• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates aan de astra !!

oke.. om de lege berichten te verklaren..

ik zei iets wat er met mijn astra aan de hand is.

dit mocht ik niet zeggen..

excusses

oke.. om de lege berichten te verklaren..

ik zei iets wat er met mijn astra aan de hand is.

dit mocht ik niet zeggen..

excusses

of een investering op de juiste plaats. dan mag er daarna hier ook melding van maken

had eigenlijk de indruk dat je een D sloperij bent begonnen

of een investering op de juiste plaats. dan mag er daarna hier ook melding van maken

had eigenlijk de indruk dat je een D sloperij bent begonnen

haha wel bijna ja :P

maar als ik een auto kan kopen voor het geld waar ik normaal 1 onderdeel van koop.. tsja dan is de keuze makkelijk lijtk me.

nu mijn eigen kadett achter thuis staat merk ik dat ik nu ineens veel geld kwijt ben aan benzine, 50 euro in de week haal ik momenteel makkelijk.

heb een leuk astratje op g3 gezien, alleen dan moet ik eerst een bepaald ander ding doen om die g3 auto te kopen.

de kadett laat ik nog ff staan achter thuis tot dat ik weet als de rechtzaak er komt.

mocht die astra op g3 wel door gaan kan het zijn dat de kadett sowieso op benzine omt.

maar heb er momenteel ook zeer weinig tijd voor haha.

zondag haal ik nog een complete kadett ongeveer in onderdelen op, daar zit ook net dat ene bij wat ik sowieso nodig ben, dus als ik dan eens wat tijd heb kan ik daar mee bezig.

nadeel is dat ie gewoon achterthuis staat en niet onder een afdak.

de updates aan de atsra staan dus helemaal erg laag nu vanwege die andere auto die ik in gedachten heb..

haha wel bijna ja :P

maar als ik een auto kan kopen voor het geld waar ik normaal 1 onderdeel van koop.. tsja dan is de keuze makkelijk lijtk me.

nu mijn eigen kadett achter thuis staat merk ik dat ik nu ineens veel geld kwijt ben aan benzine, 50 euro in de week haal ik momenteel makkelijk.

heb een leuk astratje op g3 gezien, alleen dan moet ik eerst een bepaald ander ding doen om die g3 auto te kopen.

de kadett laat ik nog ff staan achter thuis tot dat ik weet als de rechtzaak er komt.

mocht die astra op g3 wel door gaan kan het zijn dat de kadett sowieso op benzine omt.

zondag haal ik nog een complete kadett ongeveer in onderdelen op, daar zit ook net dat ene bij wat ik sowieso nodig ben, dus als ik dan eens wat tijd heb kan ik daar mee bezig.

de updates aan de atsra staan dus helemaal erg laag nu vanwege die andere auto die ik in gedachten heb..

Ik heb die g3 astra ook gezien, en gehoord :jerry

dat je een auto niet mag aanbieden in een topic, owkay

maar dat je niet eens mag vermelden dat je hem misschien weg doet :hmmz

vind het wel ver gezocht...

Ik heb die g3 astra ook gezien, en gehoord :jerry

dat je een auto niet mag aanbieden in een topic, owkay

maar dat je niet eens mag vermelden dat je hem misschien weg doet :hmmz

vind het wel ver gezocht...

@soepkiepe wrote:haha wel bijna ja :P

Ik heb je achterhuis gezien.

Tip van Rik: span een zeil over je tuin :jerry

Rik :)

@soepkiepe wrote:haha wel bijna ja :P

Ik heb je achterhuis gezien.

Tip van Rik: span een zeil over je tuin :jerry

Rik :)

heb jij die lexus achterlichten nog????

ik zoek er nog 1.

mijn vrouw wil ze er ook in.

heb een poging gedaan.

maar stuite op een probleem.

er kunnen maar 5 lampies in.

en ik heb er 6.

en ik heb 1 unit een beetje verneukt.

om er 6 in te krijgen.