• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van standaard Astra G tot .............

Beste Opel liefhebbers,

In het verleden had ik al mijn veranderingen aan mijn Astra G in mijn onderschrift staan, maar sinds kort mogen er maar 100 tekens in het onderschrift en kan ik dus niet meer mijn veranderingen bijhouden.

Ik heb hier met de Admin over gesproken en deze adviseerde mij gewoon lekker een topic erover te maken en daar alles van a tot z bij te houden dus bij deze mijn klein projectje.

Natuurlijk verbouw ik niet zoals vele echt alles, zoals alles renoveren en veranderen van plaatwerkt etc, nee mijn veranderingen moet men denken aan styling zoals andere lampen, andere velgen, andere grill en andere bumbers etc.

Hier mijn veranderingen op een rij..

Mijn standaard gekochte Astra G:

standaard.jpg

standaard2.jpg

Verandering 1 [embleemloze grill]:

verandering1.jpg

Verandering 2 [nieuwe velgen]:

nieuwevelgen.jpg

Verandering 3 [OPC Spoiler+Emblemen verwijderd]:

spoilerd.jpg

Verandering 4 [led achterlichten]:

ledachterlichten.jpg

ledachterlichten2.jpg

Verandering 5 [verlaagd]:

verlaagd1.png

verlaagd2.png

Verandering 6 [koplamp spoilers + dag verlichting]:

iz6w3Gz.jpg

Natuurlijk ben ik nog lang niet klaar er staat nog van alles op me verlang lijstje.

Laat natuurlijk je mening gerust horen wat jij ervan vind allemaal en wat je er van vind worden langzamerhand.

Ik doe dit net als vele andere hier puur voor de hobby en dat ik het helemaal het einde vind me auto zo te stylen zoals ik het mooi vind.

Leuk dat je eventjes langs bent komen wippen om te kijken wat mijn bezigheden zijn rondom de auto.

Dankje allemaal voor de leuke reacties, vind het leuk dat andere mijn manier van veranderen ook mooi vinden.

Hij is nog lang niet zoals ik in gedachten heb maar ben goed op weg. Nu als eerste weer verlagen want hij staat met de nieuwe velgen erg hoog op de pootjes (vind ik zelf dan)

Zodra hij door de knietjes is gezakt laat ik dit natuurlijk weer zien.

Dankje allemaal voor de leuke reacties, vind het leuk dat andere mijn manier van veranderen ook mooi vinden.

Hij is nog lang niet zoals ik in gedachten heb maar ben goed op weg. Nu als eerste weer verlagen want hij staat met de nieuwe velgen erg hoog op de pootjes (vind ik zelf dan)

Zodra hij door de knietjes is gezakt laat ik dit natuurlijk weer zien.

@Erwin_Astra wrote:mooie G,

alleen beetje jammer van die led achterlichten na mijn mening :)

Ja dat is inderdaad ieders eigen mening, wou van die standaard lampen af enne van die Lexus achterlichten dat vind ik kiech en niet uitzien en dit vond ik wel netjes en niet overdreven daarom heb ik ze gekozen. Bij sommige lichten zie je de goedkoopheid ervan af en hier heb ik beste genoeg voor neer moeten leggen maar dan heb ik wel wat.

Ik ben er bij mee en vind het netjes :)

@Erwin_Astra wrote:mooie G,

alleen beetje jammer van die led achterlichten na mijn mening :)

Ja dat is inderdaad ieders eigen mening, wou van die standaard lampen af enne van die Lexus achterlichten dat vind ik kiech en niet uitzien en dit vond ik wel netjes en niet overdreven daarom heb ik ze gekozen. Bij sommige lichten zie je de goedkoopheid ervan af en hier heb ik beste genoeg voor neer moeten leggen maar dan heb ik wel wat.

Ik ben er bij mee en vind het netjes :)

Nette astra G,

Vind deze acherlichten veel mooier dan die lexuspoep....al hoe wel smoke achterlichten zouden hem ook niet misstaan.

:D

Nette astra G,

Vind deze acherlichten veel mooier dan die lexuspoep....al hoe wel smoke achterlichten zouden hem ook niet misstaan.

@nova.... wrote:Nette astra G,

Ja daar was ik toen aan het twijfelen of smoke of deze maar toen kocht een vriend de smoke set en toen dacht ik ga het niet nadoen dus koop ik deze.

Misschien een optie deze zwart te spuiten :)

@nova.... wrote:Nette astra G,

Ja daar was ik toen aan het twijfelen of smoke of deze maar toen kocht een vriend de smoke set en toen dacht ik ga het niet nadoen dus koop ik deze.

Misschien een optie deze zwart te spuiten :)

Ziet er idd netjes uit zo! ;)

Vind die lichten ook wel wat hebben hoor. :thumbup

Ben benieuwd wat voor verlagingsset je gaat aanschaffen?

Wil mijne ook verlagen namelijk maar ik weet niet wat het beste en mooste is.

Zie je voor en na foto's graag. :D

Groeten,

Richard

Terug
Naar boven