• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

het nadeel is dat het bij elke auto weer anders is.

mijn corsa a heb ik ook gedaan met de ramen er gewoon in en die zaten echt kneiter strak er in.

nja als het morgen mooi weer is zal ik hem ff wassen, hij is redelijk zwart aan het worden haha

het nadeel is dat het bij elke auto weer anders is.

mijn corsa a heb ik ook gedaan met de ramen er gewoon in en die zaten echt kneiter strak er in.

nja als het morgen mooi weer is zal ik hem ff wassen, hij is redelijk zwart aan het worden haha

Schone motorblokken zijn altijd lastig.

kan inderdaad iets te verbergen hebben, kan ook service van de zaak zijn.

Altijd zelf goede proefrit maken. het liefst van koud naar warm, en dan kijken naar lekkages. Dat is de beste manier.

Als hij de brug op kan voor de koop is het nog mooier.

Toch veel succes en plezier er mee!

Schone motorblokken zijn altijd lastig.

kan inderdaad iets te verbergen hebben, kan ook service van de zaak zijn.

Altijd zelf goede proefrit maken. het liefst van koud naar warm, en dan kijken naar lekkages. Dat is de beste manier.

Als hij de brug op kan voor de koop is het nog mooier.

Toch veel succes en plezier er mee!

ze hadden geen groene platen dus ik kon niet ver rijden, heb er wel een stukje in gereden toen hoorde ik dus ook dat die stabi stang kapot was.

verder blijft hij wel gewoon netjes op 90 graden met rijden, waneer hij tussen de 90 en de 100 staat slaat de vin ook netjes aan.

alleen de slang werd knoerhard en hij lekt heel iets, dus gewoon lekker rustig door tuffen en in de gaten houden. mijn corsa lekte ook tussen de koppaking door, maar die reed rustig door met zware karren en 160 over de snelweg, nu ga ik dat de astra natuurlijk niet direkt aan doen.

ben hem nu even aan het poetsen maar wat een rot kleur dat rooie zeg haha, dus gewoon ff lekker door smeren. ;)

ze hadden geen groene platen dus ik kon niet ver rijden, heb er wel een stukje in gereden toen hoorde ik dus ook dat die stabi stang kapot was.

verder blijft hij wel gewoon netjes op 90 graden met rijden, waneer hij tussen de 90 en de 100 staat slaat de vin ook netjes aan.

alleen de slang werd knoerhard en hij lekt heel iets, dus gewoon lekker rustig door tuffen en in de gaten houden. mijn corsa lekte ook tussen de koppaking door, maar die reed rustig door met zware karren en 160 over de snelweg, nu ga ik dat de astra natuurlijk niet direkt aan doen.

ben hem nu even aan het poetsen maar wat een rot kleur dat rooie zeg haha, dus gewoon ff lekker door smeren. ;)

haha nee heb ik nu zeker niks meer aan :P

had ook liever een 1.6 of zo gehad, ik rijd nogal regelmatig met een redelijk zware kar, dus had ik liever wat zwaarder dan een 1.4 maar jah ik heb hem nu al :P

en ruilen heb voor jou ook weinig zin :P

was nog wat dichterbij geweest ook waar in hoogeveen woon je dan?

haha nee heb ik nu zeker niks meer aan :P

had ook liever een 1.6 of zo gehad, ik rijd nogal regelmatig met een redelijk zware kar, dus had ik liever wat zwaarder dan een 1.4 maar jah ik heb hem nu al :P

en ruilen heb voor jou ook weinig zin :P

was nog wat dichterbij geweest ook waar in hoogeveen woon je dan?

Terug
Naar boven