• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

Staat goed die achterbumpert :thumb

Ook leuk gedaan met tekst ...

Maaruh vrouwtje je auto wassen ???

Die van mij mag de was wassen maar meer ook niet hahaha :jerry

haha, normaal laat ik ook niet snel toe dat iemand anders de auto wast, maar ik heb de laatste tijd (nou ja, eigenlijk sinds ik van het roken af ben) heel snel de griep te pakken.

en dan is buiten smeren met water nog niet heel slim, vandaar dat ze het ff over kwam nemen haha.

normaal laat ik het niet snel toe, maar k had zoiets van, ach toe maar dan haha:P

dat op de bumper is een beetje mislukt.

suc50022.jpg

suc50023.jpg

suc50024.jpg

het logo en astra zijn niet echt heel duidelijk geworden.

@trashmetal wrote:@KadAstra-EF wrote:De elektrische antenne heb je niet meegenomen ? :shock:

Daar had je mij nog wel blij mee kunnen maken (dan had ik er 4 op voorraad gehad :angel )

Rik ;)

Appie's hamster weken zijn voorbij hoor rik haha :jerry

Tis crisis Mario, tis crisis :angel

Rik ;)

@trashmetal wrote:Ff spuitbusje op kleur scoren

en onderste deel van de gsi bumper spuiten king:

ik wacht daar nog ff mee.

ik heb ook nog de skirts en kofferbak spoiler wat in kleur moet.

en hoop ook nog op een gsi spoiler er bij, die moet dan ook nog in kleur ;)

rik.

nee ik heb dat het zelfde gedaan als mijn hoedenplank.

ik heb de logo's er op gelegd en de rest matzwart gespoten haha :angel

hmmzz, ik ben er zelf nog niet over uit.

met wat geluk kan ik die voorbumper ook voor weinig ophalen als ie nog heel is.

misschien dat ik die er eerst op zet en dan eerst eens een hele gsi set zie te krijgen (alleen achterbumper nog eigenlijk) en dan alles in kleur laat spuiten.

maar gsi bumpers zijn mooi als ze volledig in kleur zijn, maar ik vind het zwarte ook wel weer leuk.

dus... soepkiepe heb vaak iets anders dan anderen..

het kan dus maar zo zijn dat ik alleen het onderste deel van de gsi bumpers in kleur maak.

en dan de skirts wel volledig, misschien daar weer een leuk zwart opel logo op of zo ;)

zo... gsi interieur is binnen.

ik kijk, ik zie een onderstel die in hoogte verstelbaar is..

hey, die heb ik al!

ik denk, ik zet die mooi naar de andere kant.. maar ja wil ja niet haha.

ook is de gordelspanner daar van af gegaan, dus dat word hem sowieso niet, eens zien dat ik die misschien van mij eigen kan over zetten of zo.

later vanavond denk ik wel ff foto's, de stoelen wil ik er vanavond nog in zien te krijgen, bank weet ik nog niet.

Bumpers zou ik zo laten, mooie update kerel.

Kwam laatst op de sloop ook een bumper voor de station tegen wat half gespoten was.. dacht zou ik me laatste 20.- uit geven of toch niet? helaas voor het laatste gekozen.

Maakt het wat luxer, en die f2 spiegels goede keuze :thumb

Staat goed die achterbumpert :thumb

Ook leuk gedaan met tekst ...

Maaruh vrouwtje je auto wassen ???

Die van mij mag de was wassen maar meer ook niet hahaha :jerry

wanneer het te laat is of zo haha.

nee grapje, moet nog ff wat sparen he.

(en voor de mensen die denken waarom ik dan wel een gsi interieur en zo koop.. alles wat de laatste tijd veranderd is ben ik aan gekomen door te ruilen ;))

haha, normaal laat ik ook niet snel toe dat iemand anders de auto wast, maar ik heb de laatste tijd (nou ja, eigenlijk sinds ik van het roken af ben) heel snel de griep te pakken.

en dan is buiten smeren met water nog niet heel slim, vandaar dat ze het ff over kwam nemen haha.

normaal laat ik het niet snel toe, maar k had zoiets van, ach toe maar dan haha:P

dat op de bumper is een beetje mislukt.

suc50022.jpg

suc50023.jpg

suc50024.jpg

het logo en astra zijn niet echt heel duidelijk geworden.

@soepkiepe wrote:wanneer het te laat is of zo haha.

nee grapje, moet nog ff wat sparen he.

(en voor de mensen die denken waarom ik dan wel een gsi interieur en zo koop.. alles wat de laatste tijd veranderd is ben ik aan gekomen door te ruilen ;))

Haha, slaat dat op mij ? :jerry

Ik zal vanavond je foto's wel bekijken. -offtopic heb vanavond een grote oefening in het kader van de EHBO dus dat wordt lachen :jerry -offtopic

Ziet het GSi interieur er wat mooi uit ?

Rik ;)

wie de schoen past trekt hem aan, maar ik had niet speciaal iemand in de gaten.

jou al als laatste trouwens, ik heb je laatst via mail al verteld dat ik de laatste tijd de meeste dingen geruild heb ;)

tsja, het interieur heeft lang op zolder gelegen, dus best stoffig.

ma na wat stofzuigen en een harde borstel zijn ze erg goed bij getrokken.

alleen de rugleuning van de bestuurders stoel is niet helemaal lekker.

wanneer ik hem voorover wil doen is ie heel gammel, net als of er binnen in iets kapot is.

nu zag ik al dat er 2 dopjes ontbraken waar de vergrendeling zit, daar heb ik de dopjes van mijn oude stoel op gedaan, toen was ie als de rugleuning gewoon naar achter zat al stukken steviger.

dus als iemand daar nog tips voor heeft, of misschien kan vertellen wat het kan zijn... graag ;)

Sport van een F2 lijkt me ook wel mooi voor jou assie.... persoonlijk vind ik het gsi interieur van de f1 niet zo mooi.

Maar is ieder zijn smaak he, anders hadden we het allemaal het zelfde.

Maar ik zeg eerlijk de eerste foto's van jou wagen bij aankoop had ik echt van zoiets.. JEzus daar rij je toch niet in :jerry

Maar nu neem ik het terug, ziet er goed uit. :thumb

Terug
Naar boven