• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

v-max

ik was vandaag naar V-MAX geweest voor een fase 1 tuning , en ik moet zeggen het bevalt me wel en ook een goede service . Met de testrit kwamen ze er achter dat hij ergens valse lucht uitblaaste , na wat gezoek vond hij de oorzaak .Het terugklep ventiel wat stuk gegaan schijnt ook een kwaal te wezen van de opc . werd vriendelijk te woord gestaan en alles werd ook uitgelegd , dus bedankt V-MAX .

danny1972

Dag Danny,

Waar bevindt zich dit terugklep ventiel?

En weet je ook de functie van dit ventiel?

Ik wil nml. alles weten van de OPC.

Mvg,

OPCer

ja opc driver die bedoel ik , de aansluitingen met het slangetje waren alebij afgebroken , dus laten vervangen 20 euro bij v max .

Die zat er bij mij niet eens tussen toen ik m kocht... nooit iets van gemerkt. Kwam er een keer per ongeluk achter dat ik die miste. :)

Terug
Naar boven