• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van c20ne naar c20xe

T.I.M.

Post weinig
hallo ik heb een opel vectra a uit 93 met een c20ne motor

ik kan nu een c20xe overkopen, maar mijn vraag is past hier gewoon f16 bak op, en zijn de aandrijf assen het zelfde, en past het in de motorsteunen?

gr tim

F16 past gewoon,

assen passen ook

motorsteunen passen ook

zorg wel dat je ook de kebelboom en ecu van de C20XE erbij hebt!!!

mm alleen bekabeling zit der niet bij, inlaat volgens mij ook niet en uitlaatspruitstuk ook niet, dan zou ik die dingen nog moeten fixen:P dacht dat der nog wel meer bij kwam kijken:P valt me weer mee dus.

net er na wat voor prijs je moet neerleggen voor die xe

de onderdelen zijn denk ik wel goed te vinden

inlaat heb ik ook nog wel

origineel gepost door T.I.M.

mm alleen bekabeling zit der niet bij, inlaat volgens mij ook niet en uitlaatspruitstuk ook niet, dan zou ik die dingen nog moeten fixen:P dacht dat der nog wel meer bij kwam kijken:P valt me weer mee dus.

ontsteking, kabelboom en ecu heb ik er wel bij hea :jerry inlaat en uitlaat alleen niet, jah opzich de uitlaat ook wel maar das er 1 voor een Kadett dus dat past niet icm een vectra..

origineel gepost door GlennGSI

ontsteking, kabelboom en ecu heb ik er wel bij hea :jerry inlaat en uitlaat alleen niet, jah opzich de uitlaat ook wel maar das er 1 voor een Kadett dus dat past niet icm een vectra..

ooh dan moeten we dat ding binnen kort is even overhangen haha, dan bestel ik wel een lexmaul der bij:jerry

origineel gepost door GlennGSI

ooh dan moeten we dat ding binnen kort is even overhangen haha, dan bestel ik wel een lexmaul der bij:jerry

jah is goed als je de rest bij elkaar hebt dan kom ik hem erin hangen ! Ik heb je wel gezegd dat de motor bij koude start een beetje blauw walmt en dat je een paar klepstoters hoort hea ! verder heeft ie het in men Kadett prima gedaan

origineel gepost door jblfreak

of webers er op :P

ja daar heb ik wel is wat van gezien bij ddv, maar dan kan je beter niet met f16 bak gaan rijden. dan moest je dacht ik een f20 pakken. Weet iemand zo beetje een prijs van zo'n bak en revisie?

f20je is niet zo duur

helaas heb k er even geen over anders konden we wel iets regelen

die stoters cleanen is ook niet moeilijk is zo gebeurd dan tikken ze als t goed is voorlopig niet

origineel gepost door jblfreak

f20je is niet zo duur

helaas heb k er even geen over anders konden we wel iets regelen

die stoters cleanen is ook niet moeilijk is zo gebeurd dan tikken ze als t goed is voorlopig niet maar wil het blok zoiezo laten reviseren, wil ook andere nokkenas er in, maar eerst maar eens der in hangen ;P

Terug
Naar boven