• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

Oke nu zie ik er veel meer foto's :jerry :jerry

Knipperlichten staan hem goed, maar wtf :wtf dat klokje waar normaal tijd staat :hmmz

Oke nu zie ik er veel meer foto's :jerry :jerry

Knipperlichten staan hem goed, maar wtf :wtf dat klokje waar normaal tijd staat :hmmz

ben dus niet de enige die het nog niet eerder heb gezien, gert ook al niet jij al niet haha.

zeldzaam klokje dus :P

maar gert had gekeken, en kon ook geen temperatuur sensor vinden waar als die normaal hoort te zitten.

nou kan het natuurlijk zo zijn dat ie los hangt, dat gebeurt nogal vaak met die dingen, maar denk niet dat 1 met datum tijd en temperatuur plug and play word voor mij

ben dus niet de enige die het nog niet eerder heb gezien, gert ook al niet jij al niet haha.

zeldzaam klokje dus :P

maar gert had gekeken, en kon ook geen temperatuur sensor vinden waar als die normaal hoort te zitten.

nou kan het natuurlijk zo zijn dat ie los hangt, dat gebeurt nogal vaak met die dingen, maar denk niet dat 1 met datum tijd en temperatuur plug and play word voor mij

NOu volgens mij is dat niet eens origineel.. Heb je niet toevallig zo'n klokje liggen?

Of haal hem eens eruit kan je naar de stekker kieken hoe die eruit ziet.

Raar gezicht zo'n lelijk ding in je dashboard :jerry

NOu volgens mij is dat niet eens origineel.. Heb je niet toevallig zo'n klokje liggen?

@astraTD wrote:NOu volgens mij is dat niet eens origineel.. Heb je niet toevallig zo'n klokje liggen?

is originelen ding hoor

zijn 3 soorten he

deze en die met tijd en buiten temp en de bc wat in de gsi zit meestal

@astraTD wrote:NOu volgens mij is dat niet eens origineel.. Heb je niet toevallig zo'n klokje liggen?

is originelen ding hoor

zijn 3 soorten he

deze en die met tijd en buiten temp en de bc wat in de gsi zit meestal

Heb al veel astra's gezien maar nog nooit zo'n raar klokje, zo kom je eens ergens achter haha.

Dus soepkippie dan kan je toch normale erin zetten aan gezien dat ze toch origineel zijn.

Heb al veel astra's gezien maar nog nooit zo'n raar klokje, zo kom je eens ergens achter haha.

Dus soepkippie dan kan je toch normale erin zetten aan gezien dat ze toch origineel zijn.

ja maar denk dat mijn datum en temperatuur het dan niet doen als ik zo andere er in zet ;)

zal mr f eens op dit topic wijzen, aangezien die nogal veel weet over wat er in welk model zit :jerry

misschien dat hij het verlossende antwoord kan geven haha.

vind het namelijk zelf ook geen porum, maar ja, je kan niet alles hebben he ;)

ja maar denk dat mijn datum en temperatuur het dan niet doen als ik zo andere er in zet ;)

zal mr f eens op dit topic wijzen, aangezien die nogal veel weet over wat er in welk model zit :jerry

misschien dat hij het verlossende antwoord kan geven haha.

vind het namelijk zelf ook geen porum, maar ja, je kan niet alles hebben he ;)

heb ook Al verschillende f-jes gezien maar nog nooit z'n lelijk klokje. :jerry gewoon eruit halen en een originele erin doen.

de datum doet het volgens mij altijd wel. hooguit je buitentemp. niet

heb ook Al verschillende f-jes gezien maar nog nooit z'n lelijk klokje. :jerry gewoon eruit halen en een originele erin doen.

de datum doet het volgens mij altijd wel. hooguit je buitentemp. niet

Heb je foto's gezien.

Gefeliciteerd met je aankoop maar dat heb ik telefonisch ook al doorgegeven :)

Over het klokje:

Dit is origineel Opel.

Dit kan in combinatie met een NIET Opelradio.

Ik heb dit klokje ook (in de voorraad, dat weer wel) voor het geval dat ik een niet Opelradio moet indouwen :shock:

Klokje eruit en doe er een andere in met display (die ik ook heb OF eentje met buitentempereatuurvermelding.

Over de koplampen:

Heel goed kans dat de voorbereiding er al standaard inzit !

Dan is het een kwestie van schakelaar en koplampen aanschaffen en die er ook indouwen haha. :ass

Over de toerenteller:

Inderdaad zoals ik al zei over de telefoon, een GL hoort geen toerenteller te hebben.

Ik denk dat het een andere tellerplaat is.

Je zou eens de code (4 cijfers) links onder de tellerschaal eens moeten vergelijken met een andere GL.

Uiteraard zonder toerenteller !

Mischien dat er een ander getal staat waardoor de snelheid niet juist aangegeven wordt.

Zo aan je bekleding te zien heb je een ECHTE GL versie.

Ik zal dit topic uiteraard blijven volgen :angel

Rik :)

Heb je foto's gezien.

Gefeliciteerd met je aankoop maar dat heb ik telefonisch ook al doorgegeven :)

Over het klokje:

Dit is origineel Opel.

Dit kan in combinatie met een NIET Opelradio.

Ik heb dit klokje ook (in de voorraad, dat weer wel) voor het geval dat ik een niet Opelradio moet indouwen :shock:

Klokje eruit en doe er een andere in met display (die ik ook heb OF eentje met buitentempereatuurvermelding.

Over de koplampen:

Heel goed kans dat de voorbereiding er al standaard inzit !

Dan is het een kwestie van schakelaar en koplampen aanschaffen en die er ook indouwen haha. :ass

Over de toerenteller:

Inderdaad zoals ik al zei over de telefoon, een GL hoort geen toerenteller te hebben.

Ik denk dat het een andere tellerplaat is.

Je zou eens de code (4 cijfers) links onder de tellerschaal eens moeten vergelijken met een andere GL.

Uiteraard zonder toerenteller !

Mischien dat er een ander getal staat waardoor de snelheid niet juist aangegeven wordt.

Zo aan je bekleding te zien heb je een ECHTE GL versie.

Ik zal dit topic uiteraard blijven volgen :angel

Rik :)

ziet er netjes uit kippie,velgjes kan je wel kwijt aan een BMW liefhebber,dit zat volgens mij onder een3 serie E21 (tot 1983)

Hooguit misschien dat je wat vind aan de veerschoteltjes.Mooie kleur,heb dr ook zoeen gehad,een merit uit 96,ook 3 deurs in die kleur.

Goed bezig!

ziet er netjes uit kippie,velgjes kan je wel kwijt aan een BMW liefhebber,dit zat volgens mij onder een3 serie E21 (tot 1983)

Hooguit misschien dat je wat vind aan de veerschoteltjes.Mooie kleur,heb dr ook zoeen gehad,een merit uit 96,ook 3 deurs in die kleur.

Goed bezig!

Ziet er goed uit Soepkiepe :thumb :thumb

Hoop dat je hier geluk mee hebt,

Lijkt me wel een betere keus als de roestige corsa

Groeten van Paul

Terug
Naar boven