• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van 2.0 8V naar 2.0 16V

[rquote=1885975&tid=144071&author=nl-tuning]heb nog een komplete 16v te koop voor weinig:P bij intersse u2u.

mvg nick[/rquote]

auto of blok???

[rquote=1885975&tid=144071&author=nl-tuning]heb nog een komplete 16v te koop voor weinig:P bij intersse u2u.

mvg nick[/rquote]

auto of blok???

Als je het echt netjes wilt doen kun je ook de radiateurbalk vervangen voor een 16V balk. Die zijn niet duur origineel te krijgen via Ebay of COPE (classic opel parts emmen) Dan kun je namelijk de smalle hoge radiateur plaatsen en heb je ruimte erlangs om de lucht inlaat helemaal origineel aan te leggen, is wel beter....zuig je minder warme lucht aan....

Als je het echt netjes wilt doen kun je ook de radiateurbalk vervangen voor een 16V balk. Die zijn niet duur origineel te krijgen via Ebay of COPE (classic opel parts emmen) Dan kun je namelijk de smalle hoge radiateur plaatsen en heb je ruimte erlangs om de lucht inlaat helemaal origineel aan te leggen, is wel beter....zuig je minder warme lucht aan....

mvg nick[/rquote]

Ik heb nog een mooie paarse circuit kadett staan nick:P

Ok, maar om die radiateurbalk maak ik mij niet zo veel zorgen, ik maak mij meer zorgen om dat solderen van die stekkers.

mvg nick[/rquote]

Ik heb nog een mooie paarse circuit kadett staan nick:P

Ok, maar om die radiateurbalk maak ik mij niet zo veel zorgen, ik maak mij meer zorgen om dat solderen van die stekkers.

kleurjes bij elkaar zoeken

meeste is wel kleur op kleur

je hebt maar paar draden nodig om m te laten lopen

maar waar kom je vandaan

misschien kan ik eens helpen

kleurjes bij elkaar zoeken

meeste is wel kleur op kleur

je hebt maar paar draden nodig om m te laten lopen

maar waar kom je vandaan

misschien kan ik eens helpen

Vlakbij Woerden!

Als het zover is zou dat wel top zijn:D

Eerst eventjes de crossauto klaarmaken en wanneer ik weer tijd heb wil ik me er in gaan verdiepen.

Vlakbij Woerden!

Als het zover is zou dat wel top zijn:D

Eerst eventjes de crossauto klaarmaken en wanneer ik weer tijd heb wil ik me er in gaan verdiepen.

ik dacht dat je ook de benzine toe en afvoer moest omdraaien.. stond mij iets van bij dat de 8v en 16v precies de leidingen andersom hebben op het blok..

ik dacht dat je ook de benzine toe en afvoer moest omdraaien.. stond mij iets van bij dat de 8v en 16v precies de leidingen andersom hebben op het blok..

k weet niet of dit ook voor kadett geld maar bij een astra gsi 8v heb je een andere motorsteun nodig aan de distributie-zijde als je van 8v naar 16v gaat

k weet niet of dit ook voor kadett geld maar bij een astra gsi 8v heb je een andere motorsteun nodig aan de distributie-zijde als je van 8v naar 16v gaat

Terug
Naar boven