• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

ja... komt ie nu mee haha. toen ie te kop ws had je er geen belang bij :P

moet ook eerlijk zeggen dat ie eerder weg was dan ik had verwacht.

heb nog wel een standaard voor en achter bumper liggen.

maar heb je niks aan denk ik .

Ja maar toen was de astra nog niet in de soep gelopen he...Daar wou ik sowieso niks meer aan doen omdat de helevoorkant niet meer klopte. :jerry

Vanaf morgen een strakke rechte astra.. waar een gsi bumper probleemloos en netjes op past. :mrgreen:

kleine tip..

als je een gsi bumper koopt, neem er dan 1 MET een binnenbalk van een gsi, anders krijg je het zelfde asl mij.. kun je hem alleen maar aan de zijkanten vast zetten

@soepkiepe wrote:je moet er ff rekening mee houden dat het gewoon originele bumpers zijn he.

in het geval van die auto op de sloop zijn de rooie delen op de bumper opzet stukken.

ik MOEST deze bumper er bij op zetten omdat dat deel er op gekit was, weet niet hoe het bij die is.

maar als jij de achterbumper voor 25 kan krijgen mag je hem mee nemen zonder te bellen of wat dan ook, liever nog goedkoper natuurlijk whahhaha

maar als ie boven de 25 komt graag ff een belletje of appje ;)

komt goed :thumb

is wat je zelf wilt.

ik had mijn eigen wiel kuipen, had een kleine spleet er tussen dus, dus die kun je niet aan je bumper vast zetten.

met gsi wielkuipen sluit ie mooier aan.

ik heb er nog 1 liggen, mag je wel hebben als je er belang bij hebt, bestuurderskant.

ja... komt ie nu mee haha. toen ie te kop ws had je er geen belang bij :P

moet ook eerlijk zeggen dat ie eerder weg was dan ik had verwacht.

heb nog wel een standaard voor en achter bumper liggen.

maar heb je niks aan denk ik .

Bij het monteren van een GSi bumper moet je ook de modderkuipen vervangen !

Anders gaat het nooit passen en zit je met een spleet inderdaad.

Rik ;)

Ja maar toen was de astra nog niet in de soep gelopen he...Daar wou ik sowieso niks meer aan doen omdat de helevoorkant niet meer klopte. :jerry

Vanaf morgen een strakke rechte astra.. waar een gsi bumper probleemloos en netjes op past. :mrgreen:

o raar, dan heb ik iets niet goed gedaan denk ik kadastra, ik reed met een gsi bumper met de gewone wielkuipen.

dus weet niet precies wat je bedoeld dat het niet past?

als je gsi wielkuipen hebt past er geen gewone bumper op, dat klopt, maar andersom kan wel hoor.

en anders vraag turbootje maar, die reed ook met de gewone wielkuipen ;)

kleine tip..

als je een gsi bumper koopt, neem er dan 1 MET een binnenbalk van een gsi, anders krijg je het zelfde asl mij.. kun je hem alleen maar aan de zijkanten vast zetten

Moet ik eens kijken als ik een gsi bumper kan scoren of daar wielkuipen bij zitten en anders gewoon originele wielkuipjes.

Moet dan toch de oude dakspoiler laten spuiten, kan ik gelijk gsi bumper mee spuiten.

@soepkiepe wrote:o raar, dan heb ik iets niet goed gedaan denk ik kadastra, ik reed met een gsi bumper met de gewone wielkuipen.

als je gsi wielkuipen hebt past er geen gewone bumper op, dat klopt, maar andersom kan wel hoor.

Dat is ook mijn ervaring dus ik nam aan dat het dus andersom ook niet kan.

Maar als het bij jou wel gelukt is dan zeg ik niks meer :agent

Rik ;)

is wat je zelf wilt.

ik had mijn eigen wiel kuipen, had een kleine spleet er tussen dus, dus die kun je niet aan je bumper vast zetten.

met gsi wielkuipen sluit ie mooier aan.

ik heb er nog 1 liggen, mag je wel hebben als je er belang bij hebt, bestuurderskant.

Bij het monteren van een GSi bumper moet je ook de modderkuipen vervangen !

Anders gaat het nooit passen en zit je met een spleet inderdaad.

Rik ;)

gsi wielkuipen zijn breder, de bumper ook ja ;)

vandaar dat het andersom niet past.

ik heb er helaas geen foto van, maar je houd een spleet van nog geen 5 cm dacht ik zo ff uit me hoofd.

o raar, dan heb ik iets niet goed gedaan denk ik kadastra, ik reed met een gsi bumper met de gewone wielkuipen.

Terug
Naar boven