• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

gedaan, gaat ie nog niet branden.

denk toch dat het wat met de constante stroom te maken heeft.

zal als ik zin heb ff een lampje van die in de oude klok drukken, kijken wat ie dan doet.

die draad gaat via de remote van de radio, niet doorknippen achter de radio maar bij de TID (dacht grijsrood)

Willem

vandaag even bij syl-astra op de koffie geweest :)

heb er gelijk 2 mooie opeltjes mogen bekijken, al had de 1 zoals hij zelf ook al aangaf nodig een poetsbeurt nodig hahah

heb nu dus ook weer wat "updates" die nog ff geupdated moeten worden zodat het echt mijn updates zijn... :vertag

side skirts, nu nog rood.

gsi voor bumper, is nu volgens mij e266, zal eventueel kunnen, maar heeft wel wat krasjes, dus moet ook ff gespoten worden.

en moet daar nog 1 modderkuip bij zien te vinden.

een setje velgen waar nog ff andere bandjes op moeten, gaan er ook zeker op komen, lijkt vast stukken beter dan de bmw velgen zonder naafkapjes die ik er nu op heb zitten ;)

verder nog een mandje met klein spul, waaronder ook electrische ramen, moet nog ff een schakelaar zien te vinden er voor, als ik mij niet vergis heb ik wel de complete kabelboom er bij.

meeste van de dingen komen tegen de zomer denk ik wel een keer op of aan of onder de auto ;)

als het aan mij ligt hang ik het er nu gelijk nog op, maar dek dat rooie skirts niet mooi staan onder een paarse auto :jerry

had dat niet met de rds te maken die normaal door dat scherm loopt met een originele radio?

dat wanneer je er een andere radio in deed het scherm dan leeg bleef, en wanneer je een bepaald kabeltje door knip hij het dan wel weer doet?

volgens mij moet je een draad van je radio door knippen voor het schakelen van versterkers of antenne

hij heeft geen orginele radio meer.

sorry het is 15 jaar geleden dat ik hier tegen aan liep

Theun

die draad gaat via de remote van de radio, niet doorknippen achter de radio maar bij de TID (dacht grijsrood)

Willem

vandaag even bij syl-astra op de koffie geweest :)

heb er gelijk 2 mooie opeltjes mogen bekijken, al had de 1 zoals hij zelf ook al aangaf nodig een poetsbeurt nodig hahah

heb nu dus ook weer wat "updates" die nog ff geupdated moeten worden zodat het echt mijn updates zijn... :vertag

side skirts, nu nog rood.

gsi voor bumper, is nu volgens mij e266, zal eventueel kunnen, maar heeft wel wat krasjes, dus moet ook ff gespoten worden.

en moet daar nog 1 modderkuip bij zien te vinden.

een setje velgen waar nog ff andere bandjes op moeten, gaan er ook zeker op komen, lijkt vast stukken beter dan de bmw velgen zonder naafkapjes die ik er nu op heb zitten ;)

verder nog een mandje met klein spul, waaronder ook electrische ramen, moet nog ff een schakelaar zien te vinden er voor, als ik mij niet vergis heb ik wel de complete kabelboom er bij.

meeste van de dingen komen tegen de zomer denk ik wel een keer op of aan of onder de auto ;)

als het aan mij ligt hang ik het er nu gelijk nog op, maar dek dat rooie skirts niet mooi staan onder een paarse auto :jerry

ik hoor het wel ;)

neem aan dat ik het dan zonder aanhanger af kan haha :P

kan ik ook ff wat sneller gaan, de heen weg elke keer lekker achter een vrachtauto blijven hangen.

scheelt wel, die vangt alle wind voor me op, scheelt mij meer benzine haha:P

op de terug weg kwam ik pas bij meppel/de wijk een vrachtauto tegen, voor de tijd gewoon netjes 100 a 110 gereden :P

zoals gezegd, ik stal morgen nog ff alles uit in de garage..

ik wil die wielen er zo graag onder zetten!! haha:P ach misschien morgen maar ff voor de foto er onder zetten:P

kans zit er groot in dat dat ook wel gebeurd, weet alleen niet als ik dat morgen doe.... zondag :hmmz

niet dat mij het wat boeit maar ja..

Terug
Naar boven