• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

nja, het zijn niet de mooiste lassen hoor.

maar ik ben er zeker van dat hij niet uit elkaar valt, en dat vind ik belangrijker dan een super nette las ;)

ik doe dit ook met een elektroden las apparaat trouwens.

en het belangrijkste van alles, ik vind het mooi om te doen dat lassen, waardoor ik dus ook leergierig ben daar mee.

aan een auto lassen durf ik niet aan nog, ga het van de zomer denk ik wel proberen, onder aan de dorpel, aan de onderkant van de auto, dus zie je niet weer.

plus dat de skirts daar ook over heen komen.

nja, het zijn niet de mooiste lassen hoor.

maar ik ben er zeker van dat hij niet uit elkaar valt, en dat vind ik belangrijker dan een super nette las ;)

ik doe dit ook met een elektroden las apparaat trouwens.

en het belangrijkste van alles, ik vind het mooi om te doen dat lassen, waardoor ik dus ook leergierig ben daar mee.

aan een auto lassen durf ik niet aan nog, ga het van de zomer denk ik wel proberen, onder aan de dorpel, aan de onderkant van de auto, dus zie je niet weer.

plus dat de skirts daar ook over heen komen.

kun je niet een meeting-trike voor me lassen? :jerry

426821_252683754849111_526494947_n.jpg

zoiets?

als jij mij het materiaal levert, of op zijn minst de achterwielen, dan wil ik daar gerust eens mee bezig gaan haha.

hoop dan alleen wel dat je ook wat meer foto's voor me hebt :)

als jij mij het materiaal levert, of op zijn minst de achterwielen, dan wil ik daar gerust eens mee bezig gaan haha.

hoop dan alleen wel dat je ook wat meer foto's voor me hebt :)

@soepkiepe wrote:jep, vind dat altijd serieuze weinig aan, een beetje lol moet ook kunnen.

al zijn er mensen die er anders over denken, dus in andermans topics hou ik me maar een beetje in haha.

Een beetje lol kan in Slap Geouwehoer (heel veel lol trouwens ook), voor de rest willen we het graag een informatief forum houden. Dus tenzij je hier daadwerkelijk 'Updates aan je Astra' gaat posten, zou ik dit topic graag richting Slap Geouwehoer verplaatsen. Laat maar weten wat je wilt.

Dus alles over aanhangers, driewielers enzovoort mag in het Astra-forum voortaan achterwege blijven.

@soepkiepe wrote:jep, vind dat altijd serieuze weinig aan, een beetje lol moet ook kunnen.

al zijn er mensen die er anders over denken, dus in andermans topics hou ik me maar een beetje in haha.

Een beetje lol kan in Slap Geouwehoer (heel veel lol trouwens ook), voor de rest willen we het graag een informatief forum houden. Dus tenzij je hier daadwerkelijk 'Updates aan je Astra' gaat posten, zou ik dit topic graag richting Slap Geouwehoer verplaatsen. Laat maar weten wat je wilt.

Dus alles over aanhangers, driewielers enzovoort mag in het Astra-forum voortaan achterwege blijven.

Of verplaats dit topic geheel naar slap geauwehoer, dan kan "alles"

mag je mijn verbouwtopic er ook wel neerzetten ;) :D

vind zelf dat je in een persoonlijk topic wel -offtopic mag gaan

dit hou je tenslotte bij voor de lol. ik tenminste wel

technische vraagstukken is het sowieso beter een apart topic aan te maken

1. krijg je eerder reactie op je vraag

2. is het makkelijker terug te vinden in de zoekfunctie door mensen met het zelfde probleem

tenminste, zo denk ik er over ;)

Of verplaats dit topic geheel naar slap geauwehoer, dan kan "alles"

mag je mijn verbouwtopic er ook wel neerzetten ;) :D

vind zelf dat je in een persoonlijk topic wel -offtopic mag gaan

dit hou je tenslotte bij voor de lol. ik tenminste wel

technische vraagstukken is het sowieso beter een apart topic aan te maken

1. krijg je eerder reactie op je vraag

2. is het makkelijker terug te vinden in de zoekfunctie door mensen met het zelfde probleem

tenminste, zo denk ik er over ;)

Terug
Naar boven