• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van mid naar cid door middel van een NCDR 1100

net even naar het centrum geweest, heb ik even foto's kunnen maken van wat die aangeeft onder het rijden en wat die aan geeft bij stationair draaien.

Onder het rijden geeft die dit aan.

IMG_0089.jpg

En bij stationair draaien geeft die dit aan.

IMG_0093.jpg

En heb nog 1 vraag over het lampje van de code.

Als ik de auto op contact zet of van contact af zet dan gaat dat lampje even knipperen en dan uit. klopt dit ?

Deze moet zeker geprogrammeerd worden, heb zelf in mijn vorige vectra b ook de conversie naar ncdr gedaan en deze moest wel degelijk omgeprogrameerd worden met de juiste motor, dit is bij een mid zo ook.

Deze moet zeker geprogrammeerd worden, heb zelf in mijn vorige vectra b ook de conversie naar ncdr gedaan en deze moest wel degelijk omgeprogrameerd worden met de juiste motor, dit is bij een mid zo ook.

omdat ik geen geduld heb :D

ben ik toch vanochtend even naar de opel dealer geweest en waren hier niet mee bekend en wisten ook niet wat ze er aan moeten doen.

dus wouden ze er een aparte afspraak voor maken zodat ik mijn auto er heen kon brengen zo dat hun rustig konden kijken wat er precies moet gebeuren.

hoor de eurootjes nu al rollen dus laten we het maar zo en doe ik gewoon wat Bas zei er gewoon mee rijden en hopelijk pakt die hem op den duur zelf goed.

vandaag verdorie er wel achter gekomen dat die zijn geheugen dus toch niet vast houdt :( dus zal er weer bij moeten maar ben er nu eerst even klaar mee en verder werkt alles en zien we later wel verder. geprogrammeerde nummers bij wel op nummer staan waar ik ze op gezet heb maar als ik de auto aan doet springt radio gelijk ook aan (dat is normaal) maar begint dan gelijk met frequentie zoeken. ook brand het code lampje niet als auto van contact af is maar flikkert even en gaat langzaam uit.

omdat ik geen geduld heb :D

ben ik toch vanochtend even naar de opel dealer geweest en waren hier niet mee bekend en wisten ook niet wat ze er aan moeten doen.

dus wouden ze er een aparte afspraak voor maken zodat ik mijn auto er heen kon brengen zo dat hun rustig konden kijken wat er precies moet gebeuren.

hoor de eurootjes nu al rollen dus laten we het maar zo en doe ik gewoon wat Bas zei er gewoon mee rijden en hopelijk pakt die hem op den duur zelf goed.

vandaag verdorie er wel achter gekomen dat die zijn geheugen dus toch niet vast houdt :( dus zal er weer bij moeten maar ben er nu eerst even klaar mee en verder werkt alles en zien we later wel verder. geprogrammeerde nummers bij wel op nummer staan waar ik ze op gezet heb maar als ik de auto aan doet springt radio gelijk ook aan (dat is normaal) maar begint dan gelijk met frequentie zoeken. ook brand het code lampje niet als auto van contact af is maar flikkert even en gaat langzaam uit.

Meeste Opel dealers weten dat niet.

Hoe ziet de auto eruit?

Model?

Motor?

Xenon?

Lampcheckcontrole?

Bandenmaat?

Schakel/automaat?

Bose?

Meeste Opel dealers weten dat niet.

Hoe ziet de auto eruit?

Model?

Motor?

Xenon?

Lampcheckcontrole?

Bandenmaat?

Schakel/automaat?

Bose?

@Bakker wrote:Toevallig iemand uit de buurt met een tech2 ?

Verzonden met Tapatalk

Kan me niet schelen over de afstand. Geef me het chassisnummer door PM en komt erachter wat er moet worden geprogrammeerd.

Wat heb je liever, Tech2 of Tech3 (MDI)? :jerry

@Bakker wrote:Toevallig iemand uit de buurt met een tech2 ?

Verzonden met Tapatalk

Kan me niet schelen over de afstand. Geef me het chassisnummer door PM en komt erachter wat er moet worden geprogrammeerd.

Wat heb je liever, Tech2 of Tech3 (MDI)? :jerry

Betreft een Vectra B2 diamond/sport 1.8 motor een uit 99,

verder geen fabrieks xenon erin het is een schakelbak, geen bose, banden 205*55*16 wel lampcheck control

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Betreft een Vectra B2 diamond/sport 1.8 motor een uit 99,

verder geen fabrieks xenon erin het is een schakelbak, geen bose, banden 205*55*16 wel lampcheck control

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Met de Tech het volgende programmeren.

Radio met ID=00 Codex 003

Radio met ID=01 Codex 013

CID Codex 009

Tijdens programmeren kan je de andere instellingen aanpassen zoals bandenmaat en lampcheckcontrole enz.

Met de Tech het volgende programmeren.

Radio met ID=00 Codex 003

Radio met ID=01 Codex 013

CID Codex 009

Tijdens programmeren kan je de andere instellingen aanpassen zoals bandenmaat en lampcheckcontrole enz.

Terug
Naar boven