• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@trashmetal wrote:Dat iemand een 5drs mooier vind, okee

Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor

Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken

wat is het verschil?

denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken

want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe

vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs

plus je moet de kindersloten in de gaten houden ;)

kinderen zou voor mij geen reden zijn

zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte

de praktijk leert dat een 3 deurs niet makkelijker werkt dan een 5 deurs met kinderen.

nee, me dochtertje lag net te slapen, dan is het best lastig om die er uit te pakken hoor als je half op je knieën moet zitten en dan met een kind op de arm een stuk achteruit moet gaan zitten en dan nog eens recht op gaan staan :P

met een 5 deurs is dat toch stukken makkelijker ja

nee, me dochtertje lag net te slapen, dan is het best lastig om die er uit te pakken hoor als je half op je knieën moet zitten en dan met een kind op de arm een stuk achteruit moet gaan zitten en dan nog eens recht op gaan staan :P

met een 5 deurs is dat toch stukken makkelijker ja

Nou... Ik was toen helemaal happy toen me pa van kadett 3 deurs naar station 5 deurs ging hoor!!!

Altijd achterin kruipen en ik was toen al snel groot, vond ik dat geen pretje meer.

En dat uitstappen, rrr nu moet ik er weer aan denken, toen een keer met uitstappen bleef ik haken met me voet achter de gordel :swear Plat op me gezicht :jerry dus nooit meer 3 deurs :thumb

Mooi dat je interieur hebt schoon gemaakt :thumb Toevallig heb ik toenstraks ook de 2 voorstoelen eruit gehad voor schoon temaken en gelijk de passagiersstoel op bestuurders frame gemonteerd en bestuurdersstoel op passagiersframe.

Ik voel me de koning nu in die stoel king: :jerry

Nou... Ik was toen helemaal happy toen me pa van kadett 3 deurs naar station 5 deurs ging hoor!!!

Altijd achterin kruipen en ik was toen al snel groot, vond ik dat geen pretje meer.

En dat uitstappen, rrr nu moet ik er weer aan denken, toen een keer met uitstappen bleef ik haken met me voet achter de gordel :swear Plat op me gezicht :jerry dus nooit meer 3 deurs :thumb

Mooi dat je interieur hebt schoon gemaakt :thumb Toevallig heb ik toenstraks ook de 2 voorstoelen eruit gehad voor schoon temaken en gelijk de passagiersstoel op bestuurders frame gemonteerd en bestuurdersstoel op passagiersframe.

Ik voel me de koning nu in die stoel king: :jerry

gvd, dat ik daar niet ff aan gedacht heb haha.

wil kijken voor een in hoogte verstelbare stoel, maar dan dus ook compleet met stoel.

gvd, dat ik daar niet ff aan gedacht heb haha.

wil kijken voor een in hoogte verstelbare stoel, maar dan dus ook compleet met stoel.

Ik moet zeggen.. ik heb nog nooit in 4 jaar aan die stoel gedraaid :jerry

Staat trouwens wel op zijn hoogste.

Ik moet zeggen.. ik heb nog nooit in 4 jaar aan die stoel gedraaid :jerry

Staat trouwens wel op zijn hoogste.

Huur een keer een stoomreiniger van Karcher ofzo, krijg je die vlekken 100% mee weg!!

Goed bezig verder! Altijd leuk als je een 'nieuwe' of andere auto hebt.

Iemand interesse in een 5drs G? 1998? 1.6 16v, iets meer dan 210.000 gelopen?? :jerry

Huur een keer een stoomreiniger van Karcher ofzo, krijg je die vlekken 100% mee weg!!

Goed bezig verder! Altijd leuk als je een 'nieuwe' of andere auto hebt.

Iemand interesse in een 5drs G? 1998? 1.6 16v, iets meer dan 210.000 gelopen?? :jerry

pak dan wel dezelfde bekleding, en ook een goede bestuurdersstoel? op de sloop of?

door de zon en vuil verkleurde stoelen, vaak ook schades...

Of wat heb jij voor ogen? king:

pak dan wel dezelfde bekleding, en ook een goede bestuurdersstoel? op de sloop of?

@soepkiepe wrote:gvd, dat ik daar niet ff aan gedacht heb haha.

Dat wordt een bezoekje aan de sloop Harjan !!

Goed werk gedaan op de foto's zie ik :thumb

En ik heb de stoel ook in zn hoogste stand, dan zie ik ook het meeste toch ? :angel

Rik ;)

@soepkiepe wrote:gvd, dat ik daar niet ff aan gedacht heb haha.

Dat wordt een bezoekje aan de sloop Harjan !!

Goed werk gedaan op de foto's zie ik :thumb

En ik heb de stoel ook in zn hoogste stand, dan zie ik ook het meeste toch ? :angel

Rik ;)

@DarkNL08 wrote:pak dan wel dezelfde bekleding, en ook een goede bestuurdersstoel? op de sloop of?

ja de sloop is wel de bedoeling ja.

er staat er vast 1 die er schoner uit ziet dan deze ;)

ik heb de stoel vaak op de laagste stand staan, anders zit ik met me kop tegen het dak, en mag graag een beetje laag zitten haha

@DarkNL08 wrote:pak dan wel dezelfde bekleding, en ook een goede bestuurdersstoel? op de sloop of?

ja de sloop is wel de bedoeling ja.

er staat er vast 1 die er schoner uit ziet dan deze ;)

ik heb de stoel vaak op de laagste stand staan, anders zit ik met me kop tegen het dak, en mag graag een beetje laag zitten haha

Terug
Naar boven