• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van Navi 600 Navi 900 maken

Is ok. Ik ben hier ook geen admin of zo, dus....
Kun je die kaart niet gewoon ergens op het internet dumpen zodat we er allemaal wat aan hebben? Of is het een business voor jou?

Hallo, ik ben sinds vandaag eigenaar van een opel astra gtc...het leek me wel intressant om de navi 600 up te daten naar 900 maar kan deze update bestanden nergens meer vinden...zou iemand mij misschien uit de brand willen helpen?

@TomMachielsen, Goedendag, weet je misschien een link voor kaarten Europa 2016/2017?
Ik heb een astra 1.4 Cosmo 2012 met navi600 (niet geupgrade naar 900) benelux 2011/2012 en ben tijdens vakantie in Limburg verdwaald in duitsland :rolling:

[quote quote=18346818]@TomMachielsen, Goedendag, weet je misschien een link voor kaarten Europa 2016/2017?
Ik heb een astra 1.4 Cosmo 2012 met navi600 (niet geupgrade naar 900) benelux 2011/2012 en ben tijdens vakantie in Limburg verdwaald in duitsland
happy03.gif

[/quote]

Ik heb de bestanden wel alleen heb je daar alleen niks aan je moet ook nog een geschikt sd kaartje hebben

Heeft iemand deze bestanden toevallig nog? Dit betreft een firmware upgrade van navi600 naar navi900

Alvast bedankt!

Kay

[quote quote=18356817]Hallo Kay, ik heb nog wat bestanden gevonden. Via de link heb je een Zipbestand waar alles in zit. Succes Bertus https://wetransfer.com/downloads/fa...f89a2a5145d4f5d9464f400520180604130432/f96584[/quote]

Toppie, Bertus!! :dank-u: :praying: :praying: :praying:

Ik heb gemerkt dat de unit soms spontaan reset. Heb jij dat ook gemerkt? Niet echt iets om je druk over te maken, maar toch... Ik heb hem nu meer dan een jaar draaien en ik ben er goed tevreden over.

Hallo Ton, bij mij reset hij ook wel eens. Maar hij draait al 5 jaar zonder problemen.

Kay, je moet het volgens de gebruiksaanwijzing doen, dus de iso op een cd branden.

Hallo Bertus,

Dat begrijp ik, maar buiten de iso staan twee aparte mappen op de zip file, welke ik niet direct kan plaatsen.

Mijn idee is om de iso op een cd te branden en de complete zip, incl iso, op de usb te zetten.

Vandaar mijn vraag of, buiten het branden van de cd, de volledige zip folder op een usb geplaatst dient te worden?

Alvast (en wederom) bedankt!

Gr, Kay

help help bij mij blijft ie aan geven please insert a correct Download Medium? Wat nu kan ik hem evt. Nog terug zetten? Groeten dierik

Is het mogelijk de bestanden nogmaals te plaatsen?

Ik kan ze nergens vinden, en de eerder geplaatste links zijn niet meer actief

Alvast enorm bedankt

Terug
Naar boven