• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van Corsa B naar Astra G

Wie heeft voor mij het gouden antwoord..

wil mijn astra graag verlagen. maar wat is nou het beste qua ervaring? wil nog wel een beetje comfort houden, maar mag ook wel weer lekker aan de weg geplakt zitten.

zelf denk ik aan 60/40 of 60/60, vind het altijd wel strak als hij achter nog ietsje hoger is.

En moet er altijd andere schokbrekers bij of kunnen alleen veren volstaan??

Wie heeft voor mij het gouden antwoord..

wil mijn astra graag verlagen. maar wat is nou het beste qua ervaring? wil nog wel een beetje comfort houden, maar mag ook wel weer lekker aan de weg geplakt zitten.

zelf denk ik aan 60/40 of 60/60, vind het altijd wel strak als hij achter nog ietsje hoger is.

En moet er altijd andere schokbrekers bij of kunnen alleen veren volstaan??

@DarkNL08,

in 1 van je eerste posts vroeg je advies voor het spuiten van de stootlijsten enzo, nou zie ik op je fotootje dat dat inmiddels gebeurd is...

Hoe heb je dat gedaan?? Of heb je het laten doen??

Ik wil dat n.l. ook doen, maar wil wel weten hoe! Hahahaha

Alvast bedankt!

Ik heb alles zelf gedaan! Bij de dealer wel echte lak gehaald op kleur uiteraard.

Alles gedemonteerd en eerst goed geschuurd, ontvet, primer gespoten, weer licht opgeschuurd, ontvet en toen 2 lagen kleur lak.

Vervolgens nog 2 lagen blanke lak. En het is voor een mooi prijsje allemaal zelf gedaan ;)

@DarkNL08,

in 1 van je eerste posts vroeg je advies voor het spuiten van de stootlijsten enzo, nou zie ik op je fotootje dat dat inmiddels gebeurd is...

Hoe heb je dat gedaan?? Of heb je het laten doen??

Ik wil dat n.l. ook doen, maar wil wel weten hoe! Hahahaha

Alvast bedankt!

Ik heb alles zelf gedaan! Bij de dealer wel echte lak gehaald op kleur uiteraard.

Alles gedemonteerd en eerst goed geschuurd, ontvet, primer gespoten, weer licht opgeschuurd, ontvet en toen 2 lagen kleur lak.

Vervolgens nog 2 lagen blanke lak. En het is voor een mooi prijsje allemaal zelf gedaan ;)

Dealer heeft gewoon spuitbusjes trouwens, zijn wel klein.. Haal maar 3 setjes. 1 set bestaat uit een busje blank en een busje kleur ;)

Dealer heeft gewoon spuitbusjes trouwens, zijn wel klein.. Haal maar 3 setjes. 1 set bestaat uit een busje blank en een busje kleur ;)

@DarkNL08 wrote:Dealer heeft gewoon spuitbusjes trouwens, zijn wel klein.. Haal maar 3 setjes. 1 set bestaat uit een busje blank en een busje kleur ;)

motip heeft die lak ook en dan heb je voor de prijs van een dealersetje een grote bus lak voor al je strips en een grote bus blanke lak :angel :angel

tel uit je winst ;)

@DarkNL08 wrote:Dealer heeft gewoon spuitbusjes trouwens, zijn wel klein.. Haal maar 3 setjes. 1 set bestaat uit een busje blank en een busje kleur ;)

motip heeft die lak ook en dan heb je voor de prijs van een dealersetje een grote bus lak voor al je strips en een grote bus blanke lak :angel :angel

tel uit je winst ;)

Terug
Naar boven