• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@trash, ik snap je reactie, maar toch zijn er behoorlijk wat mensen die het vele offtopic buiten 'Slap Geouwehoer' als storend en negatief ervaren. Dus vandaar het verzoek dit in het vervolg achterwege te laten buiten 'SG'.

Als we het forum informatief houden en alle minder-informatieve praat nou een beetje bij elkaar houden, blijft het voor iedereen leuk.

Maar goed, het is dus aan Soepkip wat hij met zijn topic wil.

@trash, ik snap je reactie, maar toch zijn er behoorlijk wat mensen die het vele offtopic buiten 'Slap Geouwehoer' als storend en negatief ervaren. Dus vandaar het verzoek dit in het vervolg achterwege te laten buiten 'SG'.

Als we het forum informatief houden en alle minder-informatieve praat nou een beetje bij elkaar houden, blijft het voor iedereen leuk.

Maar goed, het is dus aan Soepkip wat hij met zijn topic wil.

Ik geef RISL wel gelijk hoor.

Het valt mij erg op dat het Astra deel van dit forum een "harde kern" heeft.

medeforummers die elkaar stelselmatig opzoeken in topic's en dan met elkaar gaan praten. :D

Ja, ik maak mij er ook wel schuldig aan.

wat is belangrijker dan ?

mensen die elkaar (heel) makkelijk weten te vinden en tussendoor hulp bieden of een netjes en serieus forum voor techneuten ?

Ik typ dit met de beste bedoelingen :wors

Rik :)

Ik geef RISL wel gelijk hoor.

Het valt mij erg op dat het Astra deel van dit forum een "harde kern" heeft.

medeforummers die elkaar stelselmatig opzoeken in topic's en dan met elkaar gaan praten. :D

Ja, ik maak mij er ook wel schuldig aan.

wat is belangrijker dan ?

mensen die elkaar (heel) makkelijk weten te vinden en tussendoor hulp bieden of een netjes en serieus forum voor techneuten ?

Ik typ dit met de beste bedoelingen :wors

Rik :)

oke, ik zou voor deze keer iemand anders over mijn topic laten beslissen.

word een beetje moe van, dus laten we het lekker ontopic houden.

maar denk dat het dan wel een tijdje gaat duren voor dat hier weer wat komt te staan.

astra word met dit weer weinig aan gedaan, en heb ook eerst andere plannen.

jammer..

oke, ik zou voor deze keer iemand anders over mijn topic laten beslissen.

word een beetje moe van, dus laten we het lekker ontopic houden.

maar denk dat het dan wel een tijdje gaat duren voor dat hier weer wat komt te staan.

astra word met dit weer weinig aan gedaan, en heb ook eerst andere plannen.

jammer..

Rik, je slaat de spijker op z'n kop!

Er is zelfs al een naam voor deze harde kern: de 'Astra-brigade' en die wordt nergens positief genoemd!

Wat wij als forumleden en moderators zouden moeten willen is een combinatie van een serieus forum voor technische vragen (de diverse modelfora) en een gezellig forum waarin we met z'n allen lol kunnen trappen (Slap Geouwehoer).

Het zou toch zonde zijn als het Opel-Forum aan z'n eigen succes ten onder gaat?

Soepkip, fijn dat je het hier over je Astra gaat hebben. :thumbup

Rik, je slaat de spijker op z'n kop!

Er is zelfs al een naam voor deze harde kern: de 'Astra-brigade' en die wordt nergens positief genoemd!

Wat wij als forumleden en moderators zouden moeten willen is een combinatie van een serieus forum voor technische vragen (de diverse modelfora) en een gezellig forum waarin we met z'n allen lol kunnen trappen (Slap Geouwehoer).

@RISL wrote:Rik, je slaat de spijker op z'n kop!

:agent

@RISL wrote:Rik, je slaat de spijker op z'n kop!

:agent

jongens, houden jullie er wel ff rekening mee dat door jullie opmerkingen de kans vergroot dat ie als nog in slap geouwehoer komt?

niet dat ik mij erger aan deze reacties hoor, maar de admins zijn er niet zo van gediend.

dus bij deze vraag ik jullie ook met ene beetje tegen zin om toch lekker ontopic te blijven vanaf nu :)

updates zullen voorlopig niet volgen.

astra staat lekker bepekelt voor de deur, met dit weer ga ik ook niks wassen, vriest me wat te hard.

zal dus wel ff duren voordat dit topic weer omhoog komt gezien de weer berichten.

mocht ik nog wat over aanhangers of 3 wielers of zo iets willen vertellen/posten gooi ik in slap geouwehoer wel een topic los

jongens, houden jullie er wel ff rekening mee dat door jullie opmerkingen de kans vergroot dat ie als nog in slap geouwehoer komt?

niet dat ik mij erger aan deze reacties hoor, maar de admins zijn er niet zo van gediend.

dus bij deze vraag ik jullie ook met ene beetje tegen zin om toch lekker ontopic te blijven vanaf nu :)

astra staat lekker bepekelt voor de deur, met dit weer ga ik ook niks wassen, vriest me wat te hard.

zal dus wel ff duren voordat dit topic weer omhoog komt gezien de weer berichten.

mocht ik nog wat over aanhangers of 3 wielers of zo iets willen vertellen/posten gooi ik in slap geouwehoer wel een topic los

@soepkiepe wrote:jongens, houden jullie er wel ff rekening mee dat door jullie opmerkingen de kans vergroot dat ie als nog in slap geouwehoer komt?

Ik zal je verzoek respecteren :thumb

Rik ;)

@soepkiepe wrote:jongens, houden jullie er wel ff rekening mee dat door jullie opmerkingen de kans vergroot dat ie als nog in slap geouwehoer komt?

Ik zal je verzoek respecteren :thumb

Rik ;)

Terug
Naar boven