• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vacuum slangen

wie o wie heeft een foto of uitleg waar ik alle vacuum slangen moet aan sluiten op een 1.4si heb zo'n vermoeden dat er een paar verkeerd zitten namelijk

ik heb wel een foto van mijn motorblok. is ook een 1.4Si de C14SE miss dat je daar wat aan heb .

maar is een foto van het totaal miss dat je dan moet zoomen..

Uploaded with ImageShack.us

let niet op het GTI wat er op staat :D had geen GSI logo meer haha :angel

corsageak

bedankt voor foto maar hier zie ik nog niks op wat ik moet weten dan zou je jou auto al naast de mijne moeten zetten wil ik weten of alles goed zit

oh oke :O das kut, al weet ik niet waar dat lig maarja.

miss is er nog wel iemand bij jou in de buurd met hetzelfde blokkie :D

veel suc6 iig ermee.

corsageak

heb koppakking vervangen.en het lijkt me nie dat de vacuumslang wat onde de gasklephuis zit in verbinding staat met de zijkant vant gasklephuis.motormanesment blijft brandendaarom en als ik gas los laat lijkt het of ie nog zelf beetje gas geeft alvorens hij in toerental omlaag gaat

jij heb een egr klep die vacuum is. ik denk dat je die bedoel. zit deze onder of boven je inlaat spruitstuk?

corsageak

er kan een slotje op dit topic de vaccuum slangen zaten inderdaad niet goed nu ze goed zitten loopt ie weer als een naai machientje dankje voor het mee denken mensen

Terug
Naar boven