• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

@soepkiepe wrote:ja we wouden tussen de middag ook ff brood voorthuis eten..... mislukt :sleeping

Komen genoeg mooie dagen aan ... tegen het eind van de jaar zal het wel klaar zijn h king: ahaha

@soepkiepe wrote:ja we wouden tussen de middag ook ff brood voorthuis eten..... mislukt :sleeping

Komen genoeg mooie dagen aan ... tegen het eind van de jaar zal het wel klaar zijn h king: ahaha

deurpanelen zitten er in.

ben alleen nu 2 luidsprekers kwijt voor voor in, en heb nu op 1 deur nog ene grijze slinger, ligt ergens in de "bult" wel een zwarte haha

deurpanelen zitten er in.

ben alleen nu 2 luidsprekers kwijt voor voor in, en heb nu op 1 deur nog ene grijze slinger, ligt ergens in de "bult" wel een zwarte haha

@soepkiepe wrote:hey uhh jozef.. nu ga je wel erg offtopic hahaha

ik bied je 1 meier.... maak ik er een pick up van ;) mocht het dan mislukken heb ik in ieder geval geen dure tegenvaller, dat risico wil ik wel nemen voor 100 euro ;)

Een meier :hmmz

Je bied nog minder dan de eerste de beste Turk :jerry ,die geven nog 250 hahaha

@soepkiepe wrote:hey uhh jozef.. nu ga je wel erg offtopic hahaha

ik bied je 1 meier.... maak ik er een pick up van ;) mocht het dan mislukken heb ik in ieder geval geen dure tegenvaller, dat risico wil ik wel nemen voor 100 euro ;)

Een meier :hmmz

Je bied nog minder dan de eerste de beste Turk :jerry ,die geven nog 250 hahaha

ja jij vervuilt mijn topic met jou astra hahaha

nee joh, maar zo heb ik ook nog wat bestedings ruimte voor het pick up project natuurlijk :P

ja jij vervuilt mijn topic met jou astra hahaha

nee joh, maar zo heb ik ook nog wat bestedings ruimte voor het pick up project natuurlijk :P

@soepkiepe wrote:deurpanelen zitten er in.

:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

Komop joh ! ik wil weten hoe dat eruit ziet !!

Rik :jerry

@soepkiepe wrote:deurpanelen zitten er in.

:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

Komop joh ! ik wil weten hoe dat eruit ziet !!

Rik :jerry

ziet er super uit!!

maar ben ff dat zwarte dashboard aan het schoonmaken, ben er op geweest met dasty en lichtjes met een schuursponsje, hij is nu wit :fy1

hopen dat ie met wat water weer mooi zwart word hahaha

ziet er super uit!!

maar ben ff dat zwarte dashboard aan het schoonmaken, ben er op geweest met dasty en lichtjes met een schuursponsje, hij is nu wit :fy1

hopen dat ie met wat water weer mooi zwart word hahaha

Terug
Naar boven