• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van C1 gts naar C2 gts en meteen pech

• Topic starter Topic starter xr1
  • Startdatum Startdatum
Dat los nokkenashuis is echt een constructieontwerp van Isuzu, ze gebruiken dit nu al vele jaren. Meen voor industriemotoren vanaf 2000 (euro 2) en automotive vanaf 2005 (euro 3). Dit werkt wel mooi want zo hoef je in principe je nokkenassen niet los te nemen en bij kleppenstellen heeft het ook een voordeel van minder schroeven.

Mooi dat je hem weer terug hebt, hopelijk kun je er nu vele probleemloze kilometers plezier van hebben. :thumbup

Ik wacht nog effe met de titel aanpassen ...al lijkt het vertrouwen terug tekomen vandaag weer 150 km gereden en er zit nog steeds koelvloeistof in het resevoir ...dat was lange tijd niet het geval hahaaa king:

Na een jaartje probleemloos rijden [dik 30000 km] stond ik weer eens op de vluchtstrook :agent .

Als ik bij snelheden vanaf 160 km per uur het gas vol intrapte sloeg hij af en was dan zeker het eerste half uur niet meer aan de praat tekrijgen.Helaas geen foutmeldingen dus er viel niets uit telezen.Totdat ik op een morgen zo'n 180 reed begon het motorstorings lampje tebranden en heel af en toe teschokken.Thuis uit gelezen en kwam de brandstofpomp naar voren :(

Cookie gebeld en die dacht gelijk aan de klepjes in de brandstof pomp,gister heen geweest en hij heeft ze direct vervangen.

Auto rijd weer top,ook boven de 200km per uur king: ,bedankt Tom

Ik ben absoluut geen trapper of sprinter,maar hou wel van door rijden.Ik werk op tijden wanneer de meeste mensen nog op bed liggen dus is altijd rustig op de weg,en zodra de motor op temperatuur is gaat de cruise control zo wie op 160.

Hahaa het is afkloppen Wes ik heb de laatste jaren nog nooit een bekeuring gehad king:

Terug
Naar boven