• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vakantie!

Net terug uit Frankrijk, en het was heerlijk! Alleeeeen maaar zonnnnn!!! Wel een teleurstelling dat weer van Nederland! :thumbdown

Twee goudpotten stonden al voor ons klaar! Nou ja, laten we zeggen, goudkleurige zonnestralen, goudbruin bier, goudbruine stokbroodjes en goudbruin getinte mensen...

p2gmV.jpg

Mijn zoon achter het stuur met net zo'n blik op z'n gezicht zoals je niet anders zou verwachten in een Opel...

IlvJ2.jpg

En de hele vakantie brulde hij 'AUTOOOOOO!!' Tot zelfs mensen die we helemaal niet kenden ons zelfs met die kreet gingen begroeten op de camping. :D

26kxA.jpg

Ons plekje, waar het drie weken alleen maar feest is geweest! king:

CIm6y.jpg

Erg leuke reacties ook gehad op de Kadett, mensen die je tegen hun kinderen hoorde zeggen:"Nee, die auto is pas echt oud!" Wat voor mij alleen maar bewees dat die kinderen de Kadett er nog erg goed uit vonden zien. Anderen prezen de staat ervan en dat zo'n E Kadett inmiddels een soort 'cult' status heeft verkregen. Ik hoop er nog vele jaren in te mogen rijden met net zulk groot plezier!

Net terug uit Frankrijk, en het was heerlijk! Alleeeeen maaar zonnnnn!!! Wel een teleurstelling dat weer van Nederland! :thumbdown

Twee goudpotten stonden al voor ons klaar! Nou ja, laten we zeggen, goudkleurige zonnestralen, goudbruin bier, goudbruine stokbroodjes en goudbruin getinte mensen...

p2gmV.jpg

Mijn zoon achter het stuur met net zo'n blik op z'n gezicht zoals je niet anders zou verwachten in een Opel...

IlvJ2.jpg

En de hele vakantie brulde hij 'AUTOOOOOO!!' Tot zelfs mensen die we helemaal niet kenden ons zelfs met die kreet gingen begroeten op de camping. :D

26kxA.jpg

Ons plekje, waar het drie weken alleen maar feest is geweest! king:

CIm6y.jpg

Erg leuke reacties ook gehad op de Kadett, mensen die je tegen hun kinderen hoorde zeggen:"Nee, die auto is pas echt oud!" Wat voor mij alleen maar bewees dat die kinderen de Kadett er nog erg goed uit vonden zien. Anderen prezen de staat ervan en dat zo'n E Kadett inmiddels een soort 'cult' status heeft verkregen. Ik hoop er nog vele jaren in te mogen rijden met net zulk groot plezier!

vrijdag om 17,30 is het zo ver, twee weken vrij :D

Lekker mee doen met de carbagerun, een midweek door Scandinavië trekken.

En daar na lekker uitrusten.

vrijdag om 17,30 is het zo ver, twee weken vrij :D

Lekker mee doen met de carbagerun, een midweek door Scandinavië trekken.

En daar na lekker uitrusten.

mmmm vakantie wat was dat ook al weer.... geen idee wanneer ik dat heb... maar misschien over een tijdje weer 4 maanden op vakantie in een ver weg land dat ze Afghanistan noemen :???:

mmmm vakantie wat was dat ook al weer.... geen idee wanneer ik dat heb... maar misschien over een tijdje weer 4 maanden op vakantie in een ver weg land dat ze Afghanistan noemen :???:

nog 8 uurtjes aan de Dafjes plaren, en dan heb ook ik 3 weekjes vakantie!

over exact 7dg lig ik lekker lui in Bulgarije (Sunny Beach) met de vrienden groep!

Lekker 't beest uithangen :wub

nog 8 uurtjes aan de Dafjes plaren, en dan heb ook ik 3 weekjes vakantie!

over exact 7dg lig ik lekker lui in Bulgarije (Sunny Beach) met de vrienden groep!

Lekker 't beest uithangen :wub

Mag ik er even op attenderen dat het niet de eerste keer is dat men na aankondiging van vakantie online terug komt en een leeggeroofd huis aantreft. Je weet nooit wie er mee leest, neem het als advies en wees er voorzichtig mee zou ik zeggen! :sleeping

Mag ik er even op attenderen dat het niet de eerste keer is dat men na aankondiging van vakantie online terug komt en een leeggeroofd huis aantreft. Je weet nooit wie er mee leest, neem het als advies en wees er voorzichtig mee zou ik zeggen! :sleeping

Terug
Naar boven