• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vakantiefoto van je vakantievervoersmiddel

Aaaaahh, alvast mijn vakantie foto..

Gisteren in frankrijk een mega hagelbui... formaatje ijsblokjes :shock: :wtf

Snel de auto beschermd met al het zachte spul dat ik zo snel kon vinden, hahaha ;)

DSC06243.jpg

DSC06242.jpg

Geen schade kunnen ontdekken aan de astra :jerry

Dat is best pijnlijk op je hoofd!

Dit jaar 2 weken wezen camperen. Helaas 2 weken voordat het mooi weer werd. Veel regen gehad dus.

Foto is van een paar weken terug:

2012_9_2_21_886imgp1310_thumb.jpg

De voorgaande jaren ging het nog met de Astra H en J, maar nu met de Corsa er voor. Auto en caravan zijn ongeveer even lang :agent

hey tamiya, is dat een predom caravan?

Leuke kleine caravanetjes ( trouwens nooit lek of rot want het is 100% polyester)

Rijdt dat een beetje , ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure caravan en bergreep dat de predom rubber afgeveerd is.

rijdt dat veilig?

Sorry wel heeeeeel erg -offtopic

Gr Paul

@paulers wrote:hey tamiya, is dat een predom caravan?

Leuke kleine caravanetjes ( trouwens nooit lek of rot want het is 100% polyester)

Rijdt dat een beetje , ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure caravan en bergreep dat de predom rubber afgeveerd is.

rijdt dat veilig?

Gr Paul

Als we dan toch -offtopic blijven, mijn Knausje (1e post in dit topic) is ook voorzien van een rubber geveerde as (ALKO) net als het gros van alle caravans en dat rijdt prima.

@paulers wrote:hey tamiya, is dat een predom caravan?

rijdt dat veilig?

Gr Paul

Dat is inderdaad een Predom caravan. Is inmiddels 14 jaar oud, alleen wat kunststof delen welke aan vervanging toe zijn(poreus), verder is ie nog in prima staat.

De predom heeft aan beide zijden een schokbreker. En zoals hierboven genoemd, voorzien van een ALKO as. Het rijdt prima, mits je belading goed is van de caravan ;)

@paulers wrote:Oke , bedankt caravaniers voor het delen. :wors

Wel heel erg Off topic geweest, ga me bijna schamen.

Nergens voor nodig, bent toch weer wat wijzer :thumbup

Op Campzone 2013:

full.jpg

In de verte met de caravan op de snelweg :)

full.jpg

Trekt nog best goed zo'n 1.6D, 54pk en een hoop drollen aan NM's :P

Volle bepakking (computers, kookmateriaal e.d.) in de auto, hoop dekzeilen in de caravan... +/- 3200kg totaal gok ik :)

Als je wilt weten wat campzone is --> http://campzone.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kamperen met de computer :-)

Terug
Naar boven