zo.. we gaan maar een ff bij het begin beginnen
het interieur was bekend...
de deurpanelen nog niet geloof ik.
het leek mij wel leuk om de luidspreker kapjes chroom te spuiten, ben er niet zo blij mee als verwacht, had mooier verwacht, maar in het ergste geval heb ik de zwarten nog liggen
(let niet op de grijze slinger, was de zwarte ff kwijt in alle "rommel", is inmiddels weer terecht

)
had ook de deur strippen mee genomen, maar achteraf had ik te weinig dubbelzijdig plakband, er toch niet opgeplakt dus.
wel de lijmresten van de oude strippen deels weg gewerkt, lijkt al beter dan wat het was in ieder geval.
zo was ie.
hebben we maar ff naar dit gewerkt. niet klaar nog, maar al wel beter dan dat het was.
dan gaan we nu eens ff lekker vloeken in de kerk!!!
de bedoeling is deze bij te slijpen en het logo dicht te plamuren, vind het zo al beter staan dan zonder (rij nu met 1 zo dopje rond :agent )
nu naar de orde van de dag!!!
vandaag stond er ff een andere astra tegen over de mijne om de mijne ff te steunen tijdens de operatie.
helaas niet de wereld aan foto's, mijn camera heeft een probleem, ik kan er geen kaartje meer in kwijt..
.
toen kwam het! het grijze dashboard er uit halen...
ff als laatste onze chef er bij gehaald voor de laatste controle.
en toen kon ie er uit... was ik rik opeens gewoon kwijt!!!!
uit eindelijk heb ik hem toch achter de bloemen weg gekregen en hebben we samen het dash er ff uit gehaald.
rik die wou zijn overwinning graag ff laten zien!
OEF!!!
het lijkt zo zooitje, maar als je het dash ff terug hangt valt het al weer heel erg mee
tot mijn stomme verbazing zie ik dat de foto repo hier stopt...
meer heb ik er niet gemaakt omdat het geheugen vol was :swear :angel
dus foto's van het totaal plaatje houden jullie nog ff tegoed van mij :angel :angel :angel