• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

usbstick vectra b caravan 2.5 cdx

Nette kar Arjan, congrats. chique kleur !

Ja snap ik dat je nette prijs hebt kunnen maken. de advertentie zegt genoeg...

'ik heb geld nodig ga opmezelf wonen deze auto kan me net dat extra centje opleveren''

Echt niet handig omdat te zeggen, gedoemd om een bodem of dump prijs voor je auto of wat dan ook te krijgen.

Maargoed, een ander doet ze voordeel erbij.

Plezier en veilige km's ermee !

Haha dank u.. De eerste keer dat we gingen kijken ging er niet zoveel vanaf.. Maar geduld is een schone zaak he :)

Af en toe moet je jezelf plezieren wim haha

Nette auto, en zo te zien een luxe uitvoering.

Mooie kleur ook.

Toch handig als er iemand bij is die bijna meteen weet wat er mis kan zijn.

Had ik ook mee moeten nemen toen ik mijn Vec ging halen....

Jup, klein verschil in basis, maar eenzelfde kleur..

Ik had een Z146, deze is L146, mijn bestond dus uit meerdere kleuren, en dat zag je goed in de zon..

Leuk weetje is dat deze kleur op de Vectra-B2 slechts 7 maanden geleverd is, net als mijn groene kleur (L374)

Willem

@usbstick wrote:Haha dank u.. De eerste keer dat we gingen kijken ging er niet zoveel vanaf.. Maar geduld is een schone zaak he :)

Af en toe moet je jezelf plezieren wim haha

Mooi toch ! :thumbup Ja idd. geduld is een schone zaak

ff een keer bij dagllicht goed kijken, gister was wel erg donker.. Wielen passen goed. Ben niet zo van de niet OEM wielen, maar staat goed in echt ziet mooier uit !

En je weet 't he, heb nog wel een mooie en frisse 3.2 staan mocht de 2500 gaan vervelen ;)

Nette auto :)

Nog even wachten met de fotoshoot tot begin juli, dan verwacht ik ook in zo'nzelfde auto rond te gaan rijden :P (maar dan diesel). Alleen weet ik niet of hij qua pracht en praat ook zo mooi over zal komen :P

@teungts wrote:mooie vec station kerel :wors

ik heb begrepen zodra er bij jou weer een meeting is dat we die kant op komen,dan gaan we daarna duitsland in :thumb

weet je zeker dat je een vectra diesel neem? ik zou voor een astra 1.7 cdti gaan,wat rijd dat verrassend goed :shock:

Terug
Naar boven