• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vakantie kiekjes

Gisteren helaas al teruggekomen van vakantie in zuid-frankrijk vanwege een overleden familielid, in totaal 5 dagen vakantie gehad helaas......

Toch had ik in die paar dagen wel wat foto's gemaakt van de vec.

Zijn er trouwens nog meer van die idioten zoals ik die op zn vakantie zn auto schoonspuit???? Kan er niet tegen als die auto vol zit met die

:swear vliegresten.

vakantie1.jpg

vakantie2.jpg

vakantie4.jpg

vakantie3.jpg

Volgend jaar beter zullen we maar zeggen.

Grt René

Gecondoleerd!

Wij hebben het zelfde gehad alleen dan een dag voor we weggingen goede vriendin van ons overleden in loosdrecht meteen scooterongeluk:(

Gecondoleerd!

Wij hebben het zelfde gehad alleen dan een dag voor we weggingen goede vriendin van ons overleden in loosdrecht meteen scooterongeluk:(

Gecondoleerd.. En nee,. Ik was mn auto thuis al bijna nooit. Laat staan op vakantie ;)

PICT3371.jpg

2007 in Kroatie.. Was een heerlijke rit met die GSI langs de kust.

Doe ik graag nog eens met een gsitje!

Gecondoleerd.. En nee,. Ik was mn auto thuis al bijna nooit. Laat staan op vakantie ;)

PICT3371.jpg

2007 in Kroatie.. Was een heerlijke rit met die GSI langs de kust.

Doe ik graag nog eens met een gsitje!

@Rotho wrote:

In Frankrijk, Normandie

denk dat waneer je die foto een half uurtje later had gemaakt je in de regen stond als ik die lucht op de achtergrond zo bekijk :jerry

@Rotho wrote:

In Frankrijk, Normandie

denk dat waneer je die foto een half uurtje later had gemaakt je in de regen stond als ik die lucht op de achtergrond zo bekijk :jerry

Terug
Naar boven