• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

er zijn er nu 24 aan het uploaden... moment dus dan komt er weer een mooie foto repotage, zal dan ook de topic titel ff veranderen zodat het duidelijk is dat de foto's er zijn.

dat slappe geouwehoer hier ben ik nu ook wel weer zat hoor.

hebben rik en ik ook niet gedaan met (de)monteren, we waren bloed serieus!!

zo.. we gaan maar een ff bij het begin beginnen ;)

het interieur was bekend...

de deurpanelen nog niet geloof ik.

suc50005.jpg

het leek mij wel leuk om de luidspreker kapjes chroom te spuiten, ben er niet zo blij mee als verwacht, had mooier verwacht, maar in het ergste geval heb ik de zwarten nog liggen ;)

(let niet op de grijze slinger, was de zwarte ff kwijt in alle "rommel", is inmiddels weer terecht ;))

deurpaneel.jpg

had ook de deur strippen mee genomen, maar achteraf had ik te weinig dubbelzijdig plakband, er toch niet opgeplakt dus.

wel de lijmresten van de oude strippen deels weg gewerkt, lijkt al beter dan wat het was in ieder geval.

zo was ie.

deurz.jpg

hebben we maar ff naar dit gewerkt. niet klaar nog, maar al wel beter dan dat het was.

deur3.jpg

dan gaan we nu eens ff lekker vloeken in de kerk!!!

de bedoeling is deze bij te slijpen en het logo dicht te plamuren, vind het zo al beter staan dan zonder (rij nu met 1 zo dopje rond :agent )

kapje.jpg

nu naar de orde van de dag!!!

vandaag stond er ff een andere astra tegen over de mijne om de mijne ff te steunen tijdens de operatie.

helaas niet de wereld aan foto's, mijn camera heeft een probleem, ik kan er geen kaartje meer in kwijt..

suc50026.jpg

suc50025.jpg
.

toen kwam het! het grijze dashboard er uit halen...

troep1.jpg

troep.jpg

troep2.jpg

ff als laatste onze chef er bij gehaald voor de laatste controle.

suc50018n.jpg

en toen kon ie er uit... was ik rik opeens gewoon kwijt!!!!

suc50024.jpg

uit eindelijk heb ik hem toch achter de bloemen weg gekregen en hebben we samen het dash er ff uit gehaald.

rik die wou zijn overwinning graag ff laten zien!

suc50022.jpg

OEF!!!

suc50019p.jpg

suc50020.jpg

het lijkt zo zooitje, maar als je het dash ff terug hangt valt het al weer heel erg mee ;)

suc50021f.jpg

suc50023.jpg

tot mijn stomme verbazing zie ik dat de foto repo hier stopt...

meer heb ik er niet gemaakt omdat het geheugen vol was :swear :angel

dus foto's van het totaal plaatje houden jullie nog ff tegoed van mij :angel :angel :angel

zo.. we gaan maar een ff bij het begin beginnen ;)

het interieur was bekend...

de deurpanelen nog niet geloof ik.

suc50005.jpg

het leek mij wel leuk om de luidspreker kapjes chroom te spuiten, ben er niet zo blij mee als verwacht, had mooier verwacht, maar in het ergste geval heb ik de zwarten nog liggen ;)

(let niet op de grijze slinger, was de zwarte ff kwijt in alle "rommel", is inmiddels weer terecht ;))

deurpaneel.jpg

had ook de deur strippen mee genomen, maar achteraf had ik te weinig dubbelzijdig plakband, er toch niet opgeplakt dus.

wel de lijmresten van de oude strippen deels weg gewerkt, lijkt al beter dan wat het was in ieder geval.

zo was ie.

deurz.jpg

hebben we maar ff naar dit gewerkt. niet klaar nog, maar al wel beter dan dat het was.

deur3.jpg

dan gaan we nu eens ff lekker vloeken in de kerk!!!

de bedoeling is deze bij te slijpen en het logo dicht te plamuren, vind het zo al beter staan dan zonder (rij nu met 1 zo dopje rond :agent )

kapje.jpg

nu naar de orde van de dag!!!

vandaag stond er ff een andere astra tegen over de mijne om de mijne ff te steunen tijdens de operatie.

helaas niet de wereld aan foto's, mijn camera heeft een probleem, ik kan er geen kaartje meer in kwijt..

suc50026.jpg

suc50025.jpg
.

toen kwam het! het grijze dashboard er uit halen...

troep1.jpg

troep.jpg

troep2.jpg

ff als laatste onze chef er bij gehaald voor de laatste controle.

suc50018n.jpg

en toen kon ie er uit... was ik rik opeens gewoon kwijt!!!!

suc50024.jpg

uit eindelijk heb ik hem toch achter de bloemen weg gekregen en hebben we samen het dash er ff uit gehaald.

rik die wou zijn overwinning graag ff laten zien!

suc50022.jpg

OEF!!!

suc50019p.jpg

suc50020.jpg

het lijkt zo zooitje, maar als je het dash ff terug hangt valt het al weer heel erg mee ;)

suc50021f.jpg

suc50023.jpg

tot mijn stomme verbazing zie ik dat de foto repo hier stopt...

meer heb ik er niet gemaakt omdat het geheugen vol was :swear :angel

dus foto's van het totaal plaatje houden jullie nog ff tegoed van mij :angel :angel :angel

suc50005a.jpg

20130529113454.jpg

en

suc50003.jpg

suc50021f.jpg

ik zei gister ook al tegen rik, als je eens ziet hoe de auto was bij aanschaf en nu dan zit er echt wel onwijs veel verschil in ;)

wanneer die stootstrip er weer netjes aan zit lijkt het no mooier natuurlijk.

suc50005a.jpg

20130529113454.jpg

en

suc50003.jpg

suc50021f.jpg

ik zei gister ook al tegen rik, als je eens ziet hoe de auto was bij aanschaf en nu dan zit er echt wel onwijs veel verschil in ;)

wanneer die stootstrip er weer netjes aan zit lijkt het no mooier natuurlijk.

leuke foto's Soepkiepe :thumb

Maar je kan wel zeggen dat ik achter de bloemen koffie zat te lurken maar,

wiens gereedschap staat er elke keer op de foto's :jerry :jerry

En weer :( lijkt het alsof de blauwe panelen lichtblauw zijn terwijl ze in werkelijkheid toch donkerder zijn !

En het stuur, staat ie nu recht zoals het hoort ?

Rik :angel :angel

leuke foto's Soepkiepe :thumb

Maar je kan wel zeggen dat ik achter de bloemen koffie zat te lurken maar,

wiens gereedschap staat er elke keer op de foto's :jerry :jerry

En weer :( lijkt het alsof de blauwe panelen lichtblauw zijn terwijl ze in werkelijkheid toch donkerder zijn !

En het stuur, staat ie nu recht zoals het hoort ?

Rik :angel :angel

ja erg he? dat gereedschap had niet eens op de foto gehoord, dat had gebruikt moeten worden :jerry :jerry

oke genoeg gelul, ff een totaal plaatje dan maar.

stuur staat nagenoeg recht nu, staat heel iets naar links nu, maar valt mee te leven.

suc50015.jpg

suc50016.jpg

suc50019.jpg

suc50018.jpg

suc50017.jpg

valt niet goed te zien op de laatste foto, maar ik lijk wel gek met mijn t shirt aan!! -34 geeft ie aan!

hij liep mooi door van -18 tot -40 of zo en toen was het --- in beeld, ds dat moet ik maar eens op zien te lossen, maar heb er geen drukte mee haha

gl interieur net naar de stort gebracht, heb de stoelen en bank nog liggen.

binnenkort nog ff zien hoe het op te lossen is met de bank leuning, denk bekleding over zetten maar durf ik niet goed aan.

en dan hebben we het hemeltje nog ;)

ja erg he? dat gereedschap had niet eens op de foto gehoord, dat had gebruikt moeten worden :jerry :jerry

oke genoeg gelul, ff een totaal plaatje dan maar.

stuur staat nagenoeg recht nu, staat heel iets naar links nu, maar valt mee te leven.

suc50015.jpg

suc50016.jpg

suc50019.jpg

suc50018.jpg

suc50017.jpg

valt niet goed te zien op de laatste foto, maar ik lijk wel gek met mijn t shirt aan!! -34 geeft ie aan!

hij liep mooi door van -18 tot -40 of zo en toen was het --- in beeld, ds dat moet ik maar eens op zien te lossen, maar heb er geen drukte mee haha

gl interieur net naar de stort gebracht, heb de stoelen en bank nog liggen.

binnenkort nog ff zien hoe het op te lossen is met de bank leuning, denk bekleding over zetten maar durf ik niet goed aan.

en dan hebben we het hemeltje nog ;)

Wauw ! Mooi totaalplaatje

Doet me goed om het te zien dat na zoveel werk maar,

had het er graag voor over voor een Medeforummer en kameraad :thumb :thumb

Heel veel plezier ermee en geniet ervan :D

Rik ;)

Terug
Naar boven