• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van standaard Astra G tot .............

Ziet er idd netjes uit zo! ;)

Vind die lichten ook wel wat hebben hoor. :thumbup

Ben benieuwd wat voor verlagingsset je gaat aanschaffen?

Wil mijne ook verlagen namelijk maar ik weet niet wat het beste en mooste is.

Zie je voor en na foto's graag. :D

Groeten,

Richard

@2e-c14nz wrote:Nette astra :thumbup Ik hou er zelf ook wel van om subtiele veranderingen door te voeren. Vind je achterlichten wel een vooruitgang :thumbup Het is toch een njoy?

Jip het is een Njoy jah :)

Volgende week wordt hij verlaagd en krijg ik koplamp spoilertjes (die boven op de lamp komen) omdat de bovenkant altijd beetje dof uitslaan en ik dit dus met dit verhelp.

Dus volgende week verlangen en kapjes erop :)

@2e-c14nz wrote:Nette astra :thumbup Ik hou er zelf ook wel van om subtiele veranderingen door te voeren. Vind je achterlichten wel een vooruitgang :thumbup Het is toch een njoy?

Jip het is een Njoy jah :)

Volgende week wordt hij verlaagd en krijg ik koplamp spoilertjes (die boven op de lamp komen) omdat de bovenkant altijd beetje dof uitslaan en ik dit dus met dit verhelp.

Dus volgende week verlangen en kapjes erop :)

Zooo,

De auto is vandaag verlaagd en de foto's zijn op de eerste pagina te zien hoe het is geworden.

Hij is 3,5cm voor en achter 3cm verlaagd en ben er erg blij mee, ziet er goed uit (vind ik dan)

Zoals het op de foto nu uitziet zou het niet blijven volgens de garage, hij zou nu nog z'n 1 a 1,5 centimeter zakken, dit is nog niet omdat hij uit de ophanging is geweest en de veren nog moeten rekken en strekken dus hij zakt nog wat.

Laat gerust je mening over de nieuwe verandering horen hoe jij het vind geworden :) Ik ben er in ieder geval erg blij mee :)

Zooo,

De auto is vandaag verlaagd en de foto's zijn op de eerste pagina te zien hoe het is geworden.

Hij is 3,5cm voor en achter 3cm verlaagd en ben er erg blij mee, ziet er goed uit (vind ik dan)

Zoals het op de foto nu uitziet zou het niet blijven volgens de garage, hij zou nu nog z'n 1 a 1,5 centimeter zakken, dit is nog niet omdat hij uit de ophanging is geweest en de veren nog moeten rekken en strekken dus hij zakt nog wat.

Laat gerust je mening over de nieuwe verandering horen hoe jij het vind geworden :) Ik ben er in ieder geval erg blij mee :)

Hallo AstraLimurgDriver,

Ziet er netjes uit hoor jouw astra.

Die van mij heb ik ook vorige maand (opnieuw) laten verlagen. Voor en achter 4 cm eraf, en ziet er inderdaad erg gaaf uit.

Tegen mij is inderdaad ook gezegd dat alles even de tijd nodig heeft om opnieuw te zetten en in te veren.

Verder nog plannen in uitvoering?

Waar heb jij die opc spoiler vandaan? En was het moeilijk dat ding te monteren?

Zelf gespoten of laten doen?

Hallo AstraLimurgDriver,

Ziet er netjes uit hoor jouw astra.

Die van mij heb ik ook vorige maand (opnieuw) laten verlagen. Voor en achter 4 cm eraf, en ziet er inderdaad erg gaaf uit.

Tegen mij is inderdaad ook gezegd dat alles even de tijd nodig heeft om opnieuw te zetten en in te veren.

Verder nog plannen in uitvoering?

Waar heb jij die opc spoiler vandaan? En was het moeilijk dat ding te monteren?

Zelf gespoten of laten doen?

Goeiedag,

Ik dacht wat komt me die astra toch bekend voor.

Woon bij jou een paar straten verderop en heb dezelfde astra maar dan een sport,

Uit 1998 2.0 16v Diesel ivm de vele km die ik rij. Wel dezelfde kleur.

Leuk om je ook op deze site tegen te komen, Ziet er netjes uit!

De styling die je hebt bevalt me wel.

Vriendelijke groeten Jason.

Goeiedag,

Ik dacht wat komt me die astra toch bekend voor.

Woon bij jou een paar straten verderop en heb dezelfde astra maar dan een sport,

Uit 1998 2.0 16v Diesel ivm de vele km die ik rij. Wel dezelfde kleur.

Leuk om je ook op deze site tegen te komen, Ziet er netjes uit!

De styling die je hebt bevalt me wel.

Vriendelijke groeten Jason.

kun je me misschien een foto sturen hoe je spoiler van de onderkant gemonteerd zit?

met die 4 bijgeleverde schroeven, of hem je hem gekit? ik heb dezelfde gekocht en wil hem er ook graag opzetten, maar weet niet echt hoe ik dat precies uitmeet en doe enzo!

greetz :wors

kun je me misschien een foto sturen hoe je spoiler van de onderkant gemonteerd zit?

met die 4 bijgeleverde schroeven, of hem je hem gekit? ik heb dezelfde gekocht en wil hem er ook graag opzetten, maar weet niet echt hoe ik dat precies uitmeet en doe enzo!

greetz :wors

Terug
Naar boven