• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

us module

soepkiepe

Woont hier bijna
ik wil graag dat us module op me corsa hebben, maar heb er ff 2 vragen over.

1 mag dat voor de apk?

2 hoe maak ik dat?

ligt eraan waar je het plaatst.

amber of oranje stadslicht is niet toegestaan zonder vermelding op het kentekenbewijs.

Willem

ligt eraan waar je het plaatst.

amber of oranje stadslicht is niet toegestaan zonder vermelding op het kentekenbewijs.

Willem

hmzz ik had het dan met de richtingaanwijzers in gedachten, maar is dit te doen door simpelweg een kabeltje te wisselen of zo? want dan is het voor de apk weer makkelijk terug te zetten jah.

gaat om een corsa a van 92, misschien wel makkelijk om te weten ;)

hmzz ik had het dan met de richtingaanwijzers in gedachten, maar is dit te doen door simpelweg een kabeltje te wisselen of zo? want dan is het voor de apk weer makkelijk terug te zetten jah.

gaat om een corsa a van 92, misschien wel makkelijk om te weten ;)

Makkelijk zelf te maken, al is het wel wat meer werk dan simpelweg een kabeltje wisselen. Je moet een aangepaste fitting hebben waar een duplolampje in past en dan de bedrading maken. Volgens mij past een fitting van een ouwe Japanner in de Corsa.

Makkelijk zelf te maken, al is het wel wat meer werk dan simpelweg een kabeltje wisselen. Je moet een aangepaste fitting hebben waar een duplolampje in past en dan de bedrading maken. Volgens mij past een fitting van een ouwe Japanner in de Corsa.

ik ben niet zo snugger met de elektra maar leg ff wat beter uit als je wil, tis een mooie zonnige dag dus wie weet kan ik nog wat beginnen met wat ik heb:P

ik ben niet zo snugger met de elektra maar leg ff wat beter uit als je wil, tis een mooie zonnige dag dus wie weet kan ik nog wat beginnen met wat ik heb:P

goedkoopst is inderdaad een dubbele fitting vanaf het achterlicht te pakken uit een japanse of koreaanse auto.

Zo heb ik het zowel in de knippers voor als achterlichten gedaan bij mijn auto.

Willem

goedkoopst is inderdaad een dubbele fitting vanaf het achterlicht te pakken uit een japanse of koreaanse auto.

Willem

[rquote=1884523&tid=143980&author=wim-v6]goedkoopst is inderdaad een dubbele fitting vanaf het achterlicht te pakken uit een japanse of koreaanse auto.

Willem[/rquote]

heb je er ook een how to van? zoals ik al aangaf, ik ben niet zo heel handig met electra, dus een how to of een duidelijke uitleg is wel ff makkelijk voor me ;)

dan druk ik er wel witte lampen in, heb ook witte richting glaasjes namelijk, dan zal het dus voor de apk ook goed zijn toch?

[rquote=1884523&tid=143980&author=wim-v6]goedkoopst is inderdaad een dubbele fitting vanaf het achterlicht te pakken uit een japanse of koreaanse auto.

Willem[/rquote]

heb je er ook een how to van? zoals ik al aangaf, ik ben niet zo heel handig met electra, dus een how to of een duidelijke uitleg is wel ff makkelijk voor me ;)

dan druk ik er wel witte lampen in, heb ook witte richting glaasjes namelijk, dan zal het dus voor de apk ook goed zijn toch?

aangepaste fitting achter:

fittingaangepast2.jpg

fittingaangepast1.jpg

als je die losse fitting in je knipperlicht pas maakt, kan je zelf ook de stekker zo maken dat het makkelijk om te schakelen is, dat heb ik ook gedaan:

Mijn stadslicht:

ABMringen.jpg

ABMringenLlamp.jpg

6000KzijaanzichtL.jpg

opruimingschuur009.jpg

bij knipperlicht worden de stadslichten feller als ze al zijn op de foto

willem

aangepaste fitting achter:

fittingaangepast2.jpg

fittingaangepast1.jpg

als je die losse fitting in je knipperlicht pas maakt, kan je zelf ook de stekker zo maken dat het makkelijk om te schakelen is, dat heb ik ook gedaan:

Mijn stadslicht:

ABMringen.jpg

ABMringenLlamp.jpg

6000KzijaanzichtL.jpg

opruimingschuur009.jpg

bij knipperlicht worden de stadslichten feller als ze al zijn op de foto

willem

ja voor 1 kant zeker?

zag er net op vw forum ook iemand die die dingen aanbood, was als ik me niet vergis 20 euro per kant, als het zelf te maken is doe ik dat liever:P

ja voor 1 kant zeker?

zag er net op vw forum ook iemand die die dingen aanbood, was als ik me niet vergis 20 euro per kant, als het zelf te maken is doe ik dat liever:P

Terug
Naar boven