• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

lexus look :hmmz ofwel overpriced toyota look :jerry

niet zo mijn ding, hoop zelf een setje irmschers tegen te komen voor een prikkie :wors

nou.. ze zitten er in :hmmz

heb haar ff laten zien wat er gebeurd als je er NIET origineel opel lampen in zet.

en nog zegt ze "dit lijkt mooier dan die zwarten" na die woorden vroeg ik me af als ze een zonnesteek had of dat het kwam omdat ze nog niet zo lang wakker was, maar ze meende het toch echt :swear

hier ff de foto's..

zo was het..

18yx.jpg

en zo is het nu..

3dbk.jpg

en het sluit allemaal zeer netjes aan!!

eh3m.jpg

en uitsteken doen ze niet hoor ;)

cui6.jpg

al valt me wel op dat die zo uitsteekt ook gekit is, en veel erger uitsteekt dan de andere kant.

ik hoop echt dat janneke zich nog ff gaat bedenken haha

nou.. ze zitten er in :hmmz

heb haar ff laten zien wat er gebeurd als je er NIET origineel opel lampen in zet.

en nog zegt ze "dit lijkt mooier dan die zwarten" na die woorden vroeg ik me af als ze een zonnesteek had of dat het kwam omdat ze nog niet zo lang wakker was, maar ze meende het toch echt :swear

hier ff de foto's..

zo was het..

18yx.jpg

en zo is het nu..

3dbk.jpg

en het sluit allemaal zeer netjes aan!!

eh3m.jpg

en uitsteken doen ze niet hoor ;)

cui6.jpg

al valt me wel op dat die zo uitsteekt ook gekit is, en veel erger uitsteekt dan de andere kant.

ik hoop echt dat janneke zich nog ff gaat bedenken haha

Trek die lampen er maar weer uit. Anders ben je net de lokale kermis en is het sjonniegehalte van je auto quadratisch toegenomen :P

Trek die lampen er maar weer uit. Anders ben je net de lokale kermis en is het sjonniegehalte van je auto quadratisch toegenomen :P

NL Power heeft weer winst geboekt voor dit jaar? :jerry

Janneke, mocht ze serieus zijn, vind de oudere wel mooier, maar ik ga de auto niet afkraken.... :angel

maarja, als lexus de lexus look lampen al niet meer gebruikt, is het echt uit de mode. :jerry :wors

NL Power heeft weer winst geboekt voor dit jaar? :jerry

Janneke, mocht ze serieus zijn, vind de oudere wel mooier, maar ik ga de auto niet afkraken.... :angel

maarja, als lexus de lexus look lampen al niet meer gebruikt, is het echt uit de mode. :jerry :wors

**pffffff**

zo... ff dit topic uit het stof geblazen ;)

na de apk gaan deze lampen er weer uit ;)

voor de apk ff andere wielen gekocht ;)

mijn huidige banden zijn erg versleten, aangezien mijn geldboompje niet erg wil groeien waren het anders 2e hands banden geworden, dan was ik rond de 100 euro kwijt geweest zo beetje.

heb nu een setje wielen met goeie banden voor iets minder ;)

o..

de gsi skirts komen er niet op.

heb een setje gt skirts kunnen vinden... ook weer zeldzaam dus ;)

wanneer alels er is komen er foto's

Terug
Naar boven