• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

het is een stuk netter zo!

En grill kan allebei wel denk ik zo.

Je heb dat zwarte ook op de achterkant, dus het is wel een beetje hetzelfde,

als je het wel rood maakt loopt het zwart van je stootstrips wel mooi rond!

dit is dus nog voor dat ik hem heb gewassen.

heb nog geen fotos van hoe hij is na het wassen :angel

zal binnenkort denk ik wel komen of zo, momenteel ff druk mer herinrichten van de achter thuis ;)

suc50516.jpg

suc50517.jpg

suc50518.jpg

op de foto lijkt het groene mee te vallen, maar zat door die hele kier heen, ook bij de voorbumper.

maar dat is er nu dus uit.

ben steeds blijer met mijn astratje haha.

dit is dus nog voor dat ik hem heb gewassen.

heb nog geen fotos van hoe hij is na het wassen :angel

zal binnenkort denk ik wel komen of zo, momenteel ff druk mer herinrichten van de achter thuis ;)

suc50516.jpg

suc50517.jpg

suc50518.jpg

op de foto lijkt het groene mee te vallen, maar zat door die hele kier heen, ook bij de voorbumper.

maar dat is er nu dus uit.

ben steeds blijer met mijn astratje haha.

heb je alles gelezen dark? ;)

stootstrips liggen in de garage.

spiegels.. druppelspiegels kon ik geen ene reet in zien, staat hier op het forum ook te ruil voor originelen, de originele rechter had ik nog dus heb die er maar weer terug op gezet voor mijn veiligheid en die van het andere verkeer ;)

schade.. moet het hele front er voor weg slijpen en een nieuw stuk in zetten, zit ik momenteel niet op te wachten en kan ik helaas financieel niet redden momenteel.

de auto rijd, zit nieuwe apk op, dus die schade is wel het laatste waar ik mij druk om maak, ik denk dat ik binnenkort eens wil kijken wat voor verschil een ander spatbordje maakt, maar de ruimte tussen de koplamp en grill raak ik daar door niet kwijt.

motorkap idemdito, ik wil wel, maar de portemenee laat het niet toe.

en ik weet zelf ook wel dat met een andere motorkap en een spatbord de schade veel minder zichtbaar is, maar dat vind ik nog niet het belangrijkste ;)

heb je alles gelezen dark? ;)

stootstrips liggen in de garage.

spiegels.. druppelspiegels kon ik geen ene reet in zien, staat hier op het forum ook te ruil voor originelen, de originele rechter had ik nog dus heb die er maar weer terug op gezet voor mijn veiligheid en die van het andere verkeer ;)

schade.. moet het hele front er voor weg slijpen en een nieuw stuk in zetten, zit ik momenteel niet op te wachten en kan ik helaas financieel niet redden momenteel.

de auto rijd, zit nieuwe apk op, dus die schade is wel het laatste waar ik mij druk om maak, ik denk dat ik binnenkort eens wil kijken wat voor verschil een ander spatbordje maakt, maar de ruimte tussen de koplamp en grill raak ik daar door niet kwijt.

motorkap idemdito, ik wil wel, maar de portemenee laat het niet toe.

en ik weet zelf ook wel dat met een andere motorkap en een spatbord de schade veel minder zichtbaar is, maar dat vind ik nog niet het belangrijkste ;)

OK helder! Heb ik ff gemist met lezen ;)

Maar zou dan eerder daar geld aan uitgeven dan bumpers en verf.

Uiteraard is het je eigen keus :D

OK helder! Heb ik ff gemist met lezen ;)

Maar zou dan eerder daar geld aan uitgeven dan bumpers en verf.

Uiteraard is het je eigen keus :D

ja ik snap ook wel wat je bedoeld, maar 2 euro voor een spuitbusje of 50 euro voor een front :P

en dan komt er nog eens bij dat ie er op gezet moet worden, en heb zelf geen lasapparaat dus ben weer afhankelijk van een ander, zal ook vast wel een keer goed komen, maar zoals ik al zei, hij is er zelfs om goed gekeurd, terwijl de ene lamp anders straalt dan de ander, dus ik vind het eerst best zo :P hij brengt me waar ik wezen moet, en dat vind ik het belangrijkst haha

ja ik snap ook wel wat je bedoeld, maar 2 euro voor een spuitbusje of 50 euro voor een front :P

en dan komt er nog eens bij dat ie er op gezet moet worden, en heb zelf geen lasapparaat dus ben weer afhankelijk van een ander, zal ook vast wel een keer goed komen, maar zoals ik al zei, hij is er zelfs om goed gekeurd, terwijl de ene lamp anders straalt dan de ander, dus ik vind het eerst best zo :P hij brengt me waar ik wezen moet, en dat vind ik het belangrijkst haha

zo, spoilertje zit er op, gsi spoiler er nu ff af, ff opnieuw spuiten want hij was aardig verkleurd.

te weinig blanke lak denk ik.

stootstrip op de achterdeur zit er ook op, op de voordeur komt er ook nog op denk ik zo.(heb maar 1 lijmklem om hem vast te zetten namelijk)

nog geen foto's, die komen wel als alles er op zit :)

Terug
Naar boven