• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vaag rijden met uiterst sturen

jblfreak

Woont hier bijna
wie kan me helpen

als ik me stuur uiterst draai en rijd dan is het net of mijn wiel over de straat hopt

iemand een idee

uitlijnen oid

groeten dennis

Loopt je plaklood dan niet aan op een stuurstang of op een lullig dingetje?

Das bij mij het geval...de bouten van de fuseekogel zijn telang (origineel kadett c)...het plaklood aan de buitenkand raakt het net met volledig insturen.

Kan geen kwaad verder, maar irritant is het wel :P

Mijn GOED uitgelijnde Vectra-B doet ook dribbelen bij volle stuuruitslag, maar alleen met koude banden..

zo ook de Vectra-B van mijn Zwager, en de Omega-B van mijn moeder..

Willem

origineel gepost door wim-v6

Mijn GOED uitgelijnde Vectra-B doet ook dribbelen bij volle stuuruitslag, maar alleen met koude banden..

zo ook de Vectra-B van mijn Zwager, en de Omega-B van mijn moeder..

Willem

Ah ok :P ik dacht dat het aan de uitlijning lag omdat men D kadett het ook had toen ie niet uitgelijnd was na verlaging

heb t er nog met een maatje over gehad en zo aan de banden liggen

nu moest k nieuwe achterbanden en heb die maar voor gezet

nu is t over volgens mij :P

ik heb het ook gehad in mijn d kadett.. dit kwam omdat mn banden bij insturentegen mn wielkasten klapperde.. maar ik maak me daar ook nie zo druk om..

c kadettjes doen dat volgens mij allemaal, bij vol sturen staat 1 wiel schuiner dan het andere dacht ik.

bij me corsatje a ook, neem aan dat het hier om een e kadett gaat..

zou me nix verbazen als het daar ook mee is..

origineel gepost door prayer

c kadettjes doen dat volgens mij allemaal, bij vol sturen staat 1 wiel schuiner dan het andere dacht ik.

bij me corsatje a ook, neem aan dat het hier om een e kadett gaat..

zou me nix verbazen als het daar ook mee is..

Dat er 1 schuiner staat dat hoort anders komt je de bocht niet fatsoenlijk om

mja maar daarom gaat hij dan toch ook wat lopen wrikken, en dat merk je nou eenmaal als je heel langzaam rijd beter...

zolang je nog voelt dat het een beetje duwt en trekt, dan zit het er in elk geval nog onder ;) en dat is het belangrijkst ;)

Terug
Naar boven