• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

Mooie achterklepspoiler heb je nu :thumb (psst, die heb ik ook, in de voorraad)

Alleen nu moet je die bovenste standaardspoiler ook vervangen, zo staat het :swear .

Voor de rest: goed werk weer verricht :)

Rik ;)

ja, ik weet het, maar weet nog niet welke :P

zat mij zo straks eens te bedenken dat ongeveer iedereen die en spoiler op zijn astra f maakt er een gsi spoiler op plant (uitzondering daar gelaten zoals rik;))

ben dus ook wel een beetje aan het kijken voor wat anders.

zo staat er hier een mooie gele op het forum, maar ja 75 euro voor een spoiler heb ik ook niet liggen.

deze is dat, heb een tijdje terug op google een foto gezien van die samen met die onderste, staat wel leuk.

buysell/single_ad.php?ad_id=4518

ook weer een zeldzaam ding haha, dus past weer mooi bij die andere haha.

ook dit is wel grappig, maar denk dat het weer net te klein is.

http://www.pacificie-tuning.com/Aer...doors-Rieger-Tuning-Opel-Astra-F::139446.html" onclick="window.open(this.href);return false;

we zullen zien, vind een gsi spoiler met een 3e remlicht ook wel wat hebben.

maar kan het geld denk ik eerst beter besteden aan de roest die je op de foto ziet ;)

ja, ik weet het, maar weet nog niet welke :P

zat mij zo straks eens te bedenken dat ongeveer iedereen die en spoiler op zijn astra f maakt er een gsi spoiler op plant (uitzondering daar gelaten zoals rik;))

ben dus ook wel een beetje aan het kijken voor wat anders.

zo staat er hier een mooie gele op het forum, maar ja 75 euro voor een spoiler heb ik ook niet liggen.

deze is dat, heb een tijdje terug op google een foto gezien van die samen met die onderste, staat wel leuk.

buysell/single_ad.php?ad_id=4518

ook weer een zeldzaam ding haha, dus past weer mooi bij die andere haha.

ook dit is wel grappig, maar denk dat het weer net te klein is.

http://www.pacificie-tuning.com/Aer...doors-Rieger-Tuning-Opel-Astra-F::139446.html" onclick="window.open(this.href);return false;

we zullen zien, vind een gsi spoiler met een 3e remlicht ook wel wat hebben.

maar kan het geld denk ik eerst beter besteden aan de roest die je op de foto ziet ;)

hey kieppe... heb je die cups nu over genomen ofnie???

anders weet ik nog wel een gegadigde voor die dinge.

wat die rotterij betreft.... doar weet ik wah wat op denk :P

hey kieppe... heb je die cups nu over genomen ofnie???

@Gerrit78 wrote:Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry

DSCF1597.jpg

Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.

:shock: wat doe jij daar dan nou?????

sleutelen in `s werelds grootste spuitcabine ?????

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

tja.... soms... soms mot je wat.

ik was eerder ook al blij met een dikke jas... potkrik, en een puut sjek :D

@Gerrit78 wrote:Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry

DSCF1597.jpg

Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.

:shock: wat doe jij daar dan nou?????

sleutelen in `s werelds grootste spuitcabine ?????

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

tja.... soms... soms mot je wat.

ik was eerder ook al blij met een dikke jas... potkrik, en een puut sjek :D

@Ghanz wrote:hey kieppe... heb je die cups nu over genomen ofnie???

velgen heb ik vanaf gezien.

heb trouwens nog meer foto's van die velgen in de mail staan, als je die graag wil zien kun je of hem een mail sturen of ff je mail in pf sturen, dan stuur ik ze je wel ff.

over die roest, ik zou het ff in me hoofd houden, wil namelijk in de zomer alle roest (laten) aanpakken.

denk dat ik tegen die tijd mijn lijstje wel makkelijk klaar heb dan;)

maar meeste staat hier al.

@Ghanz wrote:hey kieppe... heb je die cups nu over genomen ofnie???

velgen heb ik vanaf gezien.

heb trouwens nog meer foto's van die velgen in de mail staan, als je die graag wil zien kun je of hem een mail sturen of ff je mail in pf sturen, dan stuur ik ze je wel ff.

over die roest, ik zou het ff in me hoofd houden, wil namelijk in de zomer alle roest (laten) aanpakken.

denk dat ik tegen die tijd mijn lijstje wel makkelijk klaar heb dan;)

maar meeste staat hier al.

velgen laat ik ook wel wezen, ben inmiddels al voorzien.

haha, snel he :D

maargoed, succes verder met het astra-tje kerel !

velgen laat ik ook wel wezen, ben inmiddels al voorzien.

haha, snel he :D

maargoed, succes verder met het astra-tje kerel !

dank u :)

als er niks tussen komt krijgt ie morgen even nieuwe olie en nieuwe kvs.

en olie filter uiteraard.

hoeveel liter olie gaat er in eigenlijk, heb nog iets van 2 a 3 liter staan, heb ik genoeg aan toch? of gaat er meer op?

wel handig om ff te weten voordat ik alles er af laat lopen hahaha

dank u :)

als er niks tussen komt krijgt ie morgen even nieuwe olie en nieuwe kvs.

en olie filter uiteraard.

hoeveel liter olie gaat er in eigenlijk, heb nog iets van 2 a 3 liter staan, heb ik genoeg aan toch? of gaat er meer op?

wel handig om ff te weten voordat ik alles er af laat lopen hahaha

Zo als ik die van jou zie mag ik niet klagen met paar kleine roestplekjes ,ook die van mij is van 1994.

maar je houd altijd wel wat werk toch.

wil die van mij weg doen dus de roestplekjes is voor de volgende eigenaar hahahah :thumb

Soms ben ik lief voor de astra en was en poets hem en dan komt dit er tevoorschijn :wub

Foto-0088_zps16d5877a.jpg

Zo als ik die van jou zie mag ik niet klagen met paar kleine roestplekjes ,ook die van mij is van 1994.

wil die van mij weg doen dus de roestplekjes is voor de volgende eigenaar hahahah :thumb

Soms ben ik lief voor de astra en was en poets hem en dan komt dit er tevoorschijn :wub

@mantadevil wrote:Zo als ik die van jou zie mag ik niet klagen met paar kleine roestplekjes ,ook die van mij is van 1994.

tsja, die astra ken ik nog wel.

die heb je net voor me neus weg gekocht hahah :P

ik was ook met die gene bezig toen zag ik hem hier op het forum hahah :P

ach, ik heb wel eens slechtere astra's gezien.

en volgens mij zijn die kitranden in de voorste wielranden sowieso een veel voorkomde plek.

de rooie die ik had had dat namelijk ook, al had die wel minder.

deze word in ieder geval stukje bij beetje klaar gemaakt.

heb nog een corsatje zien staan voor weinig geld, heb hem toch maar laten staan, al was het een moeilijke keuze haha.

maar ik weet gewoon dat wanneer ik er een 2e auto bij neem dat ten koste gaat van de onderhoud van de astra.

ik heb me dus voor genomen de astra eerst helemaal klaar te maken, en dan heb ik het niet zo zeer over een spoilertje en zo, maar gewoon onderhoud.

wanneer als dat allemaal goed is kan ik eens kijken voor een 2e auto haha :P

olie en kvs nog niet aan toe gekomen, staat wel in de planning, maar soms loopt de planning anders dan gepland ;)

@mantadevil wrote:Zo als ik die van jou zie mag ik niet klagen met paar kleine roestplekjes ,ook die van mij is van 1994.

tsja, die astra ken ik nog wel.

die heb je net voor me neus weg gekocht hahah :P

ik was ook met die gene bezig toen zag ik hem hier op het forum hahah :P

ach, ik heb wel eens slechtere astra's gezien.

en volgens mij zijn die kitranden in de voorste wielranden sowieso een veel voorkomde plek.

de rooie die ik had had dat namelijk ook, al had die wel minder.

deze word in ieder geval stukje bij beetje klaar gemaakt.

heb nog een corsatje zien staan voor weinig geld, heb hem toch maar laten staan, al was het een moeilijke keuze haha.

maar ik weet gewoon dat wanneer ik er een 2e auto bij neem dat ten koste gaat van de onderhoud van de astra.

ik heb me dus voor genomen de astra eerst helemaal klaar te maken, en dan heb ik het niet zo zeer over een spoilertje en zo, maar gewoon onderhoud.

wanneer als dat allemaal goed is kan ik eens kijken voor een 2e auto haha :P

olie en kvs nog niet aan toe gekomen, staat wel in de planning, maar soms loopt de planning anders dan gepland ;)

Ben toen wezen kijken en gelijk gekocht ,is gewoon super net ding ,maar heb geen station meer nodig en wil weer terug naar belastingvrij en lpg :thumb

Kreeg bij de laatste apk complimenten over de staat van de astra :thumb zeker gezien zijn bouwjaar.

heb ze zeker veel slechter gezien dan die van jou ,loop al wat jaartjes mee in het opel wereldje en heb al div verschillende astra's gehad :jerry

Ben toen wezen kijken en gelijk gekocht ,is gewoon super net ding ,maar heb geen station meer nodig en wil weer terug naar belastingvrij en lpg :thumb

Kreeg bij de laatste apk complimenten over de staat van de astra :thumb zeker gezien zijn bouwjaar.

heb ze zeker veel slechter gezien dan die van jou ,loop al wat jaartjes mee in het opel wereldje en heb al div verschillende astra's gehad :jerry

haha tsja, als ik hem kan kopen voor het zelfde geld als wat jij er voor betaald hebt kan ik er eens over na denken

:jerry :jerry

gekheid hoor, ik bedoel er mee te zeggen dat het toen een koopje was ;)

Terug
Naar boven