• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@soepkiepe wrote:van de ene op de andere dag doet mijn sigaretten aansteker van de auto het niet meer.

zekering kapot.

moest net weg, heb er ff snel een andere in gedaan, maar nog steeds niks.

straks maar ff kijken, denk lampje kapot of zo, weet niet eens als de aansteker zelf het wel of niet doet :angel

Steek je vinger dr eens in?? :jerry

Heb je niet een 12v plug met lampje ofzo? mijn tomtom stekkert is altijd een goeie indicatie geweest

haha zeker joh!!

heb een bloedhekel aan stroom, dus dat doen we maar niet.

vandaag niet aan toe gekomen om het verder te bekijken, morgen maar ff kijken denk ik ;)

haha zeker joh!!

heb een bloedhekel aan stroom, dus dat doen we maar niet.

vandaag niet aan toe gekomen om het verder te bekijken, morgen maar ff kijken denk ik ;)

12Volt voel je niks aan, je kan ook je vinders gewoon tegelijk op de + en - van je accu zetten gebeurt niks mee, dat noemen ze dan Zwakstroom..

Willem

12Volt voel je niks aan, je kan ook je vinders gewoon tegelijk op de + en - van je accu zetten gebeurt niks mee, dat noemen ze dan Zwakstroom..

Willem

@wim-v6 wrote:12Volt voel je niks aan, je kan ook je vinders gewoon tegelijk op de + en - van je accu zetten gebeurt niks mee, dat noemen ze dan Zwakstroom..

Willem

daarmee refereerde ik ook niet naar de accuspanning wim hahaha, dan zou ik al menig keer door de garagedeur gevlogen zijn. :jerry

@wim-v6 wrote:12Volt voel je niks aan, je kan ook je vinders gewoon tegelijk op de + en - van je accu zetten gebeurt niks mee, dat noemen ze dan Zwakstroom..

Willem

daarmee refereerde ik ook niet naar de accuspanning wim hahaha, dan zou ik al menig keer door de garagedeur gevlogen zijn. :jerry

haha, ik doelde richting soepkipje, die zegt al helemaal niks te hebben van stroom zegt ie, maar nu vraag ik me af wat hij dan zijn Spanning!! :jerry king: vandaan haalt..

Willem

haha, ik doelde richting soepkipje, die zegt al helemaal niks te hebben van stroom zegt ie, maar nu vraag ik me af wat hij dan zijn Spanning!! :jerry king: vandaan haalt..

Willem

@soepkiepe wrote:

dan nog ff een vraagje.

als ik in mijn zekering kast kijk zie ik veel lege vakjes.

1 daar van zitten wel de pennetjes in waar een zekering in kan.

als ik op me klepje kijk zie ik er een soort van trekhaak bij staan, iemand enig idee waar deze voor is?

heeft namelijk zolang ik de astra heb nog geen zekering in gezeten en wil ook niet zo maar dingen doen waar van ik zelf niet weet waar het voor is ;)

iemand??

@soepkiepe wrote:

dan nog ff een vraagje.

als ik in mijn zekering kast kijk zie ik veel lege vakjes.

1 daar van zitten wel de pennetjes in waar een zekering in kan.

als ik op me klepje kijk zie ik er een soort van trekhaak bij staan, iemand enig idee waar deze voor is?

heeft namelijk zolang ik de astra heb nog geen zekering in gezeten en wil ook niet zo maar dingen doen waar van ik zelf niet weet waar het voor is ;)

iemand??

@soepkiepe wrote:dat klopt, maar ik kan geen spaans ;)

Haal je die er even bin in het nederlands op de sloperij..

hier liggen ze nog vaak zat in dashboard kastjes..

trok vandaag een kastje open van 1 van de 3 Corsa-B Gsi's die hier staan, en daar lag zelfs de hele onderhoudshistorie in.

Dit is tevens de 1e Corsa-B die ik weet met origineel leeslampjes in het plafond..

Willem

Terug
Naar boven