• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

v6 op 5 poten na grote beurt

hey vd beemt;) aangetrouwde neef van me:o o.O autootje loopt nog steeds,dat heb je net zelf gezien:-) hehe,nog 500 kilometertjes te gaan dan word de compressie opnieuw gemeten, hoop at t nog steeds goed is dan, ik ga morge de vol synthetishe olie er uit laten lopen en dan half synt er in doen,hoop dan dan die tik nog minder word(al is ie al een heel stuk minder) maar toch laat ik de 2 koppen reviseren om ook myzelf het gevoel te geven dat t zeker goed is:P,maar voor nu loopt ie opzich goed dus heb er niet echt haast mee,volgende week naar duitsland (900 km) de ultieme test als ik zonder auto pech thuis kom ben ik pas echte gerust :-)

zou lekker op vol synthetische olie blijven rijden!!!

reinigt beter.

mijn loopt een stuk lekkerder (stiller) sinds ik ben overgestapt op VOL synthetische olie.

Ik heb een 2.5 V6 van '96 in een vectra-B

zelfde v6 als in de Omega

Willem

hey die yoyo:-), beestje loopt nog steeds goed alleen tik zit er nog steeds in, ook nadat ik half synthetishe olie er in heb gedaan,heb laaste 2 maande flink veel geklust,dus lekker kunne sparen en volgende week gaat ie terug naar garage voor 2 gereviseerde koppen (kompleet kleppen&klepstoters en weet ik veel wat er nog meer in zit:P inc 2 jaar garantie)ook al is er met de andere kant niks mis volgens de garage, maar ik wil geen risico nemen dus laat die maar gelijk meeneme,kan er alleen maar beter op worden lijkt me,mischien dat iemand nog een tip heeft om mogelijk nog iets te vervangen nu de koppen er toch weer afgaan???(waterpomp en dis riem zijn pas gedaan)voor de rest ben ik nog steeds een trotse blije omega rijder:-)

Fijn te horen dat je nog steeds tevreden ben.

Inmiddel heb ik ook andere stoelen (dezelfde die jij hebt) het geheel heb ik om kunnen ruilen en overzetten in Zwartewaal.

Maar de vier boutjes en wat klemmetjes hebben er toch voor gezorgt dat we er een dikke vier en een half meer bezig zijn geweest.

Maar ik ben ook weer tevreden.

Hou ons op de hoogte.

gr,

Aart

oh beter dat je toch hebt kunne slagen met de stoelen,zal je eerlijk zeggen dat ik soms wel spijt heb dat ik niet heb geruilt met je:cry,maar als ik dan weer in mn sport stoelen zit denk ik er weer heel anders over:-)maar qua uiterlijk vind ik leer toch wel heel mooi,maarja kan niet alles hebben:P en ik zal jullie op de hoogte houden over 2 weekjes

Terug
Naar boven