• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

ik wil het ook wel anders hebben, maar ik ben niet zo goed met stroom en schakelaars ;)

eigenlijk wil ik het zo hebben dat ik ook us module heb op mijn richtingaanwijzers, en dan samen met deze.

die onder in de bumper wel gewoon standaard branden en niet knipperen trouwens.

en dat wil ik dan op 1 schakelaar hebben eigenlijk.

dat wanneer hij voor de apk moet, ik de schakelaar er ff uit haal, dat dan mijn us module "weg" is en de lampjes in de bumper ook niet branden.

ik had bij de volvo van die gele lampen er bij gemaakt, die je ook vaak op vrachtwagens zien onder de bumper.

ook op de zelfde manier.

me vriendin werd aangehouden, ze moest ze gelijk uit zetten anders kreeg ze een boete, maar ja volvo gaat het licht al aan als je de auto op contact zet dus kon niet :P

had geluk dat het 200 meter van huis was, ben dus maar ff heen gelopen :P

ik leg nu dus ook standaard een kniptang in de auto, dan kan ik de kabels door knippen als de politie moeilijk gaat doen haha

ziet er niet eens zo gek uit en leuk bedacht zo ,maar let wel op wand ook dit mag niet van oom agent .Voor mag je enkel witte lampen voeren .maar ze hebben altijd wel wat te zeiken

Op de sloop doe je nog wel eens leuke ideen op :thumb

ik ga in dat bakje onder de handrem een paneeltje maken

met 2 schakelaars en controle lampjes

een voor de legale dagrij verlichting

en een voor de kermisverlichting :jerry

Beetje slechte pic..

afb032.jpg

dit is het paneeltje, heb schakelaars en lampjes al liggen :D

@mantadevil wrote:ziet er niet eens zo gek uit en leuk bedacht zo ,maar let wel op wand ook dit mag niet van oom agent .Voor mag je enkel witte lampen voeren .maar ze hebben altijd wel wat te zeiken

ff ergens onderaan de vorige pagina kijken :P

hahah je heb een kniptang in de auto liggen ;)

had ik ook wel gelezen ,maar denk zeg het toch nog effe ,sommige kunnen er erg moeilijk om doen en gelijk beginnen te schrijven.

hebben ze wel vaker hoor.

n dan moet je na gaan, die ik normaal altijd heb (3% door latend) kost mij gewoon 25 euro!!!

ik ben nu voor 3 euro klaar haha.

ja tuurlijk, de kwaliteit is niet zo perfect als die dure.

en je kan maar 1 soort nemen, maar ik moet zeggen dat het donker genoeg is zo.

maar wat ik van me zelf best knap vind..

1 kant zit super strak, geen bobbeltje in.

de andere kant zit langs de rand een paar bobbeltjes.

Haha, heeft Soepkiepe je geinspireerd ??? :jerry

Ik zou eerst maar slapen gaan als ik jou was :sleeping :sleeping haha

18:00 uur zijn de winkels dicht :)

Rik :thumb

nee, heb de ramen laten zitten.

maar daar had ik zo mijn reden voor ;)

ik denk dat die ene ook nog wel opnieuw word gedaan

ik wil namelijk ook nog weer een band op de voorruit maken, maar aangezien ik er een flinke barst in heb moet ik toch een ander raam hebben, ving het dan een beetje zinloos om er nu een band op te plakken :P

maar dan pak ik de ramen er ook wel uit.

Soms kun je bij de action best leuk spul vinden ,heb der ooit eens setje lampen vandaan gehaald wat mooi blauw licht gaf. Koste 1,59 voor een setje of zo heb ze naderhand nooit weer gezien daarzo .

Gaf in de mist goed zicht en was rustgevend in het donker voor jezelf .

oke, de foto's die "bewogen zijn" zijn gemaakt zonder flitser.

om een 1 of andere reden denkt mijn foto toestel dat ie dan ff wat langer werk moet hebben.

en het is best fris buiten, dus ik kan hem die tijd niet 100% stil houden haha :P

suc50004.jpg

suc50005n.jpg

suc50006.jpg

suc50008.jpg

suc50009.jpg

suc50007f.jpg

foto's zijn aardig minder dan dat ik gehoopt heb.

@KadAstra-EF wrote:Haha, heeft Soepkiepe je geinspireerd ??? :jerry

Ik zou eerst maar slapen gaan als ik jou was :sleeping :sleeping haha

18:00 uur zijn de winkels dicht :)

Rik :thumb

Net wakkergebeld door moeders :swear

Zonnebandje had ik op mn veccie ook :wub

Achterramen blinderen vind ik niks, net een bestelauto sorry :D

Hopelijk dat ze die folie ook hier hebben :D

ziet er niet eens zo gek uit en leuk bedacht zo ,maar let wel op wand ook dit mag niet van oom agent .Voor mag je enkel witte lampen voeren .maar ze hebben altijd wel wat te zeiken

@mantadevil wrote:ziet er niet eens zo gek uit en leuk bedacht zo ,maar let wel op wand ook dit mag niet van oom agent .Voor mag je enkel witte lampen voeren .maar ze hebben altijd wel wat te zeiken

ff ergens onderaan de vorige pagina kijken :P

wat wil je er dan mee als je de achter ramen al niet wil blinderen?

als je alleen een zonneband wil maken er van zou ik gewoon een losse zonneband kopen, kost hooguit 5 euro ;)

ik haal hem altijd bewust uit de folie.

kan ik de stoplichten ten minste wel gewoon zien, heb ze ook zat gezien die gewoon zo dichte band er op hadden, lekker last van je nek krijgen van naar de stoplichten kijken haha :P

hahah je heb een kniptang in de auto liggen ;)

had ik ook wel gelezen ,maar denk zeg het toch nog effe ,sommige kunnen er erg moeilijk om doen en gelijk beginnen te schrijven.

Heb ik er toch al 2 euro mee bespaard :D

en materiaal over om er meerdere te doen ;)

heb graag een zonneband van 25 a 30cm :jerry

ben net naar de action geweest moest ook olie en koelvloeistof hebben

olie van de action????

daar waag ik het niet op, heb toen eens olie van de lidl op de auto gegooit, vanaf dat moment had ie steeds vaker zin in olie.

doe mij de gewone kroon olie maar.

kvs heb ik ook staan van de action, maar eerst een andere radiateur er op, mijne lekt een heel klein beetje.

Terug
Naar boven