• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

uhh... morgen naar de kapper toe, smiddags barbeque, zal vast wel eindigen met een biertje denk ik, zaterdag ook druk druk, zondag op visite bij iemand.

om een lang verhaal kort te maken... ik weet het niet hahaha

Word nog wat met je fje :thumb

Daarom heb ik ook maar een nieuwe aangeschaft... weer beetje lol in de Opels bouwen om ze weer naar eigen smaak te maken.

Mijne gaat volgende week zaterdag 40mm omlaag :D

Heb nog wel een leuke station te koop voor 5 meier voor als iemand er een dikke 16V in hangen wil :jerry :jerry

Of te ruil tegen A corsa

mwoa, ben al met iemand in contact geweest die een c20ne te traag vind.

als die gene een swap gaat doen krijg ik een bericht over de c20ne, als mijn portemenee dan op dat moment niet van uienleer is dan komt ie er in ;)

hey uhh jozef.. nu ga je wel erg offtopic hahaha

ik bied je 1 meier.... maak ik er een pick up van ;) mocht het dan mislukken heb ik in ieder geval geen dure tegenvaller, dat risico wil ik wel nemen voor 100 euro ;)

Ik zal morgen even een foto maken van dat Poorboys spul waarmee je de kunststof delen weer echt zwart van maakt.

het heet in ieder geval "poorboys Natural Look" en het ruikt lekker.

Rik ;)

Word nog wat met je fje :thumb

Daarom heb ik ook maar een nieuwe aangeschaft... weer beetje lol in de Opels bouwen om ze weer naar eigen smaak te maken.

Mijne gaat volgende week zaterdag 40mm omlaag :D

Heb nog wel een leuke station te koop voor 5 meier voor als iemand er een dikke 16V in hangen wil :jerry :jerry

Of te ruil tegen A corsa

hey uhh jozef.. nu ga je wel erg offtopic hahaha

ik bied je 1 meier.... maak ik er een pick up van ;) mocht het dan mislukken heb ik in ieder geval geen dure tegenvaller, dat risico wil ik wel nemen voor 100 euro ;)

Ik zal morgen even een foto maken van dat Poorboys spul waarmee je de kunststof delen weer echt zwart van maakt.

het heet in ieder geval "poorboys Natural Look" en het ruikt lekker.

Rik ;)

Terug
Naar boven