Zal ik de kortzichtige ongelovigen dwalend op het pad der onwetendheid hier dan maar even op het juiste pad van de waarheid brengen ?
Maar ach , die zuigers van manta 24v dat zullen ook wel weer speciale niet standaard zuigers zijn natuurlijk
Verder nog het volgende : Het gaat in dit topic helemaal niet om
ruzie maken , om
liegen , of om samen allebei door de opel-deur te kunnen . Het gaat er om wat
JUISTE INFORMATIE is . En er is hier gewoon iemand die van toeten noch blazen weet en nog nooit zo'n blok in zijn handen heeft gehad , maar desondanks gewoon DOOF is voor kant en klare argumentatie en bewijs , want BEN HEEFT ALTIJD GELIJK HOE DAN OOK

uke
Het is toch kip-simpel , Mr-turbo heeft toen juist
speciaal een (niks bijzonders , standaard ) C30LE blok op de sloop gekocht voor de lagere compressie en daar een turbo op gebouwd , uitgebreid alles bekeken en langdurig mee geexperimenteerd , rondgereden en er over nagedacht (WAT NORMAAL VOOR HEM IS ALS IE ZO'N PROJEKT BEGINT) en oa de kop losgehad en GEMILLILITERD om de verbrandings-ruimte te kunnen bepalen . en die verbrandings-ruimte is , zucht :swear
GROTER non de ju , en de kop is
ANDERS
Hoe kan iemand nou toch stug vol blijven houden dat het niet zo is ?
Ben : ik moet gewoon denken aan een griffo met de bijbel onder de arm , dat soort mensen daar valt ook niet mee te discussieren op een goede manier , alleen zij kennen de juiste waarheid en niets kan ze daar vanaf brengen.
Ik zie je al lopen met die monza/senator.de en hecktrieblerforum -bijbels onder je arm

maar de wereld zit toch anders in elkaar dan je denkt.....