• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

usbstick vectra b caravan 2.5 cdx

@wim-v6 wrote:Met de hoog compressie zal je meer vermogen krijgen, met de Laag compressie een trekkracht van hier tot tokio, de 1e meters zijn altijd voor Wim bij het stoplicht

MR2, 1e generatie (tot 1995) is niet bijster snel, de na 1995 is een stuk rapper..

Deze laatste halen hun opgegeven sprint naar 100 welke fabrieks opgegeven 7,5seconden is wel rond de 7,5 tellen.

heb zat met die MR2's mogen rijden, maar een bak kapot, nee nog niet gehad. (Kennis van me heeft er een 5jaar gehad, en was er niet heel lief voor, nooit de bak stuk gehad, 1x koppeling), olieverbruik 1liter op 7500km

Willem

Onderwerp: usbstick vectra b caravan 2.5 cdx

afbeelding048b.jpg

afbeelding012d.jpg

afbeelding009k.jpg

afbeelding045d.jpg

was inderdaad een 1992 en hij zou de 175 pk versie motor hebben...

maar ik vond hem niet eens zo heel snel :)

Maar ik denk dat er te weinig olie in de bak zat vandaar dat die eruit klapte en 2e keer was de koppeling aan gort :P

had ook al 3ton op de teller...

maar goed -offtopic

gister nog even bezig geweest, ruitenwissers..

img1530963229.jpeg

img1530963239.jpeg

img1530963223.jpeg

img1530963211.jpeg

winterbandjes eronder omdat het geen rijden meer was met de toyo zomerbanden die erop zaten.. wat een prut is dat :thumbdown

img1530963260.jpeg

img1530963258.jpeg

ik vind ze er nog netjes onder staan ook.

nope.. achter zoiezo niet.. ff kijken hoe we dat aan gaan pakken, voor gaat ie wel omlaag en dat zou met een sport setje kunnen..

ik heb standaard poten met irmscher veren, maar daar zouden eigenlijk ook sport poten op moeten..

Willem

i know, je kan zo ook van Monroe krijgen, kost een stuk minder, en wil meestal wel langer mee..

Willem

met veren kan ook nog....

zou je eens na moeten vragen wat dat gaat kosten..

oneeh kon de achterschokkers niet leveren, dat was het...

Willem

ja precies.. die achterkant was het probleem, dikke schokbrekers (taxi pakket) met 11 mm veren anders krijg je dunne schokbrekers met 13 mm veren...

ja ik geloof dat setje veren 230 euro koste van een sport bij de dealer... (voor)

arjan

Terug
Naar boven