En die velgen blijven die onder je B?
Zouden wellicht ook niet misstaan onder de C
Of waren dat die 18 inchers die van 8j naar 6j waren gegaan :jerry
@bas: Inderdaad...dat zijn die...
Ik laat deze eronder hoor, het heeft geen zin zolang mijn vriendin er ook in rijd om er voor 800 euro banden op te gooien en ze om de 3 maanden te moeten laten richten... Het is een schat hoor.... maar stoeprandjes...auw..
Verder MOET er een dakspoiler op, maar niet die open versie, maar de dichte versie vind ik mooier. Opel teken moet er ook nog af aan de achterkant maar weet niet of ie geplakt zit of met de bekende pennetjes... Bij de Vectra B is het al verschillend per type dus zal me niks verbazn als dat bij de C ook zo is.
Verder geen dubbele uitlaten en spoilersets, bumper en bumperlips, booskijkers enz VOORLOPIG. Ik laat m eevn zo op de dakspoiler na.
Bij de koop was al bekend dat de PDC het meer niet dan wel doet en dat klopt ook. De ene keer deed iet t wel vandaag de andere x alleen een enkele piep... dus daar moet even naar gekeken worden, tips zijn overigens welkom , weet echt niks van de C maar gelukkig is Vledder voor mij een bekende geworden en als iemand de C van binnen en van buiten kent...
Vandaag overigens heeeerlijk gereden, echt heel erg blij ermee tot nu toe!!
Nogmaals bedankt voor de positieve reacties en tips en meer tips zijn welkom....(positieve reacties ook hoor)
Mvgr,
Eric.