• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

updates van mijn astra (simons groep a uitlaat)

Heel mooi! Het enige dat ik nog wel zou veranderen aan mijn licht zijn de mistlampen.

Op het filmpje vind ik de mistlampen nu extra "geel" uitkomen tov de koplampen :D

(ik geef je maar wat werk hé! :jerry )

@soepkiepe wrote:lol, mooie topic titel heb jij, dacht ff dat er iemand op die van mij had gereageerd :P

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=146856" onclick="window.open(this.href);return false;

haha dat wordt goed opletten :jerry

@deratz

ziet er goed uit!! jij hebt 8000k xenon? ik heb nu 4300k maar zit sterk te twijfelen om 6000k te nemen. vind dit toch niet zo mooi lijken bij die witte stadslichten. 4300k lijkt nu veel geler ten opzichte van mijn stadslichten.

nee ik heb toch echt 6000k, maar op de foto's ziet het er gewoon anders uit. weet ook niet hoe ik dat goed moet krijgen. Pilotxenonkit.nl....

ja idd die mistlampen zien er nu wel geler uit door die witte leds, misschien dat ik er nog ooit led verlichting inzet. ik weet het niet, is ook weer 80 euro dacht ik...

Ziet er super zeker met die koplampen!!

Mijn koplampen ongeveer de zelfde met 6000K xenon zijn gister als het goed is verstuurd door GM-tuningparts dus hoop ze vandaag binnen te krijgen.

z.s.m. monteren :angel

Led mistlampen is mooi voor meetings. Maar als je echt mist hebt, heb je niks aan led mistlampen ivm lichtopbrengst te dicht bijelkaar bebundeld zit. Dan zou je voor de looks en werkzaamheid mistlampen voor xenon mistlampen moeten gaan. Maar zijn volgens mij erg duur.

Ik heb xenon in mn mistlampen geknutseld.

Gewoon H11 lampen voor de Opc units maar jongens wat een berg licht!

vandaag zijn de verlagingsveren eronder gekomen, met dank aan me maat Paul (vectra208v op het forum)

de auto is in eerste instantie alleen voor 30mm verlaagd. vind dit zeker niet verkeerd staan :D

voor30mmverlaagt004.jpg

voor30mmverlaagt003.jpg

voor30mmverlaagt002.jpg

voor30mmverlaagt001.jpg

Dat ziet er zeker netjes uit. king: Maar het belangrijkste is dat het nu nog lekkerder op de weg ligt vooral in bochten. :thumb

@Dolby wrote:Dat ziet er zeker netjes uit. king: Maar het belangrijkste is dat het nu nog lekkerder op de weg ligt vooral in bochten. :thumb

ja dat verschil kun je wel merken, en veel stugger dan de originele vering valt best mee. dus nog steeds comfortabel rijden :D

nu eerst zo gauw mogelijk uitlijnen en de koplampen ff goed laten stellen

Ik heb de achterklep van robert_corsa overgenomen. vorige week opgehaald met een maat van me :thumbup (vectra208v op dit forum).

klep is gister terug gekomen van de spuiter. dus ff samen met mijn broer gemonteerd. ondanks alles nog een hele klus.

De kabelboom in robert zijn achterklep is anders dan de mijne. het motortje van de centrale vergrendeling zat bij mij een andere aansluiting op. en het 3de remlicht had een andere aansluiting. dus ff het 1 en ander omgezet, alles werkt nu naar behoren.

Ik heb erg veel geluk gehad, mijn oude klep zat een draadbreuk in de kabelboom. waardoor een stuk bedrading bloot in de klep lag, de boel had dus op kunnen fikken :swear

IMG-20120302-00244.jpg

IMG-20120302-00242.jpg

IMG-20120302-00241.jpg

IMG-20120302-00240.jpg

IMG-20120303-00245.jpg

IMG-20120303-00246.jpg

resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :wub

ik ben opzoek naar andere gasveren voor mijn achterklep, met spoilers zijn de originele gasveren niet echt een succes.

iemand toevallig nog wat liggen of een link waar ik ze krijgen kan?

de auto verbruikt gelukkig geen olie, dus dat is uit de wereld :thumb

nu het volgende, ik heb een simons groep a uitlaat(RVS) van Robert_corsa overgenomen. Deze heb ik vandaag onder de auto gemonteerd. wat mij opvalt, de auto hangt in zijn kont. net alsof die zwaar beladen is. echt geen gezicht. voor kun je niet eens meer zien dat hij verlaagd is :hmmz

de vorige eigenaar heeft veel met aanhanger gereden. zullen de achterveren versleten zijn?(zijn de orginele nog)

helaas nog geen foto's, die volgen nog

Terug
Naar boven