• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

usbstick vectra b caravan 2.5 cdx

inderdaad een mooie vectra en leuke wielen er onder, alleen dat hout :???: zou ik wisselen

voor een silver setje, ik had het zelf ook en heb het er meteen uit gehaald.

wat mij op valt is dat er veel over gaan op een station :thumb

ik heb er al 1 met titan kleur, ik heb nog een sport b2 en deze heeft niet dat oranje kleurige hout maar de donkere kleur.. voorlopig blijft het zoals het is en het hoort ook bij een cdx..

We moeten dan eigenlijk een groep V6'jes op een rij zien te krijgen. Misschien volgende week in Amersfoort?

ja ik vind die wielen er niet vervelend uit zien, ik vind het nog goed kunnen,ik hou er ook niet heel erg van maar dit bevalt best, alleen nog goede bandjes eronder ipv goedkoopies,deze hoor je wel goed binnen en een 3.2.. tja.. wat niet is kan nog komen haha

gister bij unlimited tuning geweest,was een leuke dag en toen alle dyno runs geweest waren hadden ze nog tijd over en ze hadden nog zin in een v6-je dus wim-v6 heeft m even vakkundig warm gereden en de dyno op gereden.. maarja, wat moet je verwachten,ik had geen flauw idee dus maar.....

:hmmz

img1529997940.jpeg

img1529997878.jpeg

[youtube:b3j8clb7]

dat viel dus niet tegen, :D

177 pk en 259Nm bij 3161rpm. :wors

ze gaan deze auto nog zeker terug zien maar dan met een paar kleine aanpassingen en hopen dat ze de v6 dipjes een beetje glad kunnen strijken :thumb

maar tot nu toe... geen mis koop gelukkig ;)

arjan

ja ik denk dat het daar wel bij in de buurt komt alleen hij had al hele mooie resultaten voordat er al wat aan gedaan was.. ik wil er ook een andere bak op..

arjan

Héél mooie wagen :thumb !

Zo een V6 blijft toch ook een droom voor mij, nog een paar jaartjes wachten voor mijn verzekering enzo (nog beginnend bestuurder dusja :( )

goh jah, nog 2jaartjes ;-) in ons apenlandje wordt de verzekering goedkoper vanaf dat je 26 bent en 5j je rijbewijs hebt, dan ben je uit de risicogroep..

En de V6-en zullen inderdaad een pakje goedkoper worden, als de benzineprijzen en wegentaksen zo blijven stijgen :???:

Tot zolang zal het nog met 1.8 te doen zijn ;)

@Smithy wrote:goh jah, nog 2jaartjes ;-) in ons apenlandje wordt de verzekering goedkoper vanaf dat je 26 bent en 5j je rijbewijs hebt, dan ben je uit de risicogroep..

En de V6-en zullen inderdaad een pakje goedkoper worden, als de benzineprijzen en wegentaksen zo blijven stijgen :???:

Tot zolang zal het nog met 1.8 te doen zijn ;)

Als je een beetje mondig bent moet je hetzelfde doen wat ik heb gedaan, van verzekeringsagent naar verzekeringsagent lopen om de beste prijs te krijgen ;) Scheelt me toch €12 per maand hoor :)

Hier in NL is het geen probleem, zo'n V6, als ie maar in bijvoorbeeld in een Vectra-B ligt, of een Omega, als je jong bent, in een Calibra ben je al knap meer kwijt aan verzekering..

Mijn B1 Sedan 2.5-V6 (X25XE 170pk) handgeschakeld CDX-uitv. sedan, was een knap stukkie goeiekoper verzekeren dan de Astra-F1 2.0i (C20NE 115pk) handgeschakeld CD-uitv. caravan die ervoor had.

Willem

Hoe wordt dat bij jullie berekend? Bij ons aan de pk's/kw + je leeftijd en wat je kan onderhandelen als je slim bent king:

Terug
Naar boven