om bouwen, om die armsteun te bevestigen.

Percies, dat bedoelde ik :thumbup

Rik :)

tsja ja kan ook de angel eyes bedoelen, die staat namelijk in het topic titel :P:P

nja, misschien dat ik soms wat te lomp ben met dit soort dingen :P

ik heb gewoon 4 schroeven me tunnel ingeschroefd :angel

achter zitten ze ook bijna achteraan, om de voorste 2 er in te draaien moest ik de stoelen er uit halen.

stelt ook geen reet voor, 4 bouten met dop 13 los draaien e je heb je stoel los.

kwam mij gelijk mooi uit, gelijk de bestuurdersstoel in huis gezet om de instap schade ff te laten naaien door me vriendin.

ook dat is weg nu dus ;)

ontopic!!!!

vandaag de astra achterthuis gezet.

wat gedaan?

* het "zwarte" van de bumpers ook weer echt zwart gemaakt, wat volgens mij blijvend is, hoe? verfbrander er overheen gehouden :jerry

*dashboard met dashboard doekjes van de lidl schoon gemaakt, werkt goed, weet nog niet als het ooklang mooi blijft.

* achterwiel er af gehaald en de remtrommel rood geverf met wat verf wat ik al meer dan 5 jaar heb staan :P niks geen speciale rommel, gewoon gamma eigen merkt, is me op meer autos goed bevallen.

* kapje van kenteken verlicht omgezet, had er nog 1 liggen, deze opgeschuurd tot korrel 1000, lijkt beter dan de ouwe maar niet nieuw natuurlijk :P

* kleppendeksel gepolijst

*paar dingen onder de kap ff schoongemaakt met cockpit spray :jerry

ach allemaal kleine dingen dus eigenlijk ;)

tsja ja kan ook de angel eyes bedoelen, die staat namelijk in het topic titel :P:P

achter zitten ze ook bijna achteraan, om de voorste 2 er in te draaien moest ik de stoelen er uit halen.

stelt ook geen reet voor, 4 bouten met dop 13 los draaien e je heb je stoel los.

kwam mij gelijk mooi uit, gelijk de bestuurdersstoel in huis gezet om de instap schade ff te laten naaien door me vriendin.

ook dat is weg nu dus ;)

ontopic!!!!

wat gedaan?

* het "zwarte" van de bumpers ook weer echt zwart gemaakt, wat volgens mij blijvend is, hoe? verfbrander er overheen gehouden :jerry

*dashboard met dashboard doekjes van de lidl schoon gemaakt, werkt goed, weet nog niet als het ooklang mooi blijft.

* achterwiel er af gehaald en de remtrommel rood geverf met wat verf wat ik al meer dan 5 jaar heb staan :P niks geen speciale rommel, gewoon gamma eigen merkt, is me op meer autos goed bevallen.

* kapje van kenteken verlicht omgezet, had er nog 1 liggen, deze opgeschuurd tot korrel 1000, lijkt beter dan de ouwe maar niet nieuw natuurlijk :P

@soepkiepe wrote:tsja ja kan ook de angel eyes bedoelen, die staat namelijk in het topic titel :P:P

ook dat is weg nu dus ;)

ontopic!!!!

wat gedaan?

Maar dat die niet opklap die armsteun zal het wel moeilijk gaan vanwege de handrem en gordel aan doen?

Terug
Naar boven