• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van die momentjes dat je je even achter je oor krabt...

haha ja ik ken dat verhaal ook, mijn vader bijv. soms moet hij ook dingen weten en dan moet ik het vertalen maar dat spreken wij gelukkig vantevoren af zodat hij er niet doorheen praat king: Is idd verwarrend

Ja om te vragen of hij ook voor 500,- wegging :wtf

iquik , dan hoor je dus 2 mensen praten :shock:

Jij als koper en de verkoper :???:

Gelukkig hebben jullie dat wel slim opgelost :D

Ja om te vragen of hij ook voor 500,- wegging :wtf

iquik , dan hoor je dus 2 mensen praten :shock:

Jij als koper en de verkoper :???:

Gelukkig hebben jullie dat wel slim opgelost :D

Ha, ha, :jerry

Mijn vrouw heeft bijna twee weken gereden met een nieuw sportstuur (kleiner), 18" i.p.v. 16" en verlaagd ........

Expres niets gezegd, verrassing, ze komt vanzelf dacht ik :D

Toen het dus al bijna twee weken duurde en ik dacht :wtf , kwam ze naar me toe om aan te geven dat er iets was met de auto ........ "volgens mij heeft ie een lekke band, hij bonkt zo ......" :wtf

Heb foto's erbij moeten pakken van voor de verandering .........

Ha, ha, :jerry

Mijn vrouw heeft bijna twee weken gereden met een nieuw sportstuur (kleiner), 18" i.p.v. 16" en verlaagd ........

Expres niets gezegd, verrassing, ze komt vanzelf dacht ik :D

Toen het dus al bijna twee weken duurde en ik dacht :wtf , kwam ze naar me toe om aan te geven dat er iets was met de auto ........ "volgens mij heeft ie een lekke band, hij bonkt zo ......" :wtf

Heb foto's erbij moeten pakken van voor de verandering .........

Hahahah hij bonkt zo, vrouwen ook altijd, gelukig heb ik nooit wat van mijn vriendin gemerkt, zal wel komen maar tot nu toe geen zulke momenten :jerry

Blendjuh, ja daarom hebben wij nooit miscommunicatie, soms zeg ik ook tegen me pa neem cursus nl, krijg ik als antwoord "ik ouwe man, jij bent jong jij uitzoeken voor mij" dan heb ik ook zo van euuh okeeey :wtf Je bent tenslotte nooit oud om te leren king:

Hahahah hij bonkt zo, vrouwen ook altijd, gelukig heb ik nooit wat van mijn vriendin gemerkt, zal wel komen maar tot nu toe geen zulke momenten :jerry

Blendjuh, ja daarom hebben wij nooit miscommunicatie, soms zeg ik ook tegen me pa neem cursus nl, krijg ik als antwoord "ik ouwe man, jij bent jong jij uitzoeken voor mij" dan heb ik ook zo van euuh okeeey :wtf Je bent tenslotte nooit oud om te leren king:

@Smithy wrote:@-BlendjuH- wrote:@astraTD wrote:Ik word gebeld door onbekend nummer, Ik pak op: ja hallo?? Hoor ik: Hallo ik zie dat je een Vespa LX full option te koop hebt? ik zeg ja, zegt hij: Heeft ie ook elektrische ramen? :shock:

Ik weer: uhmm het is een brommer?? hij:ohw verkeerd gebeld pats de telefoon opgehangen.

Zoiets had ik met me vorige vectra ook :hmmz

Die stond te koop alle opties erbij gezet ...

Stond in de advertentie dat er elektrische ramen inzitten ...

Wordt er gebeld : heeft de auto elektrische ramen ? ik : Ja

Hij weer : En hoe gaan ze open ? Ik : door op een knopje te drukken ;)

Hij weer : dus niet met een slinger ? Ik weer : nee , met een knopje .

Hij weer : Oh oke , en kan ik er mee op reis ?

Want ik moet naar Marokko rijden en

dan moet de airco het wel doen :???:

Toen volgde ik allemaal niet meer en maar gezegd dat alles het deed zoals het moet ...

Was trouwens een jonge jongen die belde uit naam van zijn vader , want die hoorde ik

alles zeggen en de jongen moest het vertalen ...

En dat is best verwarrend :hmmz

haha, hebben ze hem dan gekocht ook ? :wors

Niet bij mij :jerry

@Smithy wrote:@-BlendjuH- wrote:@astraTD wrote:Ik word gebeld door onbekend nummer, Ik pak op: ja hallo?? Hoor ik: Hallo ik zie dat je een Vespa LX full option te koop hebt? ik zeg ja, zegt hij: Heeft ie ook elektrische ramen? :shock:

Ik weer: uhmm het is een brommer?? hij:ohw verkeerd gebeld pats de telefoon opgehangen.

Zoiets had ik met me vorige vectra ook :hmmz

Die stond te koop alle opties erbij gezet ...

Stond in de advertentie dat er elektrische ramen inzitten ...

Wordt er gebeld : heeft de auto elektrische ramen ? ik : Ja

Hij weer : En hoe gaan ze open ? Ik : door op een knopje te drukken ;)

Hij weer : dus niet met een slinger ? Ik weer : nee , met een knopje .

Hij weer : Oh oke , en kan ik er mee op reis ?

Want ik moet naar Marokko rijden en

dan moet de airco het wel doen :???:

Toen volgde ik allemaal niet meer en maar gezegd dat alles het deed zoals het moet ...

Was trouwens een jonge jongen die belde uit naam van zijn vader , want die hoorde ik

alles zeggen en de jongen moest het vertalen ...

En dat is best verwarrend :hmmz

haha, hebben ze hem dan gekocht ook ? :wors

Niet bij mij :jerry

@Mr.F wrote:Haha :p

Waar kom je vandaan dan als ik vragen mag? :)

Turkse afkomst ben in nl geboren, nu gaan velen denken WHAAT turk in opel ja ja, normaal verwacht je een audi, bmw of een merc :jerry Velen die ik ken hebben ook een bmw of een merc snap alleen niet waarom zulke auto's

@Mr.F wrote:Haha :p

Turkse afkomst ben in nl geboren, nu gaan velen denken WHAAT turk in opel ja ja, normaal verwacht je een audi, bmw of een merc :jerry Velen die ik ken hebben ook een bmw of een merc snap alleen niet waarom zulke auto's

@iquick wrote:@Mr.F wrote:Haha :p

Een van de weinige met smaak ;)

Aan de ene kant heeft hij wel een punt :???:

Maar aan de andere kant in het ook makkelijk als hij de taal ook spreekt ...

Je kan ten slotte niet altijd vertalen ...

@iquick wrote:@Mr.F wrote:Haha :p

Een van de weinige met smaak ;)

Aan de ene kant heeft hij wel een punt :???:

Maar aan de andere kant in het ook makkelijk als hij de taal ook spreekt ...

Je kan ten slotte niet altijd vertalen ...

Idd maar ja, je kan mensen niet dwingen om iets te laten doen en toch zijn we er voor de ouders king:

Ik heb toch liever een full option Opel dan een kale andere merk auto, zoiezo hou ik niet van RWD dan valt BMW en de Mercedes af. Mijn voorkeur gaat meer uit naar FWD of AWD dus een Opel of Audi. De voorkeur is een Opel geworden, vooral toen ik deze diesel zag staan. Anders werd het een 1.8T of 2.0T Quattro. Deze waren nog duur en vielen iets buiten het budget en ze waren redelijk kaal.

Doet me meteen denken aan de onze banden service waar ik altijd banden koop:

Belde naar de bandenservice, beste man vraagt welke snelheid, ik zo 270Km/h Hij zo WAAT, Ik zei 270 hij zegt SOW ok. Volgende dag hij zegt er staat mar 240 op de teller waarom neem je nou 270km/h banden? Ik zeg die teller is verkeerd gedrukt en klopt niet. Hij zegt hoezo klopt dat niet is toch van fabriek af? Ik zo de auto is gechipt en de teller loopt iets uit. Hij zo wat vertel je me nou rijd dat ding harder dan 240km/h, ik zo ja en het was gewoon effe halve minuut stil. Hij zegt tis geen Audi he, ik zo euuh nee, hij zegt dus nou als jij vaker door de bocht heen scheurt dan zie ik je dus snel terug. Ik zo euuh nee pas over 5 jaar denk ik, deze auto heeft twee standen, normaal 160pk en sport 196pk. Was het nog een halve minuut stil. Hij zo ik ga je een prettige dag wensen. Me neefje was er bij hij zegt doe a.u.b. niet meer van zulke acties niemand gelooft je. Ik zo van komt dit doordat mensen denken dat Opel bij snelheden boven de 120 uit elkaar valt ofzo? Hij zo, ik geloof het geen eens. Toen had ik zoiets van okey :wtf

Tja neem me neefje wel een keer mee, hij heeft het nog niet meegemaakt :jerry

Idd maar ja, je kan mensen niet dwingen om iets te laten doen en toch zijn we er voor de ouders king:

Ik heb toch liever een full option Opel dan een kale andere merk auto, zoiezo hou ik niet van RWD dan valt BMW en de Mercedes af. Mijn voorkeur gaat meer uit naar FWD of AWD dus een Opel of Audi. De voorkeur is een Opel geworden, vooral toen ik deze diesel zag staan. Anders werd het een 1.8T of 2.0T Quattro. Deze waren nog duur en vielen iets buiten het budget en ze waren redelijk kaal.

Belde naar de bandenservice, beste man vraagt welke snelheid, ik zo 270Km/h Hij zo WAAT, Ik zei 270 hij zegt SOW ok. Volgende dag hij zegt er staat mar 240 op de teller waarom neem je nou 270km/h banden? Ik zeg die teller is verkeerd gedrukt en klopt niet. Hij zegt hoezo klopt dat niet is toch van fabriek af? Ik zo de auto is gechipt en de teller loopt iets uit. Hij zo wat vertel je me nou rijd dat ding harder dan 240km/h, ik zo ja en het was gewoon effe halve minuut stil. Hij zegt tis geen Audi he, ik zo euuh nee, hij zegt dus nou als jij vaker door de bocht heen scheurt dan zie ik je dus snel terug. Ik zo euuh nee pas over 5 jaar denk ik, deze auto heeft twee standen, normaal 160pk en sport 196pk. Was het nog een halve minuut stil. Hij zo ik ga je een prettige dag wensen. Me neefje was er bij hij zegt doe a.u.b. niet meer van zulke acties niemand gelooft je. Ik zo van komt dit doordat mensen denken dat Opel bij snelheden boven de 120 uit elkaar valt ofzo? Hij zo, ik geloof het geen eens. Toen had ik zoiets van okey :wtf

@ iquick eindelijk eens een turk met verstand ja :D en eentje die gewoon nederlands spreekt en schrijt :) hahahha blijf je verstand maar behouden :) niet dat je binnenkort overgaat naar de golf 2 ofzo

@ iquick eindelijk eens een turk met verstand ja :D en eentje die gewoon nederlands spreekt en schrijt :) hahahha blijf je verstand maar behouden :) niet dat je binnenkort overgaat naar de golf 2 ofzo

@iquick wrote:Idd maar ja, je kan mensen niet dwingen om iets te laten doen en toch zijn we er voor de ouders king:

:jerry :jerry :jerry

Ja , ook de opel kan hard gaan meneer had ik dan gezegd :D

@iquick wrote:Idd maar ja, je kan mensen niet dwingen om iets te laten doen en toch zijn we er voor de ouders king:

:jerry :jerry :jerry

Ja , ook de opel kan hard gaan meneer had ik dan gezegd :D

Hmm had laatst ook zo'n momentje. Sta ik net op de parking, Komt er een dame op leeftijd naar me toe om de weg te vragen. Ik begin dus met: oke dus hier de parking afrijden naar rechts paar honderd meter rijden en dan weer naar rechts die baan waar je op uit komt helemaal ten einde rijden,op de rotonde links en dan de eerste straat rechts en dan is het ergens aan je rechter kant. Na dit 4 keer herhaald te hebben en een kleine schets gemaakt te hebben op een stukje karton, begreep ze het, stapte in haar auto en draaide de parking af naar links... Dacht bij mezelf oke :wtf meen je dat nou? Was daardoor dus 10 minuten te laat voor men afspraak...

Terug
Naar boven