• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vaarwel lieve Vectra

[rquote=1848864&tid=141088&author=jaimey]

ben lang op zoek geweest naar een Astra GTS maar kon niets vinden[/rquote]

Dan kun je idd heeeel lang zoeken. :jerry

Maar leuke auto's die FIAT, ik vind dit mooier dan bijv een Leon van die tijd. Is dit eigenlijk een 5 cilinder?

[rquote=1848864&tid=141088&author=jaimey]

Maar leuke auto's die FIAT, ik vind dit mooier dan bijv een Leon van die tijd. Is dit eigenlijk een 5 cilinder?

[rquote=1848888&tid=141088&author=Astraman][rquote=1848864&tid=141088&author=jaimey]

Maar leuke auto's die FIAT, ik vind dit mooier dan bijv een Leon van die tijd. Is dit eigenlijk een 5 cilinder?[/rquote]

Ik bedoel natuurlijk de Astra GTC.......

Heb daarvoor gekeken voor de Vectra GTS

en ja dit is een 5 cilinder

[rquote=1848888&tid=141088&author=Astraman][rquote=1848864&tid=141088&author=jaimey]

Maar leuke auto's die FIAT, ik vind dit mooier dan bijv een Leon van die tijd. Is dit eigenlijk een 5 cilinder?[/rquote]

Ik bedoel natuurlijk de Astra GTC.......

Heb daarvoor gekeken voor de Vectra GTS

en ja dit is een 5 cilinder

Das lekker, klinken ongelofelijk goed die 5 cilinders.

Vectra GTS-en zijn er genoeg, heb er ook nog voor gezocht, maar vaak te sober uitgerust of teveel km's naar mijn zin of er werd gelijk een absurde prijs gevraagd. Ik heb besloten mijn Astra daarop maar te houden en door te sparen om iets te kopen wat meer naar mijn zin is.

Das lekker, klinken ongelofelijk goed die 5 cilinders.

Vectra GTS-en zijn er genoeg, heb er ook nog voor gezocht, maar vaak te sober uitgerust of teveel km's naar mijn zin of er werd gelijk een absurde prijs gevraagd. Ik heb besloten mijn Astra daarop maar te houden en door te sparen om iets te kopen wat meer naar mijn zin is.

Jammer helaas, maar die fiat ziet er ook top uit.

Moet je eerlijk bekennen heb ook een fiat gehad maar dat rijdt toch ook best wel lekker Brava 1.6 16v.

Succes met je nieuwe aanwinst.

Jammer helaas, maar die fiat ziet er ook top uit.

Moet je eerlijk bekennen heb ook een fiat gehad maar dat rijdt toch ook best wel lekker Brava 1.6 16v.

Succes met je nieuwe aanwinst.

[rquote=1848925&tid=141088&author=Astraman]Das lekker, klinken ongelofelijk goed die 5 cilinders.

Vectra GTS-en zijn er genoeg, heb er ook nog voor gezocht, maar vaak te sober uitgerust of teveel km's naar mijn zin of er werd gelijk een absurde prijs gevraagd. Ik heb besloten mijn Astra daarop maar te houden en door te sparen om iets te kopen wat meer naar mijn zin is.[/rquote]

DTM einddemper word volgende week besteld:angel

Bedankt voor alle leuke reacties!!!!!!!:wors

[rquote=1848925&tid=141088&author=Astraman]Das lekker, klinken ongelofelijk goed die 5 cilinders.

Vectra GTS-en zijn er genoeg, heb er ook nog voor gezocht, maar vaak te sober uitgerust of teveel km's naar mijn zin of er werd gelijk een absurde prijs gevraagd. Ik heb besloten mijn Astra daarop maar te houden en door te sparen om iets te kopen wat meer naar mijn zin is.[/rquote]

DTM einddemper word volgende week besteld:angel

Bedankt voor alle leuke reacties!!!!!!!:wors

hey,

jammer dat je niet weer een vectra hebt gekocht maar die fiat ziet er ook wel mooi uit, heb er ook een keertje in gereden maar dat rijd wel lekker :)

hey,

jammer dat je niet weer een vectra hebt gekocht maar die fiat ziet er ook wel mooi uit, heb er ook een keertje in gereden maar dat rijd wel lekker :)

[rquote=1849497&tid=141088&author=DarkNL08]Zou graag een Fiat Stilo Abarth rijden hoor :)[/rquote]

Kopen?????

Bij een goed bod koop ik een Astra terug:P

[rquote=1849497&tid=141088&author=DarkNL08]Zou graag een Fiat Stilo Abarth rijden hoor :)[/rquote]

Kopen?????

Bij een goed bod koop ik een Astra terug:P

juist mooie auto man!

Heb zelf ook een hele tijd een Fiat marea hlx gereden met een 2,4 20v,

Soepele blokken en veel power met een lekkere roffel!

Terug
Naar boven