• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van die momentjes dat je je even achter je oor krabt...

Hmm had laatst ook zo'n momentje. Sta ik net op de parking, Komt er een dame op leeftijd naar me toe om de weg te vragen. Ik begin dus met: oke dus hier de parking afrijden naar rechts paar honderd meter rijden en dan weer naar rechts die baan waar je op uit komt helemaal ten einde rijden,op de rotonde links en dan de eerste straat rechts en dan is het ergens aan je rechter kant. Na dit 4 keer herhaald te hebben en een kleine schets gemaakt te hebben op een stukje karton, begreep ze het, stapte in haar auto en draaide de parking af naar links... Dacht bij mezelf oke :wtf meen je dat nou? Was daardoor dus 10 minuten te laat voor men afspraak...

@opel-motorsport wrote:@ iquick eindelijk eens een turk met verstand ja :D en eentje die gewoon nederlands spreekt en schrijt :) hahahha blijf je verstand maar behouden :) niet dat je binnenkort overgaat naar de golf 2 ofzo

Zoiezo ben ik hier geboren dus dat is al een + punt, meestal als ik op school kom in rotterdam staan ze versteld van mijn nl. Ze denken dan dat ik een nederlander ben. Dan zeg ik dat ik een turk ben zeggen ze okey je spreekt vloeiend en duidelijk nederlands. Dan heb ik zo van euh ok tja dat komt er van als je in een dorp woont. En de meeste buitenlanders praten met een beetje buitenlands accent, en dat heb ik dus niet.

Volgende auto is nog niet duidelijk maar kan ook zomaar een audi zijn, bij ons verschilt het merk wel, ene keer audi,en dan weer een opel eigenlijk niets anders dan dat. De auto's die wij hebben gehad tot nu toe zijn o.a. een opel kadet, ford sierra 2.5, opel vectra GT 2.0, audi a4 1.8t, opel astra g 1.6, en nu de h 1.9, De volgende word een insignia of een A4.

@Blendjuh; ja de meeste geloven het niet als ik zeg dat ik 240+ heb gereden met de auto. Dat komt omdat opel een slechte naam heeft helaas :(

@opel-motorsport wrote:@ iquick eindelijk eens een turk met verstand ja :D en eentje die gewoon nederlands spreekt en schrijt :) hahahha blijf je verstand maar behouden :) niet dat je binnenkort overgaat naar de golf 2 ofzo

Zoiezo ben ik hier geboren dus dat is al een + punt, meestal als ik op school kom in rotterdam staan ze versteld van mijn nl. Ze denken dan dat ik een nederlander ben. Dan zeg ik dat ik een turk ben zeggen ze okey je spreekt vloeiend en duidelijk nederlands. Dan heb ik zo van euh ok tja dat komt er van als je in een dorp woont. En de meeste buitenlanders praten met een beetje buitenlands accent, en dat heb ik dus niet.

Volgende auto is nog niet duidelijk maar kan ook zomaar een audi zijn, bij ons verschilt het merk wel, ene keer audi,en dan weer een opel eigenlijk niets anders dan dat. De auto's die wij hebben gehad tot nu toe zijn o.a. een opel kadet, ford sierra 2.5, opel vectra GT 2.0, audi a4 1.8t, opel astra g 1.6, en nu de h 1.9, De volgende word een insignia of een A4.

@Blendjuh; ja de meeste geloven het niet als ik zeg dat ik 240+ heb gereden met de auto. Dat komt omdat opel een slechte naam heeft helaas :(

@-BlendjuH- wrote:Dat geloofde ze van onze ouwe veccie ook niet waarmee we met gemak de 200

haalde op de autobahn met onze 1.8 :thumb

Geloofden ze bij mij op't werk in't begin ook niet, ondertussen wel al :angel

@-BlendjuH- wrote:Dat geloofde ze van onze ouwe veccie ook niet waarmee we met gemak de 200

haalde op de autobahn met onze 1.8 :thumb

Geloofden ze bij mij op't werk in't begin ook niet, ondertussen wel al :angel

Tja, je moet die blikken zien van de Mede autobahncoureurs als we met 2 Vectra's B met rond de 250km/u over die bahn vliegen haha...

heb nog een keer een A4 2.0TFSi avant zitten zieken op de 31 (DLD) van noord naar zuid..

Ik reed al een goeie 240km/u komt er op een gegeven moment een zeer recente audi schuin achter me, met veel moeite probeert deze me in te halen....

ik gas bij dan maar, trekt langzaam door naar 250km/u, en toen door naar 255km/u toen liep ik weer weg van de Audi haha....

maar toen weer iets van het gas af om even het gezicht te zien van de beste man, ik kan je vertellen, die heeft het vel achter zijn oren vandaan gekrabt.... nieuwe (2010) Audi met 240pk, komt een toen 14jaar oude Vectra met 170pk (toen nog de 2.5 V6 erin) niet voorbij..

Mijn Vectra heeft dan nog een spatlappen op alle vier de wielkasten (achterste met een Opel logotje :D en toen nog 16inch originele wielen..

Willem

Tja, je moet die blikken zien van de Mede autobahncoureurs als we met 2 Vectra's B met rond de 250km/u over die bahn vliegen haha...

heb nog een keer een A4 2.0TFSi avant zitten zieken op de 31 (DLD) van noord naar zuid..

Ik reed al een goeie 240km/u komt er op een gegeven moment een zeer recente audi schuin achter me, met veel moeite probeert deze me in te halen....

ik gas bij dan maar, trekt langzaam door naar 250km/u, en toen door naar 255km/u toen liep ik weer weg van de Audi haha....

maar toen weer iets van het gas af om even het gezicht te zien van de beste man, ik kan je vertellen, die heeft het vel achter zijn oren vandaan gekrabt.... nieuwe (2010) Audi met 240pk, komt een toen 14jaar oude Vectra met 170pk (toen nog de 2.5 V6 erin) niet voorbij..

Mijn Vectra heeft dan nog een spatlappen op alle vier de wielkasten (achterste met een Opel logotje :D en toen nog 16inch originele wielen..

Willem

Terug
Naar boven