• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vakantiefoto van je vakantievervoersmiddel

Helaas alweer een paar weken geleden, het lijkt wel een eeuwigheid :(

2012_8_9_20_886imgp2911_thumb.jpg

Het bergje er achter(top 2700m), is het begin van de Dolomieten. Erg mooi weer gehad daar in Ost-Tirol :agent

@sw_reijnders wrote:aangezien je daar toch wel redelijk in the middle of the dessert zit, was het zeker zoeken naar een carwash ja :roll:

je wil ook niet wegen hoeveel er achter is gebleven in de wielkuipen en hoe vast het zit na 1,5 dag in de zon :)

en de verhuurder interesseert het toch niet

ze kijken er niet eens naar als je de auto terug inlevert.

stond trouwens 3500 mijl op de auto en toen ik um inleverde 8500 mijl :vertag

Zo daar zijn stevig kilometertjes (eh mijlen) mee gemaakt.

Maareh heb je daadwerkelijk geprobeert om die zooi uit de wielkasten te krijgen ;)

@midnight black wrote:@sw_reijnders wrote:aangezien je daar toch wel redelijk in the middle of the dessert zit, was het zeker zoeken naar een carwash ja :roll:

je wil ook niet wegen hoeveel er achter is gebleven in de wielkuipen en hoe vast het zit na 1,5 dag in de zon :)

Maareh heb je daadwerkelijk geprobeert om die zooi uit de wielkasten te krijgen ;)

jawel, hogedruk spuit doet wonderen ;)

hebben die auto 4 weken gehuurd en we waren toen ongeveer halverwegen

je leeft wel 4 weken in die auto he van motel naar motel.

@sw_reijnders wrote:@midnight black wrote:@sw_reijnders wrote:aangezien je daar toch wel redelijk in the middle of the dessert zit, was het zeker zoeken naar een carwash ja :roll:

jawel, hogedruk spuit doet wonderen ;)

hebben die auto 4 weken gehuurd en we waren toen ongeveer halverwegen

je leeft wel 4 weken in die auto he van motel naar motel.

Ik weet het, zelf ook eens 3 weken USA gedaan met een witte! Mazda 3. Was best een fijne auto trouwens.

Ons vervoer tijdens de vakantie in de USA:

img0104ot.jpg

Ook wij hebben 5000 mijl gereden alleen wel in 3 weken en op 100 mijl na met dezelfde bestuurder. king:

Helaas was het 'maar' een V6. Maar daar neem ik wel genoegen mee. We zijn ook in het Shelby museum/fabriek geweest, daar kun je pas echt kwijlen...

Het was trouwens het vroege 2013 model met o.a. nieuwe achterlichten en koplampen. Vooral de achterlichten zijn best cool in het donker. Ding was amper 3 maanden oud toen we hem ophaalde.

Het model van 2013 is toch gelijk aan modeljaar 2012, 2011 en 2010? In 2010 is toch die grote facelift geweest

V6 is ook prima rijden, een collega van me heeft lang met een V6 in een 2007 Mustang gereden.

Je hebt gelijk. De koplampen zijn volgens mij wel nieuw met twee LED strips. Maar de achterlichten waren al van de eerdere facelift. Ik was in de war geraakt doordat je de oude achterlichten ook nog heel veel ziet in Amerika, dus dacht dat ze nieuwer waren.

We hadden het toch over zijn vakantiekar? Lijkt mij niet offtopic.

Maar goed, bij deze: mijn Astra Coupé twee jaar geleden in Roskilde:

P1010290OpelAstraGCoup.jpg

wij zijn ook weer terug van vacantie,

vorig jaar zijn we nog met de ascona geweest :angel

asconacabrio001.jpg

ik wou dat ik het dit jaar ook gedaan had, met al het mooie weer.

maar helaas zijn we met het sterretje gegaan,helemaal binnen door naar zuid duitsland

vacjulli2012024.jpg

@midnight black wrote:@Silver wrote:nog uit mijn Zafira-tijd.. met bewaking :D

29052011161.jpg

29052011158.jpg

Dat is een heel goede alarminstallatie ;)

Geweldig om te zien, knappe Bordeaux dog!

Heb zelf 9 jaar een Bullmastiff gehad met ook zo'n mooie kop, helaas leeft ze niet meer.

De auto stond op de handrem en in de versnelling??

Toen mijn bullmastiff een pup was, stond ik achter op het plein (oude huis) mijn auto te wassen en stond de garagedeur open dus kwam die hond kijken.. om er voor te zorgen dat ie niet wegliep had ik m met de lijn aan een putdeksel gemaakt.

Op een gegeven moment ben ik een nieuwe emmer sop aan het maken in de keuken, hoor ik Rinkel/schuur/Kleng kwam Raisa aangelopen met die putdeksel aan de lijn!

Gelukkig heb ik nu een Zafira, een dakkoffer heb ik ook al, nu nog een trekhaak voor de fietsen en over een jaar of 3 als de jongste kan lopen (nr. 3 komt over een week of 6) dan hoop ik weer zo'n fijne hond te hebben! en kan ie weer lekker mee op vakantie! (dan niet meer met hondengordel op de achterbank, maar in de kofferruimte)

Idd die heeft heel de kofferbak tot zijn beschikking king:

is veel veiliger dan spullen in de kofferbak en Hond op de achterbank.

Terug
Naar boven