• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

en toen zag mijn vriendin iets op internet...

Beschrijving

te koop een compleet motorblok voor opel gsi 2.0 liter compleet met versnellingbak en computer kast cdi kast bieden maar is over,

heb maar eens een mail gedaan, want het lijkt er op dat dat ding in de weg staat, alleen baal ik er van dat het een 16v is ;)

maar wel lekker compleet

k verveelde mij vandaag.

tsja, en ik wist dat ik sommige dingen nog op reserve had liggen ;)

met die dingetjes ben ik ff bezig geweest, zo heb ik nu zwarte achterlichten.

parafaan is weer mooi zwart.

onderste spoiler zit er op (mat zwart eerst maar dan)

zal straks wel ff wat foto's er op zetten.

@soepkiepe wrote:k verveelde mij vandaag.

tsja, en ik wist dat ik sommige dingen nog op reserve had liggen ;)

met die dingetjes ben ik ff bezig geweest, zo heb ik nu zwarte achterlichten.

parafaan is weer mooi zwart.

onderste spoiler zit er op (mat zwart eerst maar dan)

zal straks wel ff wat foto's er op zetten.

Jij en vervelen ?

Dat kan niet :agent

Rik ;)

en toen zag mijn vriendin iets op internet...

Beschrijving

te koop een compleet motorblok voor opel gsi 2.0 liter compleet met versnellingbak en computer kast cdi kast bieden maar is over,

heb maar eens een mail gedaan, want het lijkt er op dat dat ding in de weg staat, alleen baal ik er van dat het een 16v is ;)

maar wel lekker compleet

wat had je dan in gedachten ? vind 300 niet te veel ( blijft veel geld )

c20xe gaan voor stuk meer de deur uit :P

miss interessanter voor jou om te kijken naar een c20ne ? goedkoop en veel voor te vinden.

Zal uit een omega B komen???

Overigs vind ik 300 ook veel geld. :wtf Als ik ooit een vers dieselblok wil, wil ik daar ook niet meer als 150 voor geven.. Geld ook als ik benzine zou rijden.

@petrolhead wrote:wat had je dan in gedachten ? vind 300 niet te veel ( blijft veel geld )

miss interessanter voor jou om te kijken naar een c20ne ? goedkoop en veel voor te vinden.

nou denk dat het een beetje dommigheid van mij was.

de 1e indruk van mij op die advertentie was dat dat ding daar snel weg moest omdat ie in de weg stond ;)

als ik ga zoeken naar een ander blok word het sowieso gewoon een 8v, maar als ik tegen een 16v aan loop zoals nu met deze zeg maar dan is dat natuurlijk ook wel mogelijk ;)

maar ook die zou ik dan weer zien te verruilen tegen een 8v.

schijnt namelijk dat de 8 kleppertjes toch wel wat sterker zijn en meer kunnen hebben.

en ook minder schade bij kapot draaien, en heel belangrijk, iets zuiniger (al ligt dat ook aan me rechter voet natuurlijk haha)

Gisteren verhaal gehoord, bij de garage.

Mevrouw kochte haar astra F van BJ 96.. In 1998 met 80.000km!

Tot de kmstand van vorige week 280.000km is haar distribitieriem geknapt met starten!

In die 15 jaar en 200.000km heeft mevrouw nooit de riem laten vernieuwen, bij haar 1.8 16v.

Dus 1ste riem!

Nieuwe riem erop en rond gedraaid, en toen starten.... En ja hoor en hij liep als een tiet.

Schijnbaar net niet de kleppen geraakt.

Toch wel betrouwbaar zo'n 16kleppertje?

wat had je dan in gedachten ? vind 300 niet te veel ( blijft veel geld )

Zal uit een omega B komen???

Overigs vind ik 300 ook veel geld. :wtf Als ik ooit een vers dieselblok wil, wil ik daar ook niet meer als 150 voor geven.. Geld ook als ik benzine zou rijden.

Terug
Naar boven