• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

US Light module aansluiten

Naar voren mag alléén wit of geel licht uitstralen. Oranje is verboden. Net als blauw. Of rood. Of groen.

Contourverlichting straalt naar opzij uit, ook bij Volvo's. (O.K. misschien ook een heel klein beetje naar voren.)

Alleen als het bijvoorbeeld een Amerikaanse importauto is die inclusief die oranje lampjes een typegoedkeuring heeft gekregen mag het. Anders niet.

het gaat er ook niet echt om of het wel of niet mag, elke agent heeft ze eigen idee over de wetgeving en hoe deze uitgevoerd moet worden, 99 van de 100 x kom je er mee weg die 1x dat het niet lukt ben je waarschijnlijk brutaal bezig, als ze je aanhouden voor een routinecontrole ofzo en je staat ze netjes te woord krijg je hier nooit geen boete voor.

maar goed we dwalen af, stefan ik vind het egt leuk staan

heb het vroeger ook op een Corsa gehad, niet met een module maar zelf gemaakt met fittingen.

2 jaar mee gereden en nooit problemen met politie gehad.

hmm wil ze bestellen op die site.. zijn ze uitverkocht.

origineel gepost door martklanderman

Maar mag je daar ook zo mee rijden dan? Want opzich staan je knipperlichten nu altijd aan:P

Nope, mag je zo niet mee rijden!!!

ik heb er al meerdere keren een waarschuwing voor gehad toen ik het zo in de astra had.

tot het op een gegeven moment uitliep op een bekeuring en direct afkoppelen!!!

Als je ze WIT laat branden word het wel GEDOOGD, dat heb ik nu bij de Combo (DMV Dubbelpolig - 21-5watt lampjes), en daar heb ik geen problemen mee gehad.

alleen bij de APK moet ik het aanpassen, dat gaat bij mij erg simpel gelukkig.

heb de orig stekker eraan hangen, dus orig fitting pakken met ornaje bolletje, bolletje van de dubbele fitting eruit.

keuren,

om de hoek de boel weer terug bouwen.

Willem

Doe zoals mij, Schakelaartje in armsteun, APK schakelaartje af, APK gedaan schakelaartje op;) Enigste dat ik moet veranderen zijn mijn rode pinkerlampjes achter

Terug
Naar boven